ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پازاج: برای ماندن التماس نمی‌کنم


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: کیسه ندوخته‌ام و مثل برخی افراد التماس ماندن نخواهم کرد.

خبرگزاری تسنیم: احد پازاج در خصوص مسابقات جهانی کشتی فرنگی و عملکرد ضعیف تیم کشورمان که در رده چهارم ایستاد اظهار داشت: پیش بینی ما این بود و برخی حوادث رخ می‌دهد که دست ما نیست. تصور می‌کردیم روی سکو برویم اما برخی حوادث مانع از آن شد تا به این مهم دست پیدا کنیم.

وی افزود: وقتی موفق می‌شویم کسی حرفی نمی‌زند اما وقتی نتیجه نمی‌گیریم همه بد می‌گویند. من تابع تصمیمات هستم اما بیشتر افراد از انتقاد کردن دنبال سهم‌خواهی هستند و غرض‌ورزی می‌کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خاطرنشان کرد: ما در سال‌های گذشته 3 بار روی سکو رفته‌ایم و جالب است که سال 1390 نیز سوم شدیم و پس از آن نیز در سال 2013 هشتم شدیم. تیم ایران مثل روسیه نیست که هر سال قهرمان شود. تیم آزاد 3 سال است که در کورس قهرمانی قرار دارد و سال قبل قهرمان شد اما جالب است که از این تیم نیز انتقاد می‌شود. باید پذیرفت که پایه و پتانسیل کشتی فرنگی همین اندازه است.

پازاج در خصوص احتمال برکناری‌اش عنوان کرد: من تابع تصمیمات هستم و ناراحت نمی‌شوم که برکنارم کنند. هرکسی نقطه شروع و پایانی دارد اما برخی از انتقادات غرض‌ورزی است. برخی با من، برخی با بابک و برخی با فدراسیون و برخی با کادرفنی قبلی ارتباط خاصی دارند و نمی‌توانند با من ارتباط بگیرند و مجبور به انتقاد هستند. منظور من، ارتباط مالی نیست اما زمانش که برسد همه چیز را می‌گویم. این روزها بقال سر کوچه نیز از من انتقاد می‌کند اما من برای ماندن کیسه ندوخته‌ام و التماس نمی‌کنم تا در تیم بمانم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارید بیشتر به درد مدیریت می‌خورید تا کوچ کردن، تصریح کرد: من سال 78 مربی تیم ملی بودم و آن زمان تیم کاملی به مسابقات رفت و سوم شد. سال 79 نیز در المپیک رنگرز کشتی خوبی گرفت. سال 80 سرمربی تیم ملی شدم و رنگرز بعد از 32 سال مدال طلا گرفت و زیدوند نیز دستش در رفت و پایه کشتی فرنگی در آن زمان و مدیریت امیر خادم گذاشته شد. من آن زمان هم بودم و اینگونه نیست که به درد کوچ نخورم. تیم هشتم جهان را تحویل گرفتم و اول کردم.

قهرمان سابق کشتی فرنگی در آسیا در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه باید پذیرفت که مربی‌ای مثل باوفا نمی‌تواند در کوچ حمید سوریان بنشیند، گفت: می‌خواهید کارلین را به جای با وفا بیاورم تا سوریان را کوچ کند؟ ما از اول تقسیم‌بندی کردیم و هر 2 کشتی‌گیر با یک مربی تمرین می‌کنند. اینکه برای سوریان اتفاقی افتاده و کله زده یا نه را کاری ندارم اما این تراوش فکری برخی‌هاست که می‌گویند چرا باوفا مربی است.

پازاج ادامه داد: قبل از این نیز این نفرات کوچ می‌کردند، چرا آن زمان حرفی نبود؟ به این مسائل دامن می‌زنید. رسانه‌ها خیلی به حواشی دامن می‌زنند. باید دید که چه تحویل داده‌اید و چه تحویل گرفته‌اید؟ اینکه 10 بار به حبیب اخلاقی می‌گویم که فن انداز نخورد و گوش نمی‌دهد و هفت امتیاز پیش است اما می‌بازد تقصیر کادرفنی نیست.

وی در پایان گفت: بیابانگرد مثل عبدولی خطا کرد و آنها اسیر تغییر قوانین کشتی شدند و مربی در باخت آنها دخیل نیست. جالب است که برد و طلای آنها برای ما نیست اما باخت آنها تقصیر ماست.


ویدیو مرتبط :
التماس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثابت ماندن نرخ12درصدی سودبانكی



 


نرخ ۱۲ درصدی سود بانكی سال آینده ثابت می‌ماند.

 

 

ثابت ماندن نرخ سود بانک ها

 


یك مقام مسئول در بانك مركزی از ارائه بسته پولی سال ۸۹ به دولت در كمتر از یك ماه آینده و تثبیت نرخ سود بانكی ۱۲ درصدی برای سال آینده خبر داد.

 


حمید تهرانفر در گفتگو با مهر از آماده شدن بسته سیاستی نظارتی سال ۸۹ بانك مركزی در كمتر از یك ماه آینده و ارائه آن به هیات دولت خبر داد و اعلام كرد: چارچوب كلی آن آماده شده است.

 


مدیر كل نظارت بر بانك‌ها و موسسات اعتباری بانك مركزی نرخ سود بانكی در نظر گرفته شده برای بسته سال ۸۹ سیستم بانكی را برای عقود مبادله‌ای ۱۲ درصد همانند نرخ سود سال ۸۸ اعلام كرد و افزود: نرخ تورم هدف سال ۸۹ همانند امسال در بسته گنجانده نشده است.

 


وی در پاسخ به این سوال كه گفته می‌شود برخی بانك‌ها و موسسات مالی و اعتباری با وجود اعلام بانك مركزی، نرخ‌های سود تسهیلاتی بالاتر (حدود ۲۷ - ۲۶ درصد) از ارقام تعیین شده در بسته سال ۸۸ را دریافت می‌كنند و با تغییر روش‌های محاسبه، فرمول‌های بانك مركزی را «دور» می‌زنند؟ گفت: بانك مركزی چند بار این موضوع را بررسی كرده و نسبت به آن حساس است و برخی مسئولان رده بالای كشوری نیز نسبت به این موضوع حساس هستند.

 


وی بیان كرد: برخی موسسات اعتباری كه چنین نرخ‌های سود تسهیلاتی را دریافت می‌كنند، تحت نظارت بانك مركزی قرار ندارند و دارای مجوز فعالیت این بانك نیستند. گرچه این موسسات درخواست مجوز نیز كرده‌اند، اما بانك مركزی به دلیل این كه این موسسات تاكنون وضعیت خود را اصلاح نكرده‌اند، از ارائه مجوز به آنها خودداری كرده است. بر همین اساس، تا زمانی كه این موسسات خود را اصلاح نكنند، بانك مركزی به آنها مجوز نخواهد داد.

 


تهرانفر بیان كرد: در بانكداری اسلامی كشور ما، عقود به ۲ دسته مبادله‌ای و مشاركتی تقسیم‌بندی شده است كه عقود مبادله‌ای در بانك‌ها حاصل فروش است و سود آن از قبل قطعی معلوم می‌شود. برای فروش اقساطی، اجاره به شرط تملیك و غیره نیز كه در این دسته قرار می‌گیرند، نرخ سود ۱۲ درصد تعیین شده است كه بانك‌ها نیز این عقود را عینا رعایت می‌كنند و هیچ موردی حاكی از عدم رعایت این نرخ‌ها تاكنون مشاهده نشده است.

 


وی با تاكید بر این كه بانك مركزی بشدت به رعایت نرخ سود بانكی از سوی بانك‌ها نظارت دارد، نرخ سود عقود مشاركتی ۱۲درصدی را نیز به عنوان برآورد اولیه عنوان و تصریح كرد: سود عقود مشاركتی نیز براساس سود حاصل و پس از پایان پروژه تعیین می‌شود. نرخ سود تسهیلات خرید خودرو نیز ۱۲ درصد تعیین شده است.