ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ تست پزشکی ماریچ امروز می‌آید


تست‌های پزشکی لوکا ماریچ کامل شد و باشگاه پرسپولیس منتظر رسیدن پاسخ آزمایش‌های پزشکی است.

خبرگزاری مهر: کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که در روزهای اخیر پیگیر انجام امور پزشکی این بازیکن بوده است، مدافع ۲۸ ساله کروات تمامی آزمایش‌های پزشکی را پشت سر گذاشته است.

باشگاه در حال حاضر منتظر مشخص شدن جواب آزمایش‌ها است که دیروز در آخرین مرحله تست‌های پزشکی استاندارد فدراسیون فوتبال انجام شده است.

بنابر اعلام کادر پزشکی، انجام MRI از بخش‌های مختلف توسط پزشک معتمد فدراسیون فوتبال نیز انجام شده است و به نظر می‌رسد اگر آزمایش‌های دیروز هم مشکلی را نشان ندهد، این بازیکن از نظر پزشکی مجوز فعالیت در فوتبال ایران را دریافت کند.


ویدیو مرتبط :
صحبتهای رئیس مرکز پزشکی لیگ درباره تست پزشکی نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماریچ تست پزشکی را پشت‌سر گذاشت


مدافع کروات مدنظر برانکو ایوانکوویچ صبح امروز (شنبه) در تست پزشکی باشگاه پرسپولیس شرکت کرد.

خبرگزاری تسنیم: لوکا ماریچ، مدافع کروات مدنظر برانکو صبح امروز در تست پزشکی باشگاه پرسپولیس شرکت کرد. این بازیکن مرحله اول تست پزشکی خود را زیر نظر دکتر حقیقت در سالن آکادمی مجموعه ورزشی انقلاب پشت‌سر گذاشت و قرار است جواب تست او فردا در اختیار پزشک پرسپولیس قرار بگیرد.

چنانچه ماریچ تست پزشکی خود را با موفقیت پشت‌سر بگذارد به خواسته برانکو قرارداد وی با باشگاه پرسپولیس امضا خواهد شد. البته مسئولان باشگاه پرسپولیس خیلی تأکید داشتند این بازیکن چند جلسه‌ای با سرخپوشان تمرین کند، اما برانکو مخالف این قضیه است و از هر نظر ماریچ را تأیید کرده است.