ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ویسی: به سرمربی شهرداری بگویید من دارم می‌آیم



 

 

 

ویسی: به سرمربی شهرداری بگویید من دارم می‌آیم

 

در 17 سالگی درخشان را شکست دادم

ویسی: به سرمربی شهرداری بگویید من دارم می‌آیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: به درخشان بگویید آماده باشد که من دارم می‌آیم.

عبدالله ویسی در مورد دیدار روز جمعه برابر شهرداری تبریز عنوان کرد: بازی بسیار سختی داریم. البته تبریز زمین هموار مناسبی دارد و این می‌تواند به تیم ما کمک کند زیرا ما فوتبال را روی زمین دنبال می‌کنیم. در قم زمین ناهموار است و نمی‌توانیم بازی خوبی ارائه دهیم به همین دلیل در خارج از خانه پیروز می‌شویم و در خانه مساوی می‌کنیم.

وی ادامه داد: شهرداری تیم خوبی است و روند رو به رشدی را آغاز کرده و در دیدار با نفت آبادان هم توانست نتیجه خوبی بگیرد اما ما برای بردن به تبریز می‌رویم.

سرمربی صبای قم با اشاره به نتیجه مسابقه با شهرداری گفت: چه ببازیم، چه پیروز شویم و چه بازی مساوی شود پس از این مسابقه خواهم گفت که تیم صبا در چه رده‌ای از جدول در پایان لیگ برتر قرار خواهد گرفت. البته در دیدار با شهرداری 3 بازیکن خود را نداریم. احمد تقوی و مرتضی هاشمی‌زاده مصدوم هستند و فرزاد حاتمی محروم است.

ویسی با اشاره به شناختش از حمید درخشان گفت: سال 67 با تیم شاهین اهواز برابر پرسپولیس بازی کردم. آن زمان فقط 17 سال داشتم و توانستیم 3 بر یک پرسپولیس را شکست دهیم و قهرمان جام حذفی شویم. روز جمعه هم به درخشان بگویید آماده باشد که من دارم می‌آیم. من آن زمان درخشان را خیلی دوست داشتم و خوشحال بودم که مقابلش بازی کردم.


ویدیو مرتبط :
معارفه سرمربی شهرداری بندرعباس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چمنیان: به شهرداری تعهد دارم



 

چمنیان: به شهرداری تعهد دارم

تصمیم‌گیری با پرسپولیسی‌هاست

چمنیان: به شهرداری تعهد دارم

گزینه مربیگری پرسپولیس گفت: دستیاری در تیمی مانند پرسپولیس برای هر مربی می‌تواند مطلوب باشد اما دوست دارم هر جا بیشتر مؤثر هستم، فعالیت کنم.

عباس چمنیان گفت: از روز گذشته کار را با شهرداری یاسوج آغاز کردیم تا برای رقابت‌های لیگ دسته اول آماده شویم. تغییر مدیریت مشکلی به وجود نیاورد تا کار را با قدرت آغاز کنیم.

وی در مورد اینکه گزینه‌های مربیگری دیگری از جمله فیروز کریمی برای شهرداری در نظر گرفته شده بودند، گفت: در فوتبال ما از این مسائل زیاد اتفاق می‌افتد و قبل از آغاز فصل بازیکنان و مربیان به چند تیم می‌پیوندند. در این مورد مشکل خاصی وجود ندارد و پس از گذشت یک هفته همه مسائل حل خواهد شد. اینکه یک مربی با چند تیم قرارداد می‌بندد فقط مختص فوتبال ما است.

چمنیان درباره اینکه نام وی به عنوان یکی از گزینه‌های دستیاری حمید استیلی در پرسپولیس مطرح شده، تأکید کرد: روز شنبه جلسه‌ای با مسئولان باشگاه پرسپولیس از جمله کاشانی، استیلی و مایلی‌کهن برگزار کردم. در این جلسه صحبت‌هایی مطرح و تصمیم‌گیری به بعد موکول شد تا در آینده این موضوع نهایی شود.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به قرارداد با شهرداری، دستیاری استیلی را قبول خواهد کرد، گفت: کار را با شهرداری آغاز کرده‌ام و دیگر به این تیم متعهد هستم. این موضوع که باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی بگیرد و در آینده چه اتفاقی بیفتد یک بحث دیگر است. البته تأکید می‌کنم قبل از اینکه با شهرداری کار را آغاز کنم با پرسپولیسی‌ها صحبت کرده بودم.

گزینه مربیگری پرسپولیس در خصوص اینکه آیا علاقه‌ای به حضور در این تیم دارد خاطرنشان کرد: مربی حرفه‌ا‌ی هرجا شرایط برایش فراهم باشد کار می‌کند، اما واژه حرفه‌ای در فوتبال ما فقط به حرف است و در عمل کمتر چیزی از حرفه‌ای‌گری می‌بینم.

وی ادامه داد: بحث دستیاری در تیمی مانند پرسپولیس برای هر مربی می‌تواند مطلوب باشد اما موردی که در جلسه با مسئولان پرسپولیس مطرح کردم این بود که دوست دارم هر جا بیشتر مؤثر هستم، فعالیت کنم.

چمنیان یادآور شد: برای حضور در جمع سرخپوشان به عنوان مربی اگر بخواهم به اسم پرسپولیس بسنده کنم، برایم افتخار است اما خیلی مطلوب نیست، اگر بتوانم تأثیرگذار باشم حضور در پرسپولیس مناسب است.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر به عنوان مربی پرسپولیس انتخاب شود، باتوجه به قراردادش با شهرداری یاسوج به این تیم می‌رود یا خیر، گفت: با کاشانی در این مورد هم صحبت کردم و قرار شد در صورتی که به عنوان مربی این تیم انتخاب شوم، رایزنی‌های لازم با شهرداری یاسوج انجام ‌شود تا کمک حمید استیلی در پرسپولیس شوم.

چمنیان در مورد اینکه تا چه زمان تکلیفش روشن خواهد شد، عنوان کرد: قرار شد مسئولان پرسپولیس تصمیم بگیرند. فعلاً که خبری نیست. از روز شنبه که جلسه داشتیم تا امروز اتفاق خاصی رخ نداده است.