ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وینگادا: کم‌کاری بازیکنان امید را قبول ندارم


سرمربی تیم ملی امید فوتبال ایران گفت: در زمان من نه بازیکنان کم کاری کردند و نه کودتایی علیه من انجام شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی امید فوتبال ایران بعد از برکناری نلو وینگادا با حضور در کشور قطر اولین اردوی تدارکاتی خود را برگزار کرد.

نلو وینگادا در مورد مسائل مختلف تیم ملی امید و نحوه قطع همکاری خود با تیم ملی امید به صحبت پرداخت.

صحبت‌های وینگادا را در زیر می‌خوانید.

آیا برای فسخ قرارداد با شما تماسی از سوی مسئولان فدراسیون ایران برقرار شد؟‌

خیر. همانطور که گفتم فقط یک نامه رسمی از کمیته بین‌الملل دریافت کردم که شامل تصمیمات جدید در مورد تیم ملی امید بود و اینکه در آن قید شده مأموریت من به پایان رسیده است. طبق این نامه مسئولیتم در تیم امید به پایان رسیده و اعلام شده مبلغ قراردادم با تأخیر پرداخت می‌شود.

آیا از لحاظ مالی مشکلی به وجود نخواهد آمد؟‌

همانطور که در گذشته گفتم ارتباط بسیار خوبی با کفاشیان دارم اما مسائل مالی باید برطرف شود. زندگی و خانواده دارم و به خاطر امرار معاش آنها و قراردادی که بستم برنامه‌ریزی کردم. امیدوارم این مسئله بدون مشکل و هرچه سریع‌تر حل و فصل شود. همانطور که فدراسیون فوتبال و رسانه‌ها در جریان هستند من با تیم ملی امید کار کرده‌ام و حالا باید دستمزدم را دریافت کنم.

در مصاحبه قبلی خود اعلام کردید منتظر تماسی از سوی علی کفاشیان و مهدی محمدنبی هستید با وجود برقرار نشدن این ارتباط چطور این موضوع را حل شده می‌دانید؟‌

از سوی فدراسیون ایران ایمیلی دریافت کرده‌ام و طبق همین ایمیل به تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال احترام می‌گذارم. البته ایمیلی با امضای رسمی علی کفاشیان و سربرگ فدراسیون فوتبال ایران هم به دست من رسیده و موضوعات در آن تشریح شده است. من در مصاحبه قبلی خود گفتم منتظر دریافت نامه از کفاشیان با امضای رسمی او هستم که این نامه به دست من رسید و او ذیل همین نامه اعلام کرد پس از جمع‌بندی‌های انجام شده قراردادم فسخ می‌شود. حدود یک ماه از این مسئله می‌گذرد و هنوز هیچ حقوقی دریافت نکردم.

آیا در این ایمیل در مورد مسائل مالی هم صحبت شده است؟

بله، در ایمیلی که در اختیارم قرار گرفته هدف این است که خیلی دوستانه و صمیمانه به روابط ما پایان دهیم. علاوه بر کفاشیان با عباس ترابیان هم که قبلاً جهت امضای قرارداد صحبت کرده بودم روابط صمیمانه‌ای دارم. باز هم تأکید می‌کنم تمامی این مسائل به فدراسیون فوتبال ایران مربوط می‌شود. آنها قرارداد را فسخ کرده‌اند و در مورد موضوع مالی هم باید ببینیم آنها چطور می‌خواهند این مشکل را حل کنند. حالا که قرارداد به صورت یک طرفه فسخ شده باید مسائل مالی آن رعایت شود. برای خانواده و زندگی‌ام برنامه‌ریزی کرده‌ بودم و امیدوارم خیلی زود به تعهد مالی که در قرارداد وجود دارد عمل کنند.

آیا بعد از فسخ قرارداد پول تازه‌ای به حساب شما واریز شده است؟

خیر، به تازگی هیچ پولی به حساب من واریز نشده است،‌امیدوارم فدراسیون فوتبال برای این مسئله فکری کند و در مورد نحوه پرداخت پول من تصمیم بگیرند.

خبر داری تیم ملی امید ایران در آخرین بازی دوستانه خود موفق شد 4 بر یک الاهلی قطر را شکست دهد؟‌

بله، از این موضوع خبر دارم اما توجه داشته باشید که همین اردوی قطر طبق برنامه من است. اینکه ابتدا با الاهلی بازی کنیم و سپس به مصاف تیم ملی امید برویم طبق تصمیمی است که از روی برنامه من گرفته شد. این پیروزی شروع بسیار خوبی برای تیم ملی امید در دور جدید تمرینات این تیم بود.

با توجه به این پیروزی پرگل و نتایج ضعیفی که تیم ملی در زمان شما در مسابقات آسیایی گرفت فکر نمی‌کنید بازیکنان در زمان حضورت به عنوان سرمربی کم کاری می‌کرده‌اند.

به هیچ وجه این موضوع را قبول ندارم. حتی اگر عده‌ای چنین باوری دارند برایم مهم نیست. کم‌کاری بازیکنان را قبول ندارم. حالا هم که فدراسیون قراردادم را با تیم امید فسخ کرده است نمی‌توانم روی این موضوع تمرکز کنم و فقط امیدوارم که تیم ملی امید در ادامه مسابقات خود به موفقیت برسد.

عده‌ای معتقدند که کمیته فنی علیه شما کودتا کرده است. چطور کمیته‌ای که چند ماه قبل برنامه شما را تأئید کرد حالا به مخالف درجه اول شما تبدیل شده است.

خودم هم علت این مخالفت‌ها را نمی‌دانم. اگر با تیم ملی امید قرارداد داشتم و می‌دانستم تا این حد مخالف دارم برای ادامه همکاری‌ام کمیته فنی را با دلایلی که می‌آوردند به برنامه‌ام مجاب می‌کردم اما کفاشیان و دوستانش فقط یک راه پیش پای من گذاشتند و آن هم فسخ قرارداد بود.

آیا تیم ملی امید توان المپیکی شدن دارند؟‌

بله، بارها گفته‌ام پتانسیل فوتبال ایران در آسیا بالا است و شما می‌توانید المپیکی شوید. البته برای رسیدن به المپیک قرعه‌کشی رقابت‌های مقدماتی که ماه آینده برگزار می‌شود هم دارای اهمیت است. اگر مسئولان برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند شانس ایران بالا خواهد بود.

گفته می‌شود شما با هومن افاضلی هم دچار مشکل شده بودید و او را از کنار تیم اخراج کردید؟

این شایعه صحت ندارد و من هیچ مشکلی با افاضلی نداشتم. این که گفته شده من افاضلی را در اینچئون اخراج کردم درست نیست و یک دروغ بزرگ است.

تیم ملی بزرگسالان ایران روز سه‌شنبه با کره جنوبی بازی می‌کنند ارزیابی شما از این مسابقه چیست؟

مطمئن هستم کره جنوبی با وجود اینکه بازی‌اش مقابل ایران یک دیدار دوستانه است با نگاه انتقامی در میدان حاضر می‌شود. با توجه به اینکه آنها در بازی رفت و برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در ایران و کره جنوبی مقابل شاگردان کارلوس کی‌روش شکست خوردند انگیزه بسیار زیادی دارد، همچنین در پایان بازی ایران و کره در خانه حریف حواشی به وجود آمد و درگیری بین کی‌روش و کادر فنی حریف شکل گرفت. این مسائل چیزی نیست که کره‌ای‌ها به راحتی فراموش کنند.

پیش‌بینی شما از نتیجه بازی چیست؟

دو تیم می‌خواهند توانایی بالای خود را در بازی روز سه‌شنبه نشان دهند. هر دو تیم از بهترین‌های آسیا هستند و آرزویم پیروزی ایران است. اطمینان دارم که کارلوس کی‌روش توانایی سازمان‌دهی و بهبودی شرایط ایران را دارد و می‌توانیم دیدار روز سه‌شنبه مسابقه‌ای مقدماتی برای دو مدعی قهرمانی جام ملت‌های آسیا بدانیم.


ویدیو مرتبط :
هرکی قبول داره لایک کنه(خودم قبول ندارم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلعتبری: بازیکنان سپاهان آبرو دارند و کم‌کاری نمی‌کنند



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,خلعتبری


شخصیت بردن النصر را داریم
خلعتبری: بازیکنان سپاهان آبرو دارند و کم‌کاری نمی‌کنند

محمدرضا خلعتبری مهاجم با سابقه سپاهان که تیمش در خیلی از بازی‌ها بدشانس بوده است اما می‌تواند با پیروزی برابر النصر از این شرایط خارج شود.

به گزارش نسیم آنلاین، شرایط این فصل سپاهان آنقدر بد است که کمتر کسی آن را در هفته‌های ابتدایی باور می‌کرد اما اوضاع این تیم تا جایی پیشرفته که حتی شایعه هایی در مورد کم کاری بازیکنان و البته اخراج استیماچ از این تیم منتشر شده است.

محمدرضا خلعتبری مهاجم با سابقه سپاهان به «نسیم آنلاین» گفت که تیمش در خیلی از بازی‌ها بدشانس بوده است اما می‌تواند با پیروزی برابر النصر از این شرایط خارج شود.
این روزها سپاهان اوضاع خوبی ندارد و این موضوع باعث تعجب خیلی‌ها شده است. به نظرتو مشکل این تیم چیست که در این وضعیت گرفتار شده است؟

اوضاع ما واقعا در این فصل خوب نیست و من خودم هم نمی‌دانم چه بگویم. ما شرایط خوبی نداریم و من هم نمی‌دانم دقیقا دلیل این موضوع چیست. سپاهان در تمام این سال‌ها مدعی بوده است و ما تا حالا در این وضعیت گرفتار نشده‌ایم که من بدانم چرا این اتفاق افتاده است. باید هرطور شده مشکل تیم ما پیدا شود تا ما بتوانیم هرچه زودتر از این وضعیت نجات پیدا کنیم تا از شرمندگی هواداران‌مان در بیاییم.
ولی خیلی‌ها می‌گویند بازیکنان تیم برای تیم استیماچ بازی همیشگی‌شان را انجام نمی‌دهند. این موضوع را تایید می‌کنی؟

نه به هیچ عنوان. بازیکنان سپاهان اول برای نام و اعتبار خود در زمین بازی به میدان می‌روند و بعد از آن هم نام سپاهان از همه چیز مهمتر است. هیچ بازیکنی آبروی خود را نمی‌برد که بخواهد بد بازی کند. من محمدرضا خلعتبری با تمام وجود بازی می‌کنم. چه زمانی که آقای فرکی در این تیم بودند و چه حالا که آقای استیماچ در این تیم هستند همه تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکردم را داشته باشم. من در فوتبالم هرگز کم کاری نمی‌کنم تا پول حلال سر سفره‌ام ببرم.
ولی خیلی‌ها می‌گویند تو انگیزه لازم برای بازی در تیم استیماچ نداری و به همین دلیل در بازی با سایپا پنالتی خراب کردی.

واقعا شرایطی پیش آمد که نتوانستم آن پنالتی را گل کنم. متاسفانه در لحظه آخر تمرکزم را از دست دادم. من خودم آنقدر ناراحتم که 2 روز است نمی‌توانم با کسی صحبت کنم. مگر می‌شود یک بازیکن اعتبار خودش را خراب کند و از عمد توپ خراب کند؟ در این بازی ما واقعا بدشانسی آوردیم و من هم مثل بقیه نتوانستم وظیفه‌ام را خوب انجام بدهم. سعی می‌کنم از بازی‌های بعدی جبران کنم.
گفته می‌شود هادی عقیلی چون از دستورات استیماچ سرپیچی کرده و به همین دلیل از این تیم کنار گذاشته شده است. نظر تو در این باره چیست؟

هرگز چنین چیزی صحت ندارد. در سپاهان جوی به راه افتاده است که بازیکنان بزرگ سپاهان با استیماچ رابطه خوبی ندارند. هادی بزرگتر این تیم است و به طور قطع احترام او واجب است ولی من ندیده‌ام که این بازیکن به آقای استیماچ بی‌احترامی کند. هادی با مربیان زیادی در این سال‌ها کار کرده است و همه او را قبول دارند. پس فکر نمی‌کنم او بی‌احترامی به آقای استیماچ کرده باشد.
فکر می‌کنی چرا سپاهان در این فصل نتیجه نمی‌گیرد؟ مشکل تیم کجاست؟

خودم هم نمی‌دانم چراکه ما در خیلی از بازی‌ها عملکرد خوبی داشته‌ایم. شما همین بازی با سایپا را نگاه کنید. ما حداقل چهار پنج موقعیت عالی گلزنی را خراب کردیم. تیم ما خوب بازی می‌کند و فکر می‌کنم در خیلی از بازی‌ها بدشانسی آورده‌ایم. مگر می‌شود یک تیم اینقدر بدشانس باشد؟ ما همه تلاش می‌کنیم هرچه زودتر تیم را از این وضعیت خارج کنیم تا این همه حرف و حدیثی که در مورد تیم‌مان وجود دارد از ذهن‌ها پاک شود.
به هواداران سپاهان حق می‌دهی که از این وضعیت ناراحت باشند؟

آنها هرچه بگویند حق دارند چراکه در هر شرایطی تیم ما را تنها نمی‌گذارند. ما روزهایی بوده است که بسیار بد نتیجه گرفته‌ایم اما بازهم تماشاگران ما را تنها نگذاشته‌اند. با حرف زدن هم چیزی درست نمی‌شود. باید در زمین بازی ثابت کنیم که می‌توانیم جواب محبت‌های آنها را بدهیم. همه تلاش بازیکنان این است که هرچه زودتر تیم را از این وضعیت خارج کنیم و انشاالله در بازی‌های بعدی بتوانیم همه چیز را جبران کنیم.
نظرت در مورد بازی با النصر امارات در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

فراموش نکیند ما تا همین 6 ماه پیش قهرمان ایران بودیم و تیم ما هنوز شخصیت دارد. ما می‌توانیم النصر را شکست بدهیم و می‌خواهیم با پیروزی در این بازی دوباره به شرایط خوبمان بر گردیم. مطمئن باشید سپاهان شخصیت پیروزی برابر النصر را دارد و فقط امیدوارم خودمان باشیم و بدشانسی‌ها دست از سر تیم ما بردارد.

 

اخبار ورزشی - نسیم آنلاین