ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ علی دایی به کریمی در صفحه اجتماعی اش / عکس



اخبار,اخبارورزشی,پاسخ علی دایی به کریمی

 

 اخبار ورزشی -  پاسخ علی دایی به کریمی در صفحه اجتماعی اش / عکس

سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به اظهارات جنجالی علی کریمی در برنامه 90 به این ضرب المثل اکتفا کرد: «کبوتر با کبوتر باز با باز.»

به گزارش  جام نیوز، پس از اینکه مصاحبه علی کریمی علیه علی دایی در برنامه 90 پخش شد، شهریار روی خط این برنامه آمد و پاسخ وی را با این جمله داد: «کبوتر با کبوتر باز با باز، کند همجنس با همجنس پرواز.»


پس از این جریان صفحه اجتماعی منتسب به دایی با انتشار تصویری از وی در کنار سپ بلاتر این ضرب المثل را تکرار کرده است.

 

اخبار,اخبارورزشی,پاسخ علی دایی به کریمی

 

 اخبار ورزشی   - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
برنامه 90 - تماس تلفنی با علی دایی و پاسخ دایی به کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ علی دایی به کریمی با یک ضرب المثل جالب



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - پاسخ علی دایی به کریمی با یک ضرب المثل جالب

سرمربی سابق پرسپولیس در واکنش به اظهارات علی کریمی گفت: «از ژوزه، برانکو و دنیرلی می توان پرسید که چه کسی دنبال منافع خودش بود.»

دایی درباره اظهارات علی کریمی علیه خود گفت: «اتفاقاتی که در گذشته رخ داده است را مردم فراموش نکردند. از اخراج در بازی ها تا جام جهانی آلمان و درگیری با مربیان. از ژوزه، برانکو و دنیرلی می توان پرسید که چه کسی دنبال منافع خودش بود.»

وی درباره اینکه کریمی گفته است ترجیح می دهد با دایی ارتباطی نداشته باشد بیان داشت: «ما یک ضرب المثلی داریم که می گوید کبوتر با کبوتر باز با باز، کند همجنس با همجنس پرواز. اخراج ایشان از استیل آذین را در ماه مبارک رمضان به یاد دارید که چه اتفاقی افتاد. از مهریزی می توانید سوال کنید. البته مردم می توانند در این باره قضاوت کنند.»
اخبار ورزشی - جام نیوز