ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ تند یک استقلالی به اظهارات روشن؛ حیوان خودی و غریبه نمی شناسد



اخبار,اخبار ورزشی,رضا رجبی

عضو گروه آنالیز و کادر فنی استقلال گفت: «برای حیوان تفاوتی نمی‌کند که چه صدایی بشنود و فقط واکنش نشان می‌دهد و خودی و غریبه هم نمی‌شناسد.»

 رضا رجبی در حمایت از تیم فوتبال استقلال از پیشکسوتانی که پس از باخت این تیم برابر تراکتورسازی به موضع‌گیری پرداختند درخواست کرد تا با خودداری کردن از این قبیل اقدامات اجازه بدهند که آرامش بر تیم حاکم باشد.

 همین تقاضا باعث شد تا روشن در واکنش به صحبت‌های وی مصاحبه‌ای کرده و بگوید: «از قدیم گفته‌اند وقتی در خیابان یک حیوان به آدم لگد می‌زند که نباید ایستاد و جوابش را داد.»

برخی سایت‌ها هم این صحبت‌های روشن را به این شکل تعبیر کرده بودند که هدف روشن از بیان این موضوع کنایه به رجبی بوده است. رجبی وقتی این مطلب را شنید خندید و پاسخ‌هایش را ردیف کرد.

اظهارات رجبی را در ادامه می خوانید:

 * باز چه اتفاقی رخ داده که حسن روشن علیه رجبی موضع‌گیری کرده است؟
- اجازه بدهید اینگونه پاسخ بدهم که حیوان بودن و نبودن را مردم به خوبی تشخیص می‌دهند.

 * یعنی ممکن است که انسانی خصایص حیوانی داشته باشد؟
- حیوان کسی است که یک‌ روز به‌خاطر آنکه فتح الله زاده به او سمت داده بود، می‌گفت فتح الله زاده بهترین مدیر دنیاست و وقتی از باشگاه کنار گذاشته شد هر چه خواست علیه او مصاحبه کرد. یک روز کنار مظلومی می‌نشست و وقتی با او به مشکل خورد گفت که آن مرحوم در حد کارگران رستورانش است. حیوان کسی است که هر روز به یک نفر حمله می‌کند و برایش فرقی نمی‌کند که تیم استقلال صدر جدول است یا ته جدول.

 * مگر شما چه گفته بودید که روشن اینچنین واکنش نشان داده است؟
- من فقط گفتم انسان‌ها باید در روزهایی مثل حالا که استقلال نیاز به حمایت دارد. اگر استقلالی هستند به حمایت از تیم‌شان بپردازند ولی به نظر می‌رسد برای حیوان تفاوتی نمی‌کند که چه صدایی بشنود و فقط واکنش نشان می‌دهد و خودی و غریبه هم نمی‌شناسد.

 * به یاد داریم که قرار بود روشن علیه شما حرفی نزند؟
- دقیقا! او در حضور قلعه‌نویی و دیگر مسئولان استقلال رضایت من را جلب کرد و همان‌جا زیر برگه نوشت که دیگر هرگز علیه من مصاحبه نمی‌کند چه برسد که بخواهد حرف نامتعارفی به زبان بیاورد. ولی همان‌طور که گفتم حیوان، حیوان است و خودی و غریبه هم نمی‌شناسد. این خصلت و خوی حیوان است که سبب می‌شود رفتاری نامتعارف داشته باشد.

 * این تنش‌ها در آستانه دربی به ضرر استقلال نیست؟
- اگر سر سوزنی برای استقلال احترام قائل باشیم هرگز سراغ این مسایل نمی‌رویم. برای رضا رجبی تفاوتی نمی‌کند امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال باشد یا فردی دیگر، مهم برای من استقلال است. امیدوارم در بازی جمعه هم با پیروزی بر پرسپولیس فصل تلخی که پس از پایانش خواهم گفت چه اتفاقاتی سبب شد تا استقلال تضعیف شود، تمام شود.

* خیلی از تماشاگران در اواخر بازی با تراکتور علیه قلعه‌نویی شعارهای زشتی سر دادند. حتی تراکتورسازی را هم تشویق کردند، خبر داشتید؟
- بله. من خودم در ورزشگاه بودم و اینکه تماشاگر ناراحت باشد را به آنها حق می‌دهم. صددرصد هم حق می‌دهم. آنها با عشق به ورزشگاه می‌آیند ولی در پایان بازی امیر قلعه‌نویی هم که پذیرفت تعویض‌هایش اشتباه بوده است. به نظرم اینکه یک عده با یک باخت یا حتی چند باخت همه خدمات امیر قلعه‌نویی و جام‌هایی که برای استقلال آورده است را فراموش می‌کنند نسبت به سرمربی تیم‌شان کم‌لطف هستند.

 اخبار  ورزشی  -  روزنامه گل


ویدیو مرتبط :
زندگی، انسان و حیوان نمی شناسد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ تند قلعه نویی به اظهارات جنجالی نکونام



اخبار,اخبارورزشی,امیر قلعه نویی


 اخبار ورزشی - باید در دادگاه جواب بدهد؛
پاسخ تند قلعه نویی به اظهارات جنجالی نکونام

سرمربی استقلال با رد اظهارات امروز جواد نکونام می گوید اگر این بازیکن در فهرست این فصل آبی پوشان قرار داشت، امروز او مرد بود و هیچگاه این بازیکن این صحبت ها را علیه او مطرح نمی کرد.

  امیر قلعه نویی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات به دور از واقعیت جواد نکونام علیه خودش گفت: «من هیچ وقت عادت نداشته ام که پاسخ شاگردانم را در رسانه ها بدهم. در گذشته هم عده ای، حرف هایی را مطرح کردند که در رسانه ها حرف های آنها را بدون جواب گذاشتم تا شاید گذر زمان بهترین پاسخ باشد. اما جهت روشن شدن ذهن هواداران استقلال لازم است که به چند نکته اشاره کنم. اول اینکه اگر امروز این بازیکن به استقلال برگشته بود، من الان بهترین آدم روی زمین بودم. برای این صحبت هم سند دارم. هواداران استقلال می توانند به مصاحبه این بازیکن بعد از اینکه به استقلال آمد و یا بعد از مراسم توپ طلای آسیا مراجعه کنند تا متوجه این صحبت من بشوند. آن روز من مرد بودم و با معرفت و ایشان چند بار گفت که من به خاطر قلعه نویی به استقلال آمدم اما حالا همه چیز تغییر کرده است.»

 وی ادامه داد: «ابتدای فصل گذشته این بازیکن با درخواست رئیس فدراسیون در استقلال ماندنی شد. آقای کفاشیان با من تماس گرفت و خواست که این بازیکن یک فصل دیگر در استقلال بماند و من به احترام ایشان، مخالفت نکردم و حتی بعد از اینکه در نیم فصل پارسال این بازیکن به کویت رفت و همه حرف های تکراری امروزش را عنوان کرد، من به آقای کفاشیان گلایه کردم و رئیس فدراسیون از من دلجویی کرد و گفت که من هنوز این جماعت را نشناخته ام.»

سرمربی استقلال اضافه کرد: «جالب است که این بازیکن مدعی شده دو فصل قبل اتفاق هایی در تیم رخ داده است، من از هواداران می خواهم به این سئوال فکر کنند که چرا ایشان با این ادعاهایی که مطرح کرده در پایان فصلی که استقلال قهرمان شد، سکوت کرد و این اتهامات را مطرح نکرد و موقعی این حرف ها را به زبان آورد که فصل پیش از استقلال جدا شد؟! با این وجود، بهترین پاسخ، زبان قانون است. ایشان باید به زودی در دادگاه قضایی مستندات خودش را درباره بحث جانشینی کی روش و شادی بعد از شکست استقلال در داربی و مسائل دیگر را ارائه بدهد و این چنین مشخص خواهد شد که چه کسی اخلاق را زیر پا می گذارد؟!»

قلعه نویی در پایان با بیان اینکه هدفش در این فصل قهرمانی استقلال است و نمی خواهد به این مسئله بیش از این بپردازد، اظهار داشت: «واقعا نمی خواهم بیش از این درباره این موضوع صحبت کنم. استقلال در شرایط خوبی قرار دارد و هدف من و همه مجموعه استقلال موفقیت این تیم در فصل جاری و دوری از حاشیه هاست. ما تلاش می کنیم رضایت هواداران را جلب کنیم و امیدوارم به لطف خدا و اهل بیت بتوانیم دل آنها را در پایان فصل شاد کنیم.»

 اخبار ورزشی - سایت استقلال