ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ مهاجم آرسنال به کنایه روی کین


مهاجم توپچی‌ها به ادعای کنایه‌آمیز اخیر کاپیتان پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد درباره رویکرد قرمزپوشان لندن پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم: پیش از بازی جام خیریه انگلیس که آرسنال آن را با تحمیل شکست یک بر صفر به چلسی به سود خود به پایان رساند، روی کین، کاپیتان پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد به توپچی‌ها طعنه زد و گفت بازیکنان این تیم بیشتر دغدغه گرفتن عکس سلفی و شکم شش تکه را دارند تا کسب جام و اینکه این تیم در فصل جدید لیگ برتر هم به جایی نمی‌رسد چرا که شانس چلسی برای قهرمانی بیشتر است.

در پاسخ به اظهارت مربی حال حاضر تیم ملی ایرلند جنوبی، الکس اوکسلید چمبرلین، مهاجم آرسنال که تنها گل بازی جام خیریه را به ثمر رساند، گفت: فکر می‌کنم نسل عوض شده است، نشده؟ بعضی مردم عکس سلفی می‌گیرند و برخی دیگر نه. ما کسب جام را جدی گرفته‌ایم. به شخصه و به نمایندگی از سایر اعضای تیم باید بگویم که در تمام سال‌های حضورم در آرسنال، ما برای عمل به وظیفه‌مان بسیار جدی بوده‌ایم.

چمبرلین ادامه داد: شما می‌توانید انگیزه و تعهد ما را در زمین بازی ببینید. مردم بسیاری ما را زمانی که می‌بازیم و روزهای سختی را سپری می‌کنیم، نمی‌بینند. آنها نمی‌بینند که شکست چقدر ما را ناراحت و پریشان احوال می‌کند. ما همیشه خواستیم جام ببریم و در سال‌های اخیر هم چند جام برده‌ایم. این فصل ما می‌خواهیم یکی دیگر به آنها اضافه کنیم.

آرسنال فصل گذشته در لیگ‌برتر سوم شد اما این فصل به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی و اصلی‌ترین رقیب چلسی شناخته می‌شود. چمبرلین هم باور دارد که داشتن یک تیم با ثبات می‌‌تواند به توپچی‌ها برای رقابت در صدر جدول لیگ‌برتر کمک کنند، ضمن اینکه پیروزی در جام خیریه هم به او و هم‌تیمی‌هایش برای داشتن شروعی قاطعانه در فصل پیش رو روحیه داده است.

او تأکید کرد: ما بازیکنان آرسنال چند سال است که داریم در کنار هم بازی می‌کنیم و دو سال پیاپی با هم قهرمان جام حذفی انگلیس شدیم و از این بابت جو خوشبینانه‌ای در تیم‌مان شکل گرفته است. این موضوع همیشه به ما کمک می‌کند. به عنوان یک تیم ما دوران ناموفقی هم داشته‌ایم اما من فکر می‌کنم که آن ناکامی‌ها هم به ما برای پیشرفت کمک کرده‌اند.


ویدیو مرتبط :
کنایه های مورینیو به یونایتدف سیتی و آرسنال (با زیرنویس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهاجم جوان ژاپنی در آرسنال



 

 

مهاجم جوان ژاپنی در آرسنال

 

باشگاه آرسنال اعلام کرد که ریو میایچی، مهاجم ژاپنی را در بازار نقل و انتقالات زمستانی به خدمت خواهند گرفت.

این بازیکن 18 ساله که در تیم دبیرستان چوکودای چوکو بازی می کند، بعد از پایان رقابت های دبیرستان های ژاپن به تیم لندنی خواهد پیوست.

آرسن ونگر در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه آرسنال گفت:" از اینکه ریو در ژانویه به ما خواهد پیوست، بسیار خوشحالم. او در تابستان با ما تمرین کرد و  تونایی هایش توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ دنیا را جلب کرده است.

من در انتظار کمک به او هستم تا تمام توانایی هایش را در آرسنال به نمایش بگذارد."