ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ویسی: هر دو تیم گردن کلفت بازی کردند


سرمربی استقلال خوزستان ار اینکه شاگردانش پیروزی را با تساوی عوض کردند دلخور است.

ورزش سه: سرمربی ساتقلال خوزستان ار اینکه شاگردانش پیروزی را با تساوی عوض کردند دلخور است.

از کنفرانس خبری بعد از بازی با استقلال‌خوزستان و تراکتورسازی تبریز پاسخ گوی درمورد این دیدار گفت: امروز یک بازی خوب و گردن کلفتی از سوی دو تیم دیدیم.بازی خیلی حساس بود. از تراکتورسازی آنالیز خوبی داشتیم و تمام راه‌های حمله‌ای حریف را خنثی کردیم وقتی توپ نداشتیم عالی بازی کردیم. یک اتفاق ساده باعث شد پنالتی معمولی بدهیم. وقتی بازیکن ما هند کرد به حریف پنالتی دادیم و متاثر شدیم 3 امتیاز از دست رفت. خوشحالیم که هواداران حساسیت تیم‌های اهوازی را درک کردند و در پائین و بالای جدول برای تیم شهرشان به ورزشگاه می‌آیند و تیم شهرشان را تشویق می‌کنند.

او  در پاسخ به این سوال که قلعه‌نویی اعلام کرده استقلال خوزستان فقط یک موقعیت داشت، ادامه داد: نظر قلعه‌نویی برای ما قابل احترام است من هم گفتم وقتی توپ نداشتیم خوب بودیم و وقتی هم توپ داشتیم در ضد حملات خوب کار می‌کردیم که البته ضربات ما در چارچوب نبود. وقتی بازی یک بر یک می‌شود و هر دو گل روی پنالتی بوده معلوم است که شرایط مسابقه چطور بوده است. هر دو تیم گردن کلفت بازی کردند.

ویسی در پایان در مورد اینکه بعد از بیرون آمدن عاشوری همه چیز برای آبی‌پوشان تغییر کرد و تیم تحت فشار قرار گرفت، افزود: در مورد تعویض عشوری باید بگویم که تصمیم تاکتیکی بود. این بازیکن توان بدنی اش پایین آمد. بازی مستقیم تراکتورسازی هر تیمی را تحت فشار می‌گذارد. قبل از بیرون آمدن این بازیکن هم تحت فشار بودیم. انرژی این بازیکن تمام شد و ما مجبور شدیم او را تعویض کنیم.


ویدیو مرتبط :
گردن کلفت ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پروین: بنگر خیلی گردن کلفت بازی می‌کند


شنبه گذشته علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی به علی پروین و حسین هدایتی گفته بود در صورت پیدا نشدن خریدار برای پرسپولیس، این باشگاه به پیشکسوتان واگذار خواهد شد.

خبر ورزشی: شنبه گذشته علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی به علی پروین و حسین هدایتی گفته بود در صورت پیدا نشدن خریدار برای پرسپولیس، این باشگاه به پیشکسوتان واگذار خواهد شد. این خبر را علی پروین در اختیار رسانه‌ها گذاشت و دیروز (دوشنبه) مزایده باشگاه پرسپولیس به دلیل پیدا نشدن مشتری کنسل شد! بر همین اساس با علی پروین تماس گرفتیم و...

علی‌آقا، مزایده باشگاه پرسپولیس هم كه به هم خورد؟!

از قبل هم قابل پیش‌بینی بود. به هر حال 290 میلیارد تومان پول كمی نیست و هر كسی هم نمی‌تواند این‌جور مبالغ را تهیه كند.

شما چه زمانی با طیب‌نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی ملاقات كردید؟

شنبه گذشته ایشان را دیدیم و آقای وزیر هم به ما گفت در صورتی كه خریداری برای پرسپولیس پیدا نشود، آنگاه این باشگاه به پیشكسوتان واگذارمی‌‌شود.

حالا كه مشتری پیدا نشده پس احتمالاً پرسپولیس به شما و حسین هدایتی واگذار می‌شود دیگر؟!

هنوز چیزی معلوم نیست. ما پیشنهاد خود را به آقای طیب‌نیا ارائه دادیم. گفتم كه حاضریم 20 درصد مبلغ خرید باشگاه را نقداً پرداخت كنیم و الباقی در اقساط 5 ساله...

آقا ببخشید، این پیشكسوتان پرسپولیس همین‌جوری با هم درگیر هستند. حالا حسابش را بكنید سهام پرسپولیس هم قرار باشد بین آنها تقسیم شود. چه خواهد شد؟!

ان‌شاءا... كه پیشكسوتان به هم نپرند! (می‌خندد و ادامه می‌دهد) از شوخی گذشته قرار است این سهام به شركت پیشكسوتان برسد و همه دوستان راضی خواهند شد.

قبول كنید هر كسی عضو هیأت مدیره یا مدیرعامل پرسپولیس شود سایر پیشكسوتان گلایه خواهند كرد!

خدا را شكر پرسپولیس كه هر روز دارد پیشكسوت تولید می‌كند. بعضی‌ها كه یك روز هم از در باشگاه پرسپولیس رد شدند ادعای پیشكسوت بودن دارند... (دوباره می‌خندد) ای بابا! باز ما را وارد حاشیه كردی ها!

جواب سؤال ما را ندادید؟

ببینید ما بالغ بر 200 پیشكسوت در پرسپولیس داریم. آیا می‌شود همه این 200 نفر عضو هیأت مدیره پرسپولیس یا مدیرعامل باشگاه شوند؟ نمی‌شود كه! البته هنوز نه به بار است و نه به دار. اجازه بدهید ببینیم باشگاه را به ما می‌دهند، بعد این صحبت‌ها را مطرح كنید!

نقش علی پروین در پرسپولیس آینده كه قرار است حسین هدایتی خریداری كند، چیست؟

حاج‌حسین كه مثل كوه ایستاده و از جیبش هزینه كرده تا پرسپولیس را سر و سامان بدهد. او واقعاً عاشق پرسپولیس است و تا حالا هم كلی برای این تیم هزینه كرده بدون آنكه پست و مقامی داشته باشد. در مورد من هم بنویسید یك پیشكسوت باشگاه باقی خواهم ماند مثل بقیه!

آخر زمانی گفته بودید دیگر مدیرعامل پرسپولیس نمی‌شوید؟

شاید یك خریدار جدید پیدا شد و ما هم راحت شدیم!

شوخی می‌كنید علی‌آقا؟!

نه كاملاً جدی گفتم! همه ما دوست داریم پرسپولیس سر و سامان بگیرد و از این بلاتكلیفی خارج شود. مهم اسم خریدار نیست، مهم پرسپولیس است.

بسیار خوب، درباره شرایط فعلی پرسپولیس چه نظری دارید؟

به نظر من با یك برد دیگر پرسپولیس روی غلتك می‌افتد و مشكلات تقریباً حل می‌شود. بازی با صبا را باید ببرند و حریف را دست‌كم نگیرند.

پا قدم شما هم خوب بود. برای بدرقه پرسپولیسی‌ها به فرودگاه رفتید و آنها هم بردند؟

نه بابا! خودشان زحمت كشیدند و بازی مقابل پدیده را با قدرت بردند وگرنه ما كه كاری نكردیم فقط به اتفاق آقایان طاهری و هدایتی به فرودگاه رفتیم.

شنیدیم در فرودگاه مهرآباد خیلی هم از محسن بنگر تعریف كردید؟

محسن بنگر خیلی گردن‌كلفت بازی می‌كند. ماشاءا... انگ پرسپولیس است و مرا یاد بهروز رهبری‌فرد، علی انصاریان و مهدی هاشمی‌نسب می‌اندازد. به خودش هم گفتم.

اگر شما سرمربی پرسپولیس بودید چند بازیكن فعلی این تیم را اخراج می‌كردید؟

بی‌خیال! دوباره می‌خواهی ما را وارد حاشیه كنی؟ كاری نداری... خداحافظ!