ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

...و سرانجام سوریان ایران را رها كرد و رفت!



 

و سرانجام سوریان ایران را رها كرد و رفت!

 

 

پس از قهرمانی دو تن از كشتی گیران فرنگی كار در مسابقات جهانی مسكو، انتظار این می رود كه مسئولین به جهت اینموفقیت عظیم، پاداش های خوبی را برای این دو قهرمان در نظر بگیرند، ولی...

عباس خادم الحسینی- پس از قهرمانی دو تن از كشتی گیران فرنگی كار در مسابقات جهانی مسكو، انتظار این می رود كه مسئولین به جهت این موفقیت عظیم، پاداش های خوبی را برای این دو قهرمان در نظر بگیرند.


حمید سوریان مطمئناً با این قهرمانی، كه پنجمین قهرمانی متوالی وی در مسابقات جهانی بود، با سرعت به سمت اسطوره شدن گام بر می دارد و به ركورد موحد بزرگ نزدیك می شود.


از طرفی ظهور ستاره دلاور دیگری به نام امیر علی اكبری در آسمان كشتی فرنگی ایران، موجب شده است كه كشتی فرنگی جایگاهی رفیع را در ورزش ایران كسب كند.


بی شك از همان لحظه ای كه داور مسابقات این دو كشتی گیر در فینال سوت پایان را به صدا درآورد و قهرمانی آنان را اعلام كرد، علی سعید لو، رییس سازمان تربیت بدنی كشور هم دست بر قلم برده و چیزهایی را نوشته است.


البته باید گفت كه این نوشته های وی، چك و یا پاداش برای كشتی گیران نبوده است، بلكه گزارش كاری غرور آمیز برای شخص رییس جمهور است، سعیدلو با این كار تعداد قهرمانی های خود را برای خوش خدمتی برای رییس جمهور می فرستد.


آری! هیچ پاداشی در كار نیست، اگر هم هست، فقط در حد ادعا و حرف است و امان از این حرف های دروغی كه زده می شود و وعده های سر خرمنی كه داده می شود.


سامان طهماسبی كشتی گیر فرنگی كار تیم ملی ایران به جهت مشكلات مالی، ملیت خود را تغییر داد و از این كشور رفت و آذربایجانی شد.


آری عاقبت ورزش كردن در این كشور و همچنین عاقبت ورزشكار حرفه ای در این دیار همین است و بس. شایان ذكر است كه ورزش هایی نظیر فوتبال به جهت آن كه مكان مناسبی برای باند بازی و مشهور شدن و سو استفاده های سیاسی است از این قاعده مستثنا است.


شنیده ها از این حكایت می كند كه سامان طهماسبی در ایران حتی پول شهریه دانشگاه را هم نداشته است كه بدهد و در شرایط مالی بسیار بدی به سر می برده است.


اما مسئولین ورزش در این مدت بدون توجه به وی به فكر كارهای دیگر خود بودند، طهماسبی برای گرفتن پاداش مدال خود، مدت ها تلاش كرد و به توفیقی نرسید.


... و سرانجام طهماسبی ایران را رها كرد و رفت.


با این روند بی نظم ورزش ایران، انتظار می رود كه به جای طهماسبی نام های دیگری نیز قرار بگیرد و خبر خروج قهرمانان از وطن را یكی پس از دیگری بشنویم.


اگر باز هم توجه نشود شاید سوریان هم خسته شود، آن وقت چاره ای نداریم جز آنكه بنویسیم:


... و سرانجام سوریان ایران را رها كرد و رفت!.../عصر ایران


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // حمید سوریان ژنرال هفت ستاره کشتی ایران‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرانجام «جدایی نادر از سیمین» نماینده ایران در اسكار شد



 

سرانجام «جدایی نادر از سیمین» نماینده ایران در اسكار شد

 

امیر اسفندیاری، سخنگوی هیات انتخاب فیلم ایرانی اسکار در سال جاری، ضمن اشاره به پایان مذاکرات اعضای این هیات و انجام تمامی بررسی ها براساس ساز و کارهای موجود که فیلم های واجد شرایط را با توجه به کلیه جوانب از ابعاد صنعتی، فرهنگی، انتقادی، موفقیت های بین المللی، پخش جهانی و ... بر مبنای مدارک و اسناد گردآوری شده ارزیابی می نماید، بیانیه نهایی هیات مزبور را جهت اطلاع رسانی در اختیار رسانه ها قرار داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: با پایان بررسی های هیات انتخاب فیلم ایرانی برای معرفی به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی در خصوص کلیه عناوین واجد شرایط که در فاصله زمانی ۱۳۸۹/۷/۹ تا ۱۳۹۰/۷/۸ در کشورمان برای نخستین بار حداقل به مدت هفت روز متوالی اکران شده اند، اعضاء این هیات ضمن تقدیر از سازندگان فیلم های آلزایمر، اینجا بدون من، مرهم و ورود آقایان ممنوع، با توجه به جمیع جهات و به اتفاق آراء، فیلم «جدایی نادر از سیمین» ساخته اصغر فرهادی را در مقام نماینده سینمای ایران در رقابت بهترین فیلم خارجی زبان در هشتاد و چهارمین مراسم اسکار (سال ۲۰۱۲) معرفی می نماید.

اعضاء هیات انتخاب: خانم ها رویا تیموریان و پوران درخشنده و آقایان محمد بزرگ نیا، شهرام جعفری نژاد، محمد داودی، علیرضا شجاع نوری، مهدی صباغزاده، رسول صدر عاملی و امیر اسفندیاری..... / خبرگزارى فارس