ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاداش جدید دولت برای تیم ملی والیبال


معاون پشتیبانی و توسعه وزیر ورزش از اختصاص در مجموع سه میلیارد و ششصد میلیون تومان به اعضای تیم والیبال ایران خبر داد.

خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمناف هاشمی در گفتگو با این پایگاه با تایید خبر مصوبه جدید هیات وزیران برای تیم ملی والیبال ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با پیگیری‌های محمود گودرزی مصوبه هیات وزیران مبنی بر اختصاص دو میلیارد و یکصد میلیون تومان دیگر به اعضای این تیم در اختیار وزارت ورزش قرار گرفته و امیدوارم تا چند روز آینده سازمان مدیریت این تخصیص را به وزارت ورزش و جوانان تعلق دهد.

وی افزود: اسفند سال گذشته هیات وزیران با پرداخت یک و نیم میلیارد پاداش به تیم ملی والیبال ایران موافقت کرد و با توجه به اینکه موضوع حواله خودرو برای اعضای این تیم محقق نشد، هیات وزیران دو میلیارد و یک صد میلیون تومان دیگر پاداش برای اعضای تیم ملی والیبال ایران در نظر گرفت که مجموعا سه میلیارد و ششصد میلیون تومان به آنها پرداخت شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: این میزان پاداش اگر بین سی نفر از اعضای تیم ملی و بقیه نفرات وابسته به آن در نظر گرفته شود به طور متوسط هر یک از این عزیزان صد و بیست میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنند.

مناف‌ هاشمی گفت: همه می‌دانیم هدف ملی‌پوشان اعتلای نام ایران و شادی مردم است و این میزان پاداش هم با توجه به همه محدودیت‌های مالی کشور و وزارت ورزش برای قدردانی از تلاش‌های فراوان آنها در نظر گرفته شده است.


ویدیو مرتبط :
دیدار وزیر ورزش از اردوی تیم ملی والیبال و اهدای پاداش صعود به لیگ جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاداش سه هزار دلاری تیم ملی والیبال


ملی پوشان والیبال ایران در صورت صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال سه هزار دلار پاداش می گیرند.

خبرگزاری ایرنا: بنابر اعلام وزیر ورزش و جوانان ملی پوشان والیبال ایران در صورت صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی سه هزار دلار پاداش دریافت می کنند.

در هفته آینده در مراسمی با حضور ورزش ورزش و جوانان پاداش آنان پرداخت خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در دو ست اول و دوم بازی با لهستان موفق به شکست حریف خود شد و ست سوم در جریان است.

تیم ملی والیبال ایران که برای دومین بار در طول تاریخ حضور در رقابت های لیگ جهانی را تجربه می کند.

تیم ملی والیبال ایران در سال گذشته با هدایت خولیو ولاسکو و در نخستین حضور خود مقام نهمی جهان را به دست آورد که حضور تاثیر گذار و تاریخی بود.