ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاریس سنت ژرمن به دنبال سمیئونه


پاریس سنت ژرمن قصد دارد دیگو سمیئونه ، سرمربی فعلی اتلتیکو مادرید را به خدمت بگیرد.

ورزش سه: عملکرد نه چندان خوب لورن بلان در فصل جدید، مدیران متمول پاریسی ها را به فکر به خدمت گرفتن یک سرمربی جدید انداخته است. قهرمانی در لالیگا و حضور در فینال لیگ قهرمانان باعث شد تا دیگو سیمئونه، به عنوان یکی از بهترین مریبان فصل گذشته ی اروپا شناخته شود. حال مدیران پاریسی به فکر به خدمت گرفتن او برای نیمکت تیمشان هستند. سیمئونه هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده و مشخص نیست که او برای چه مدت می‌خواهد در اتلتیکو بماند.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی : پاریس سنت ژرمن ۱ - ۰ سنت آنتین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تساوی پاریس‌ سنت‌ ژرمن در غیاب زلاتان


پاریس‌ سنت‌ ژرمن در هفته سوم لیگ فرانسه، لوشامپیونه برابر اویان به تساوی بدون گل رسید.

ورزش سه: پاریس‌سنت‌ژرمن در دیدار هفته سوم لوشامپیونه برابر اِویان به تساوی بدون گل رسید. دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که در هفته گذشته این رقابت ها ،پاریس سنت ژرمن با حساب دو بر صفر باستیا را شکست داده بود و اویان نیز با نتیجه 6 بر دو برابر رنس در هم شکسته بود.

با این اوصاف پیشبینی می‎شد قهرمان دوره قبل لوشامپیونه بتواند این تیم را به راحتی در خانه اش شکست دهد. اما موقعیت های کم خطری هم که نصیب ادینسون کاوانی شد،به بار ننشست.

لوران بلان در این دیدار از داشتن زلاتان ابراهیموویچ،تیاگو موتا و کاپیتان تیاگو سیلوا محروم بود. همچنین  در این دیدار یوهان کابایه در دقیقه 63 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.