ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ امیر عابدینی به اظهارات تند درخشان علیه هدایتی



اخبار,اخبار ورزشی,امیر عابدینی

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت:اگر جای هدایتی بودم بستر مناسبی را درست می کردم تا به صورت اصولی به باشگاه کمک کنم.

امیر عابدینی درباره اظهارات تند میان حمید درخشان علیه  حسین هدایتی اظهار داشت: تا آنجا که من می دانم هدایتی یک میلیارد تومان به باشگاه کمک کرده بود و احتمالا درخشان بحث چک 300 میلیونی اش را پیش کشیده که پول نشده است.چک درخشان مهر باشگاه پرسپولیس خورده بود و متعهد آن باشگاه بود و هدایتی نباید این پول را می داد.


وی ادامه داد:اگر جای هدایتی بودم بستر مناسبی را درست می کردم تا به صورت اصولی به باشگاه کمک کنم تا هیچ حرف و حدیثی پیش نیاید. هدایتی از جیب خودش هزینه می کند و این قانون فیفاست که اعلام کرده اند تجار می توانند به تیم های فوتبال کمک کنند. هدایتی هم همین کار را می کند.

عابدینی درباره اعتراضات هواداران به نتایج تیم خاطرنشان کرد: شاید حق با هواداران باشد. من هم قبول دارم شرایط سخت است. اما باید اجازه بدهند کادر فنی بازیکنانش را جذب کند.امیدوارم شرایط خوبی با این بازیکنان به وجود آمده و شاهد برگزای بازی های خوبی از سوی پرسپولیس باشیم.

اخبار ورزشی - کاپ


ویدیو مرتبط :
اظهارات تند یک نماینده علیه ظریف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ تند درخشان به اظهارات دایی



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران

 

 اخبار ورزشی -  پاسخ درخشان به اظهارات دایی: من رزومه دارم، باز هم انتقاد می کنم!

مهم ترین اتفاق این است که تدابیر بیشتری از سوی کادر فنی اندیشیده شود تا اوضاع پرسپولیس از این شرایط خارج و روند بهتری پیدا کند.

  علی دایی بعد از بازی با پدیده به برخی منتقدان پرسپولیس حمله كرد و معتقد بود انهایی كه كارنامه ندارند از او انتقاد می كنند.

به گزارش سایت فوتبال ایران،حمید درخشان سرمربی پیشین پرسپولیس در این باره که دایی اعلام کرده آنهایی که رزومه مربیگری ندارند از مربیگری او انتقاد نکنند، می گوید:« این حرف برای کسانی است که دانش فوتبالی ندارند یا در این حیطه فعالیت نکرده اند.اگر من و یا عده ای همچون من از عملکرد پرسپولیس انتقاد می کنیم هم رزومه داریم، هم کسوت داریم و هم در این تیم استخوان خرد کرده ایم. هر حرفی هم که عنوان می شود از سر دلسوزی است و با هیچ بشری عناد نداریم.

 

من و همه پیشکسوتان پرسپولیس دوست دارند این تیم در بهترین شرایط نتایجش را ثبت کند و وقتی می بینیم رقبا چطور در حال پیشرفت هستند و در جدول بالا می روند از سر دلسوزی انتقاد می کنیم و این حق ماست. علی دایی باید انتقادپذیر باشد و انتقادات پیشکسوتان پرسپولیس را برای بهبود عملکردش به کار ببندد.»

او در این باره که برخی طرفداران پرسپولیس معتقدند این تیم از ستاره ها خالی شده و این اتفاق در شرایطی رخ داده که پرسپولیس این فصل به آسیا می رود، می گوید:« در اینکه طرفداران پرسپولیس دوست دارند تیمشان قوی باشد شکی نیست باید به این خواسته آنها احترام گذاشت، اما در حال حاضر هستند تیم هایی که در رده های بالاتر از پرسپولیس که همین نفرات پرسپولیس را هم در اختیار ندارند، اما با تاکتیک تر و با عملکردی بهتر در مسابقات ظاهر می شوند. »

سرمربی پیشین پرسپولیس در این باره که آیا کادر فنی این تیم با حضور مربیانی مثل محمد دایی نیازمند تقویت شدن است یا خیر می گوید:به اعتقاد من  کادر فنی فقط علی دایی نیست و همه نفرات آن باید به او کمک کنند. ما نباید همه مشکلات را از چشم علی دایی ببینیم، هر زمان نفرات کنار دست سرمربی قوی باشند سرمربی تیم هم در تصمیم گیری هایش بهتر عمل می کند. مهم ترین اتفاق این است که تدابیر بیشتری از سوی کادر فنی اندیشیده شود تا اوضاع پرسپولیس از این شرایط خارج و روند بهتری پیدا کند.

 

 اخبار ورزشی - سایت فوتبال ایران