ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ منفی بارسلونا به فالکائو


بارسلونا دست رد به سینه رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی زده است.

ورزش سه: در حقیقت بارسلونا پیش از خرید سوارز با پیشنهاد وکیل فالکائو برای پیوستن مهاجم کلمبیایی به نیوکمپ مواجه شد اما کاتالان ها تمایلی به خرید وی نشان ندادند.

لوئیز انریکه این مهاجم را مناسب سبک خود نمی دید و ترجیح می داد که مهاجمی مثل سوارز که بیشتر در جریان بازی شرکت می کند را به خدمت بگیرد.


ویدیو مرتبط :
هایلایت کامل بازی رادامل فالکائو مقابل بارسلونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرس به مورینیو پاسخ منفی داد



 

 

پرس به مورینیو پاسخ منفی داد

 

پس از مصدومیت په‌په و برای خرید یک مدافع

پرس به مورینیو پاسخ منفی داد

مدیرعامل باشگاه رئال مادرید اسپانیا به درخواست مورینیو برای خرید جایگزین برای په‌په پاسخ منفی داد.

به نقل از مارکا اسپانیا، فلورنتینو پرس مدیرعامل رئال پس از دریافت نامه رسمی مورینیو به دفتر کار خود مبنی بر الزام در خرید یک مدافع کامل به عنوان جانشین په‌په به وی پاسخ منفی داد و گفت: از یک طرف په په فقط یک ماه استراحت دارد و برمی‌گردد، از طرفی دیگر خرید مدافع کلا در سیاست‌های من نیست و در مورید خرید یک جانشین برای بن‌زما رغبت بیشتری دارم تا جانشین برای په‌په.

پرس در ادامه پاسخ به مورینیو آورده است: رئال مادرید وضعیت خوبی دارد و گمان نمی‌کنم با بازگشت کاکا به تمرینات این مصدومیت‌ها توجیه خوبی برای ناکامی احتمالی در لالیگا و کوپا دل ری نیست و من از شما (مورینیو) انتظار قهرمانی در کوپا دل ری و لالیگا را دارم.