ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ درخشان به علی دایی؛ نوراللهی و طارمی را من احیا کردم



اخبار,اخبار ورزشی,حمید درخشان

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: «همین که برانکو بازیکنانی که من به پرسپولیس آوردم را خواسته و در تیم نگه داشته،‌ نشان می دهد که من انتخاب های درستی انجام دادم.

حمید درخشان در رابطه با اینکه به نظر می رسد اظهارات علی دایی مبنی بر اینکه به خاطر حضور نوراللهی و طارمی انتقادات زیادی شنیده خطاب به او است،‌ اظهار داشت: «من نمی خواهم مثل دایی نبش قبر کنم اما همین نوراللهی و طارمی که می گویند توسط من احیا شدند.

 

تا قبل از اینکه من به پرسپولیس بیایم،‌ این 2 بازیکن نیمکت نشین بودند اما من به آنها میدان دادم و حالا برای خودشان ستاره شده اند. حتی محمد نوری نیز قبل از سرمربیگری من وضعیت خوبی نداشت و با حضور من احیا شد.»

وی ادامه داد: «همین که برانکو بازیکنانی که من به پرسپولیس آوردم را خواسته و در تیم نگه داشته،‌ نشان می دهد که من انتخاب های درستی انجام دادم. همین علی علیپور را نگاه کنید که حالا برای خودش ستاره شده است. خوشحالم که حداقل بازیکنانی را آوردم که به درد پرسپولیس خوردند.»

سرمربی سابق پرسپولیس درباره طرح کمک 5 هزار تومانی هواداران به باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ «وقتی بعد از گذشت 5 هفته از لیگ هیچ کس برای اسپانسرینگ پرسپولیس جلو نمی آید،‌ پس مجبورند از این کارها هم بکنند. حالا به نوعی تمام درها به روی مدیران پرسپولیس بسته شده و آنها راهی به غیر از این نمی بینند.

 

از سوی وزارت ورزش هیچ حمایتی از پرسپولیس نمی شود و مدیرانی هم که در راس کار هستند،‌ مجبورند به چنین اتفاقاتی تن بدهند.»

وی همچنین اضافه کرد: «نداشتن اسپانسر برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس هم دلیل دارد چون هر کسی بررسی کند که سال قبل این باشگاه 5 مدیرعامل عوض کرده،‌ اصلا جلو نمی آید.

 

بحث خصوصی سازی نیز که هر چند وقت یک بار مطرح می شود و انجام هم نمی شود. این تیم باید یک بانی و آقا بالا سر داشته باشد. الان پرسپولیس مثل یک بچه یتیم شده که هر کسی می آید،‌ دلش به آن می سوزد و یک پولی می دهد و می رود.

 

من حرفم این است که واقعا اگر نمی توانند پرسپولیس را اداره کنند، چه اصراری است که آن را برای خودشان نگه دارند؟ این باشگاه را به مشتریانی که هست،‌ بفروشند.»

درخشان با اشاره به اعتصاب بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد:‌ «فصل گذشته هم ما با این مشکلات دست و پنجه نرم می کردیم. حالا اگر دندان روی جگر گذاشتیم و به خاطر جلوگیری از حاشیه ها چیزی نگفتیم،‌ دلیلی نمی شود که مشکلی نبوده است. بازیکنان حق دارند اعتصاب کنند چون اگر فصل تمام شود، دیگر فقط باید خواب پولشان را ببینند.

 

همانطور که من الان چند ماه است نتوانستم پولم را از مدیران پرسپولیس بگیرم. در ضمن یک بازیکن تا زمانی روی بورس است که سالم باشد. اگر یک بازیکن مثل رضا نوروزی مصدوم شد و دیگر کسی سراغی از او نگرفت،‌ باید چه کار کند؟»

سرمربی سابق پرسپولیس درباره پیش بینی اش از آینده این تیم اذعان داشت: «با اینکه از نظر فنی پرسپولیس خوبی در زمین می بینیم اما با این وضعیت آینده پرسپولیس روشن نیست و دوباره درگیر اتفاقات تکراری هر سال می شود که باید با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند.»

وی در پایان در خصوص دیدار تیم ملی مقابل گوام گفت: «متاسفانه فوتبالمان به جایی رسیده که باید از گوام هم بترسیم.

 

اگر همینطور پیش برویم،‌ از تیمهای پایین تر از گوام مثل مالدیو و سریلانکا نیز خواهیم ترسید چون برنامه ریزی نداریم و سایرین در حال پیشرفت هستند. در هر صورت امیدوارم که تیم ملی در این بازی پیروز شود.»

اخبار ورزشی - کاپ


ویدیو مرتبط :
برنامه 90 - تماس تلفنی با علی دایی و پاسخ دایی به کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ باشگاه استقلال به اظهارات علی دایی



علی دایی ,  باشگاه استقلال

پاسخ باشگاه استقلال به اظهارات علی دایی

محمد نوری‌فر می‌گوید صلاح نیست استقلال و پرسپولیس در این شرایط درگیر شوند.

معاون ارتباطات باشگاه استقلال در پاسخ به اظهارات علی دایی مبنی بر اینکه لیدرهای استقلال خط گرفته بودند تا علیه او شعار بدهند گفت: « باشگاه استقلال از طریق معاون حقوقی خود پاسخ ایشان را داده‌اند و علاقه نداریم که این دعوا بین دو باشگاه شکل بگیرد . آقای فتح الله زاده هم امروز اعلام کردند که با تماشاگران خاطی برخورد می‌کنند بنابراین از باشگاه پرسپولیس هم انتظار می‌رود که به این اتهامات پایان بدهند.»

محمد نوری فر همچنین تاکید کرد: «سرمربی استقلال بارها در طول مسابقه دیروز از جای خود بلند شد و با واکنش قاطع و محکم از آن تعداد تماشاگران خواست که به شعارهای خود پایان بدهند و این در حالیست که در طول این فصل بارها در مسابقات پرسپولیس چنین شعارهایی علیه سرمربی استقلال عنوان شد و متاسفانه با برخوردی همراه نبود. حالا اگر آقای دایی با بدبینی به ماجرا نگاه می کنند، تقصیر باشگاه استقلال نیست.

 

احترام سرمربی پرسپولیس و سایر مسئولان این باشگاه برای ما واجب است به شرط آنکه این احترام متقابل باشد. صلاح نیست در این شرایط که بعضی‌ها در تلاش هستند دو تیم را به حاشیه ببرند ما خود به این جنجال‌ها دامن بزنیم. استقلال و پرسپولیس و به خصوص مدیران عامل دو باشگاه و سرمربی‌های محترم باید در شرایط فعلی برای مقابله با این حاشیه‌سازی‌ها متحد باشند.»/ایسنا