ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ آزمایش تمام بازیکنانم منفی خواهد بود



 

 

 

پاسخ آزمایش تمام بازیکنانم منفی خواهد بود

 

علی دوستی:

پاسخ آزمایش تمام بازیکنانم منفی خواهد بود

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان اعلام کرد که می خواهد تیمش به عنوان تیم اول و سرگروه به دور بعد رقابتهای قهرمانی آسیا و مقدماتی جام جهانی صعود کند.

علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره نتیجه بازی مقابل قطر و همچنین دو بازی باقی مانده ایران مقابل بنگلادش و عراق در مقدماتی قهرمانی آسیا گفت:«ما قبل از اینکه به دهوک بیاییم چند بازی از تیم قطر را در جام خلیج فارس، مقابل کویت و عربستان دیدیم و می دانستیم که تیم قطر بازی خوبی را روی زمین ارائه می کند و مربیان خوبی دارد. به همین دلیل می ترسیدیم و این بازی را فینال زودرس نامیدیم. البته ما شناخت کاملی از حریف داشتیم. ما با گرفتن زمان و پر کردن فضاهای خالی به پیروزی رسیدیم و این تنها راه پیروزی ما بود.

سرمربی ایران درباره بازی مقابل بنگلادش و عراق گفت:«بازی مقابل بنگلادش فرصت مناسبی برای ارزیابی نفرات و استفاده از بازیکنان تیم ملی ایران است که در دو بازی حساس اول روی نیمکت بودند اما ما هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم. امیدواریم بتوانیم در این بازی تفاضل گل را بالا ببریم تا در روز آخر مقابل عراق برای سرگروهی مشکلی نداشته باشیم. بازی با عراق هم فینال است و فینال سرگروه شدن خواهد بود و ما باید برای انجام این بازی سخت که فینال هم هست خودمان را آماده کنیم چرا که می خواهیم به عنوان سرگروه صعود کنیم.دیروز فلسطین به سختی از سد بنگلادش گذشت و بازی قطر و عراق هم بازی بسیار خوبی بود که در نهایت سه بر یک به سود عراق به پایان رسید. ما سه تن از مربیان، یعنی مهدی غفاری، نادر عزت اللهی و جعفر هوشمند را برای آنالیز دیدار عراق و قطر به ورزشگاه فرستادیم.»

دوستی مهر درباره بحث میانگین سنی بازیکنان ایرانی که سوژه رسانه های عراقی و قطری شده است گفت:«خوشبختانه بازیکنان ما از فیزیک خوبی برخوردارند و این نکته باعث شده تا فکر کنند بازیکنان ما سن زیادی دارند اما ما قبل از اینکه به دهوک بیاییم آزمایش های ام آر آی و اشعه ایکس را انجام داده ایم و همه بازیکنان ما طبق قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا به این رقابتها آمده اند و حتی ما پیش از آمدن به دهوک دو بازیکن اصلی را به دلیل قانون کنفدراسیون از دست دادیم و حتی امیر حسین کریمی کاپیتان تیم ما به دلیل قانونی که گفته شده بود بازیکنان در مسابقات دوره گذشته نمی توانند دراین دوره بازی کنند را در دهوک از دست دادیم. در واقع ما سه چهار بازیکن خوب و اصلی را در آستانه این رقابتها از دست دادیم و پا به این مسابقات سخت گذاشتیم و خدا را شکر می کنیم که صعود کردیم و سربلند بیرون آمدیم اما از دست دادن این بازیکنان نشان می دهد که ما به قوانین پایبندیم و به هر دلیلی نمی خواهیم از بازیکنان غیر مجاز استفاده کنیم. ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا به این نکته پی برده اند و جا دارد از آنها تشکر کنیم هر چند که بعد از دو بازی مقابل فلسطین و قطر، 5 بازیکن ما را به آزمایش بردند و در مجموع پاسخ آزمایش هر 10 بازیکن ما منفی خواهد بود.»

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی نوجوانان در پایان با تشکر از سرپرست و مدیر رسانه ای تیم ملی نوجوانان گفت:«جا دارد که از سرپرست و مدیر رسانه ای تیم ملی نوجوانان به خاطر تلاشها و پیگیری هایشان جهت اینکه بازی استقلال و پیروزی از تلویزیون هتل برای بازیکنان پخش شود تشکر کنم چرا که جمعه بازیکنان دوست داشتند این بازی را ببینند و این امکان در آخرین لحظات فراهم شد وبازیکنان به صورت مستقیم بازی را دیدند و ما هم زمان تمرین را به خاطر بازی از ساعت 17 به 10 صبح جمعه تغییر داده بودیم.»


ویدیو مرتبط :
دلایل پاسخ منفی شنیدن از خانم ها! /آرمان داوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرس به مورینیو پاسخ منفی داد



 

 

پرس به مورینیو پاسخ منفی داد

 

پس از مصدومیت په‌په و برای خرید یک مدافع

پرس به مورینیو پاسخ منفی داد

مدیرعامل باشگاه رئال مادرید اسپانیا به درخواست مورینیو برای خرید جایگزین برای په‌په پاسخ منفی داد.

به نقل از مارکا اسپانیا، فلورنتینو پرس مدیرعامل رئال پس از دریافت نامه رسمی مورینیو به دفتر کار خود مبنی بر الزام در خرید یک مدافع کامل به عنوان جانشین په‌په به وی پاسخ منفی داد و گفت: از یک طرف په په فقط یک ماه استراحت دارد و برمی‌گردد، از طرفی دیگر خرید مدافع کلا در سیاست‌های من نیست و در مورید خرید یک جانشین برای بن‌زما رغبت بیشتری دارم تا جانشین برای په‌په.

پرس در ادامه پاسخ به مورینیو آورده است: رئال مادرید وضعیت خوبی دارد و گمان نمی‌کنم با بازگشت کاکا به تمرینات این مصدومیت‌ها توجیه خوبی برای ناکامی احتمالی در لالیگا و کوپا دل ری نیست و من از شما (مورینیو) انتظار قهرمانی در کوپا دل ری و لالیگا را دارم.