ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وین رونی: همه ما ناراحت هستیم


مهاجم شیاطین سرخ می‌گوید او و هم تیمی‌هایش از شکست برابر اورتون ناراحت هستند و احساس ناکامی می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: منچستریونایتد در هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با دو گل برابر اورتون تن به شکست داد تا بار دیگر دیوید مویس و شاگردانش فشار را احساس کنند.

وین رونی مهاجم شیاطین سرخ از شکست برابر اورتون تیم سابقش ناراحت است. او پس از پایان بازی گفت: باید اعتراف کنم که از این شکست ناراحت شدم. حزن و اندوه بر تمام تیم سایه گسترانده و همه ما احساس ناراحتی و ناامیدی می‌کنیم. با این حال باید بگویم که منچستریونایتد با وجود شکست بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

او افزود: اورتون اخیرا بازیهای خوبی را به نمایش می‌گذارد و بازیکنان این تیم اعتماد به نفس بسیار بالایی دارند. می‌دانستیم که بازی بسیار سختی پیش‌رو داریم و تیم حریف بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را ببرد ودر نهایت سه امتیاز این دیدار را به دست آورد.

رونی که در آغاز فصل شایعه‌های زیادی درباره اختلاف او با دیوید مویس سرمربی تیم به گوش رسید در پایان سخنان خود گفت: گل دوم تاثیر زیادی در روند بازی داشت. می‌خواستیم با شروع نیمه دوم به گل برسیم تا اورتون را تحت فشار قرار دهیم اما دراین هدف خود ناکام بودیم. سخت بود که دو گل عقب افتاده را جبران کنیم و در نهایت هم با همین دو گل تن به شکست دادیم. باید در بازیهای باقیمانده جبران کنیم.

منچستر یونایتد پس از جدایی سرآلکس فرگوسن به مشکل خورد و نتایج کابوس‌واری را در فصل جاری کسب کرده است تا جایی که پس از دو دهه در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت. شاگردان مویس باید شانس خود را در لیگ اروپا امتحان کنند.


ویدیو مرتبط :
10 گل برتر وین رونی / 2 آبان تولد رونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش تقدیر کرد



 

 

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش تقدیر کرد

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش در رقابت‌های جام جهانی 2010 تقدیر کرد.

وین رونی یکی از بازیکنانی است که انتقادات زیادی در رقابت‌های جام جهانی 2010 متوجه او بود چرا که عده‌ای معتقد بودند این بازیکن هرگز در حد و اندازه‌های بازیکن منچستریونایتد ظاهر نشد.

کمیته فنی 16 نفره فیفا مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد را به دلیل سختکوشی، تکنیک خوب، پویا بودن و بازی تیمی به عنوان یکی از سه بازیکن انگلیسی برتر مسابقات اعلام کرد.

استیون جرارد به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن انگلستان و هافبک پرتحرک با دید خوب، دیگر انتخاب این کمیته است ضمن اینکه اشلی کول به دلیل شرکت در حرکت‌های تهاجمی به عنوان یک مدافع، سومین بازیکن انگلیسی برگزیده به حساب می آید.