ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ قلعه‌نویی به صحبت‌های اخیر سیدمهدی رحمتی



اخبار,اخبار ورزشی , سرمربی استقلال

امیر قلعه‌نویی در مصاحبه امروزش به یک ستاره ۳ میلیاردی لیگ برتر کنایه زد.

 سرمربی استقلال امروز در مصاحبه پیش از دربی به یك ستاره فوتبال ایران كه ۳ میلیارد تومان دستمزد می‌گیرد كنایه زد و گفت: «متأسفانه در این فوتبال ما باید یکی مثل امید ابراهیمی که سال اولش بود برای استقلال بازی می‌کرد در دقیقه ۹۳ چهار بر یک عقب بودیم چنان تکلی زد که انگار دقیقه ۲ بازی است. برخی از آقایان سه میلیارد پول می‌گیرند همه را سیاه می‌کنند و متعصب هم لقب می گیرند اما یکی مثل امید ابراهیمی دریافتی‌اش در ابتدای فصل بوده و دیگر دریافتی نداشته است. اگر در این فوتبال شرمنده یک بازیکن باشم شرمنده امید ابراهیمی هستم که درس معرفت داده است.»

كنایه او به مهدی رحمتی دروازه بان سابق استقلال بود كه با قلعه نویی به مشكل خورده و چند وقت یك بار علیه یكدیگر مصاحبه می‌كنند. رحمتی چند روز قبل در مصاحبه‌ای گفته بود: «آقایان الان استعفا نمی‌دهند كه پولشان را كامل بگیرند.» قلعه‌نویی هم با این مصاحبه خود از خجالت مهدی رحمتی درآمد.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
مصاحبه جنجالی رحمتی علیه قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در برنامه 90 دیشب چه گذشت؟/ صحبت‌های جنجالی رحمتی علیه قلعه‌نویی



اخبار,اخبار ورزشی,برنامه نود

کارشناس تلویزیونی برنامه ۹۰ بر اشتباهات داوری در هفته اخیر لیگ برتر فوتبال ایران صحه گذاشت.

برنامه تلویزیونی 90 در حالی شامگاه دوشنبه به روی آنتن رفت و بامداد سه شنبه به پایان رسید که تنها 110 دقیقه مدت زمان این برنامه بود و پخش مسابقات هفته نوزدهم و دیدارهای انجام شده از هفته بیستم لیگ برتر بخش عمده این برنامه تلویزیونی بود.

حاشیه‌های دیدارهای مهم هفته از جمله پرسپولیس و ملوان و استقلال با پیکان در این برنامه به تصویر کشیده شد و مهدی رحمتی در اظهاراتی، الفاظ رکیک قلعه نویی و واکنشش به این الفاظ را عامل کنار گذاشته شدنش از استقلال دانست.

 در بخش مرور داوری مسابقات، محمد فنایی که در ابتدای برنامه بر پر اشتباه بودن داوری دو هفته اخیر لیگ برتر صحه گذاشته بود، در مورد دو بازی پر حاشیه پرسپولیس - ملوان از هفته نوزدهم و استقلال - پیکان از هفته بیستم لیگ نظرات خود را اعلام کرد.

 با نظر کارشناس داوری برنامه 90، در دیدار پرسپولیس و ملوان، یک خطای پنالتی بر روی امید عالیشاه گرفته نشده و ضربه پنالتی پرسپولیس هم به دلیل پیش آمدن مازیار زارع باید تکرار می‌شد که در اینجا کمک داور وظیفه خود را برای اطلاع به داور به خوبی انجام نداده بود.

 در مورد دیدار استقلال و پیکان هم فنایی رای به صحیح بودن گل پیکان داد، نکته جالب توجه آنکه در بحث داوری بازی سایپا و استقلال از هفته نوزدهم هم فنایی اعتقاد داشت یک پنالتی در دقایق پایانی به سود سایپا گرفته نشده است.

 بخش تقویم ورزشی از دیگر آیتم‌های برنامه 90 بود که حضور ستارگان فوتبال ایران از جمله علی کریمی و مهدی مهدوی کیا در دیدار خیریه به نفع بیماران سرطانی در آن به نمایش درآمد.

 حاشیه‌های برکناری رسول خطیبی از تراکتورسازی نیز دیگر آیتم جالب برنامه 90 بود که در آن رسول خطیبی یکی از دلایل اختلاف خود با مدیران فعلی تراکتورسازی را عدم قبول بازیکن معرفی شده توسط عضو هیئت مدیره و ناآشنایی آنها با ابزار و اصطلاحات ورزشی دانست.

 عادل فردوسی پور وعده داد که در برنامه‌های آینده 90 به تحولات باشگاه پرسپولیس از جمله انتخاب نژاد فلاح سرپرست جدید این باشگاه بپردازد.

 همچنین سوال پیامکی برنامه در مورد بهترین گل فوتبال ایران در 3 ماه اخیر بود و با آنکه در پایان برنامه به دلیل کمبود وقت، گل برتر اعلام نشد اما در آخرین اعلام، از میان گل‌های  سردار آزمون، اکبر ایمانی، احسان حاج صفی، میلاد میداوودی و بهادر نسیم‌اف، گل سردار آزمون به قطر با بیش از 50 درصد آرا در صدر قرار گرفت.

اخبار ورزشی  -  تسنیم