ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاداش ویژه گسترش برای شکست قرمزها


بازیکنان گسترش فولاد در صورت شکست پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر پاداش ویژه‌ای را دریافت خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: بازیکنان گسترش فولاد در صورت شکست پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر پاداش ویژه‌ای را دریافت خواهند کرد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد از هفته بیست و نهم لیگ برتر در دیداری حساس یکشنبه از ساعت 18 در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم خواهند رفت.

بر همین اساس مسئولان باشگاه تبریزی تصمیم گرفته‌اند برای دیدار با پرسپولیس تهمیدات ویژه‌ای را بیاندیشند که از جمله آنها می‌توان به پاداشی که برای شکست پرسپولیس در نظر گرفته شده است اشاره کرد.

با تصمیم مسئولان تیم تبریزی، بازیکنان گسترش فولاد در صورت شکست پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر پاداش ویژه‌ای را دریافت خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
قرایتی / تفسیر آیه 56 و 57 سوره یوسف، پاداش‏های اخروی بهتر از پاداش‏های دنیوی‏

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاداش ویژه رئیس جمهور برای شکست ایران!


یک خبرنگار نیجریه ای از تماس رئیس جمهور این کشور با بازیکنان در اردوی برزیل خبر داد و گفت که در این تماس رئیس جمهور کشورش قول داده در صورتیکه تیم ملی این کشور برابر ایران به پیروزی برسد و راهی مرحله بعد شود، پاداش ویژه ای را به بازیکنان و کادر فنی اهدا خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: یک خبرنگار نیجریه ای که در تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کمپ اختصاصی کورینیتیانس حضور داشت ضمن اعلام این خبر گفت: رئیس جمهور نیجریه جمعه شب با اردوی تیم ملی فوتبال این کشور در شهر سائوپائولو برزیل تماس گرفته و ضمن گفتگو با سرمربی، با اعضای تیم ملی نیز صحبت کرده است.

وی افزود: رئیس جمهور در این گفتگو اعلام کرده در صورتیکه تیم ملی نیجریه بتواند در نخستین دیدار خود برابر ایران به پیروزی برسد، پاداش ویژه ای به آنها اهدا خواهد کرد. ضمن اینکه او قول داده در صورتیکه تیم ملی نیجریه به مرحله بعدی صعود کند پاداش ویژه ای به بازیکنان و کادر فنی خواهد داد.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و نیجریه در بیستمین دوره مسابقات جام جهانی روز 26 خردادماه در شهر کوریتیبا برزیل برگزار خواهد شد.