ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاداش خاکپور به امیدها بعد از شام


بازیکنان تیم فوتبال امید کشورمان پس از پیروزی مقابل سوریه راهی استخر و سونای هتل میلینیوم شدند.

خبرگزاری تسنیم: بازیکنان تیم فوتبال امید کشورمان پس از پیروزی مقابل سوریه راهی استخر و سونای هتل میلینیوم شدند.

بازیکنان تیم فوتبال امید کشورمان پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل سوریه در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا راهی هتل میلینیوم شدند و به استخر و سونا رفتند.

پس از این پیروزی بازیکنان تیم امید با روحیه خوبی وارد هتل شدند و قرار است پس از استخر و سونا در رستوران هتل، شام صرف کنند. حبیب کاشانی قرار است پس از صرف شام در خصوص پیروزی امیدها مقابل سوریه صحبت کند و مبالغی به عنوان پاداش به بازیکنان و اعضای کادرفنی پرداخت شود.

شاگردان محمد خاکپور فردا (چهارشنبه) تمرین سبکی را در زمین ورزشگاه الغرافه برگزار خواهند کرد و این تمرین از ساعت 19:30 الی 20:30 به وقت محلی برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
قرایتی / تفسیر آیه 56 و 57 سوره یوسف، پاداش‏های اخروی بهتر از پاداش‏های دنیوی‏

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل استعفای خاکپور چه بود؟ سرمربی امیدها حرف بزند باید مبالغ قراردادش را پس بدهد!



تیم المپیک کشورمان با هدایت محمد خاکپور توانست به عنوان قهرمانی مسابقات غرب آسیا دست یابد. پس از حضور کاروان امیدها در تهران بود که محمد خاکپور استعفا کرد اما خاکپور هیچ حرفی نزد و اعتراضی نکرد.

بی شک استعفای ناگهانی خاکپور دلایل و مسائل پشت پرده ای دارد که تابناک ورزشی به بخشی از آنها اشاره می کند:
 
 یکی از دلایلی که باعث دلسردی محمد خاکپور از مربیگری امیدها شد افزایش بی توجهی ها به این تیم بود و کادر فنی مجبور می شدند با مشکلات کنار بیایند.


اصلی ترین موضوع نارضایتی خاکپور هم مبلغ قراردادی بود که فدراسیون با او منعقد کرده بود. مایلی کهن و خود خاکپور به این مسئله اعتراض داشتند. خاکپور می گفت؛ این رقم قرارداد در شأن مربیان ایرانی نبود و چرا باید یک مربی خارجی مثل وینگادا با فدراسیون قرارداد 360 هزار دلاری برای یک سال ببندد و از 7 بازی 4 باخت بیاورد و برود اما قرارداد مربیان ایرانی اینطور ناچیز باشد.

اخبار,اخبار ورزشی, محمد خاکپور


سکوت یکی از بندهای قرارداد خاکپور
دومین مسئله که باعث ناراحتی شدید خاکپور شده بود نوع قراردادی بود که فدراسیون با او منعقد کرده! در قرارداد او آمده بود، اگر در حین یا بعد از قرارداد حرفی علیه فدراسیون بزند یا کلمه ای از دهانش در مورد فدراسیون خارج شود؛ فدراسیون می تواند تمام مبلغ قرارداد او را پس بگیرد! و این چنین بود که خاکپور  هیچ نگفت و رفت.

نامه به مایلی کهن
خاکپور پس از استعفایش نامه ای را به مایلی کهن داد و با بازیکنان تیم ملی خداحافظی کرد و رفت. خاکپور ظاهرا از عملکرد حبیب کاشانی راضی است اما از برخی کاستی ها و اینکه نمی توانست برخی ملی پوشان امید را از کی روش بگیرد ناراضی بود.

حاجی در دسترس نبود
حالا پس از استعفای او علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون می گوید، باید برای قبول استعفای خاکپور باید حرف های او را بشنویم این در حالیست که طبق قرارداد رسمی فدراسیون او نباید حرفی بزند. حبیب کاشانی هم می گوید، کار سرمربی تیم امید درست نبود او پس از 24 ساعت قهرمانی امیدها، کام مردم را با استعفایش در فرودگاه تلخ کرد ضمن اینکه هرچه با مایلی کهن تماس گرفتم موفق نشدم با او صحبت کنم. تلفن همراه حاجی در دسترس نبودو ...
به هرحال قبلا هم علیرضا منصوریان در شرایط حساسی مجبور به جدایی از امیدها شد که با توجه به حساسیت مسابقات المپیک مناسب است مسئولان فدراسیون با درایت موضوع این استعفا را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند که بی شک این کادر فنی شناخت خوبی از وضعیت امیدها دارند.


  اخبار ورزشی  -  تابناک