ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاداش دربی به پرسپولیسی‌ها پرداخت شد


پاداش بازیکنان پرسپولیس به دلیل برد در دربی 79 به بازیکنان این تیم داده شد.

خبرگزاری فارس: روز گذشته و در آستانه دیدار تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس از سری رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر، پاداش برد پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 79 به بازیکنان این تیم اهدا شد.

این پاداش که از هفته قبل توسط حمیدرضا سیاسی به کادرفنی پرسپولیس داده شده بود با صلاحدید حمید درخشان سرمربی این تیم، دیروز به بازیکنان این تیم داده شد تا با روحیه بیشتری امروز به مصاف نفت تهران بروند.

گفتنی است بازیکنان اصلی در دربی 79 پاداشی بیشتر از بازیکنان ذخیره گرفتند.


ویدیو مرتبط :
شعار پرسپولیسی-قبل دربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاداش پرسپولیسی‌ها برای برد دربی چقدر است؟



اخبار,اخبارورزشی,بازی پرسپولیس  مقابل استقلال

 

 اخبارورزشی  - پاداش پرسپولیسی‌ها برای برد دربی چقدر است؟

 روز گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه بازیکنان پرسپولیس پاداش 3 سکه ای سیاسی را رد کرده اند. این در حالی است که طبق شنیده ها پاداش پیروزی در دربی از 3 سکه بیشتر است.

در گفت و گویی که روز قبل بین حمید درخشان و محمد نوری کاپیتان پرسپولیس در محل تمرین این تیم انجام شد، قرار بر این شد تا پاداش پیروزی در دربی بعد از بازی با گل گهر سیرجان و شب قبل از بازی با نفت‌تهران به سرخپوشان پرداخت شود.


ضمن اینکه مبلغ پاداش پرسپولیسی ها برای پیروزی در دیدار حیثیتی شان مقابل استقلال بیشتر از 3 سکه و طبق شنیده ها برای هر بازیکن حدود 5 میلیون تومان است. پاداش هایی که با توجه به نداشتن اسپانسر سیاسی قرار است از جیب پرداخت کند.

 اخبارورزشی  -  ورزش سه