ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ مدیر سایت رحمتی به سایت یاهو(+عکس)



اخبار ورزشی - پاسخ مدیر سایت رحمتی به سایت یاهو: او افتخار می کند که برای باورهایش این طور مورد حمله باشد

در روز گذشته خبری با تیتر بدترین دروازه بان تاریخ بر روی سایت یاهو عربی یا همان یاهو مکتوب که مخصوص کشورهای عربی است قرار گرفت. در این خبر با لحنی بسیار بد و زننده به مسخره کردن سید مهدی رحمتی پرداخت و به عنوان یک صحنه خنده‌دار از آن یادکرد .این در حالی است که در کشورهای عربی این جور اشتباهات فراوان از دروازه بانان و بازیکنان این تیم ها دیده‌شده و تصاویر آن بر روی وب وجود دارد ولی حتی سوژه خبری در همان کشورها نیز نشده است.

برای شما سؤال نمی‌شود چرا؟! اینجانب احمد علیزاده به عنوان مدیر وب‌سایت رسمی سید مهدی رحمتی وظیفه خود دانستم که نسبت به این موضوع که در سطح وب بوده واکنش نشان دهم و برای طرفدارانی که سؤالاتی را مطرح می‌کنند پاسخی بدهم.

 

این کار کشورهای عربی که یاهو مکتوب در کنترل و انحصار آن‌هاست 2 دلیل دارد:1-کیست که بازی‌های درخشان سید مهدی رحمتی در لباس تیم ملی کشورمان در مقابل کشورهای عربی را فراموش کند .

 

بازی با امارات ، عربستان، قطر و ... این زخمی است که آنها از حضور سید مهدی رحمتی در درون دروازه ایران برداشته‌اند.2-اعتقادات سید مهدی رحمتی که باعث منفور بودن خاص او در کشورهای عربی است. همه ما بعد از تمامی بازی‌های تیم های ایرانی که سید دروازه‌بان بوده دیده‌ایم که در انتهای بازی در جلوی دوربین‌ها لباس ورزشی خود را که بر روی آن یا زهرا(س) نقش بسته بوده نمایش داده است و اعتقادات خود را باعث موفقیت خود دانسته، حال که فرصتی دست داده است باید با تمام توان به او توهین و عقده گشایی کنند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,سید مهدی رحمتی

 
پس از مطالعه این خبر با مهدی رحمتی تماس گرفتم و او را از این موضوع مطلع ساختم و دلایل خود را مطرح کردم. سید از این اقدام آنها بسیار خوشحال بود و گفت: از این که با اعتقادات خود این افراد را ناراحت و خشمگین کرده خوشحالم و هر چه آنها بیشتر از من متنفر باشند باعث افتخار و خوشحالی بیشتر من است » و ادامه داد«  عزت و ذلت دست خداست،  با خواست خودش به اینجا رسیدم و اگر بخواهد بیش از پیش خار چشم دشمنانم خواهم بود و اگر نخواهد تسلیم خواست و صلاح خودش هستم. »

این متن را من به عنوان مدیر وب سایت با اختیار خود برروی اینترنت قرار دادم و می خواستم شما هواداران و کاربران گرامی نیز بدانید این اشتباهات در فوتبال امری طبیعی است و مشکل مخالفان ما شیعیان، مسئله ای دیگر است.در آخر برای من جای سوال بزرگی است که چگونه برخی از رسانه های داخلی به جای حمایت و دفاع از یک هموطن از سر ناآگاهی آب به آسیاب دشمن میریزند.

احمد علیزاده ؛ مدیر سایت

اخبار ورزشی - سایت رسمی مهدی رحمتی
 


ویدیو مرتبط :
نظر مدیر مدیر روابط عمومی سایت کارتن اینفو در خصوص سایت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیر سایت یاهو استعفاء کرد


برملا شدن تقلبی بودن مدارک تحصیلی مدیر اجرایی سایت یاهو، وی که به تازگی به این سمت رسیده بود، مجبور به کناره‌گیری کرد.

خبرگزاری فارس: برملا شدن تقلبی بودن مدارک تحصیلی مدیر اجرایی سایت یاهو، وی که به تازگی به این سمت رسیده بود، مجبور به کناره‌گیری کرد.
 
 "اسکات تامپسون"، مدیر اجرایی سایت یاهو به دلیل اتهاماتی که به دلیل ارائه مدارک جعلی در رزومه کاری، متوجه وی بود، از سمت خود استعفا داد.

پیش از این هم شایعاتی مبنی بر احتمال کناره‌گیری وی منتشر شده بود، که این شایعات امروز از سوی این شرکت تایید شد.

اسکات تامپسون که از ماه ژانویه به این سمت انتخاب شده بود، و پیش از این هم مدیرعامل شرکت پرداخت اینترنتی "پی پال" بوده است، سال‌ها مدعی بود که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است، که بررسی‌های انجام شده دروغ بودن این ادعاها را ثابت کرد و وی در نهایت در جلسه هیئت مدیره شرکت بحران‌زده یاهو، کناره‌گیری از این سمت را پذیرفت.

بنا بر اعلام یاهو، "راس لوینسون" مدیر بخش رسانه‌های جهانی یاهو موقتا به عنوان جایگزین تامپسون در این سمت قرار گرفته است.

شرکت یاهو مدتی است که با بحران و زیان مالی شدید روبرو شده است، تا جایی که ماه گذشته تعدیل نیروی 2000 نفری در این شرکت اعلام شد. رسوایی اخیر تامپسون نیز می‌تواند موجب افزایش مشکلات این شرکت شود.