ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ویزای استکی بالاخره صادر شد


ویزای ملی‌پوش هندبال کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از سوی کشور میزبان صادر شد.

خبرگزاری تسنیم:‌ ویزای ملی‌پوش هندبال کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از سوی کشور میزبان صادر شد.

کشور بحرین، میزبان مسابقات هندبال قهرمانی آسیا تا ساعتی پیش ویزای سجادی استکی، ملی‌پوش کشورمان را صادر نکرده بود که این اتفاق بالاخره رخ داد و این ویزا صادر شد.

با وجود صادر شدن ویزای استکی، او قادر به حضور در دیدار امشب با بحرین نخواهد بود اما می‌تواند تیم ملی ایران را در دیدار بعدی با امارات همراهی کند.

دیدار تیم ملی کشورمان مقابل بحرین از ساعت 19:30 آغاز می‌شود.


ویدیو مرتبط :
ویزای نماینده ایران در سازمان ملل صادر نمی شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویزای لاریجانی بالاخره صادر شد


معاون پارلمانی وزیر امور خارجه کشورمان، از صدور ویزای سفر رییس مجلس و همراهان وی به نیویورک، برای شرکت در اجلاس روسای پارلمان های جهان خبر داد.

خبرگزاری مهر: حسن قشقاوی معاون کنسولی و امور مجلس وزیر امور خارجه، در گفتگویی درباره سرانجام سفر علی لاریجانی رییس مجلس به نیویورک و صدور ویزای وی و همراهانش اظهار داشت: زمان دقیق و جزییات برنامه سفر از سوی دفتر رییس مجلس اعلام می شود، اما این سفر قطعا انجام خواهد شد و هیچ مشکلی در این زمینه نیست.

وی تصریح کرد: ویزای همه اعضای هیات و شخص آقای لاریجانی، آمده و مشکلی در این رابطه نیست.

قشقاوی خاطرنشان کرد: پس از مشخص شدن برنامه سفر، من هم طبق روال سفرهای خارجی رییس مجلس، همراه وی خواهم بود و همه اعضای تعیین شده هیات نیز حضور خواهند داشت.

روادید (ویزا) سفر رییس مجلس شورای اسلامی و همراهان وی برای سفر به اجلاس روسای پارلمانهای جهان در نیویورک (نهم تا یازدهم شهریورماه)، در حالی صادر می شود که طی روزهای اخیر به دلیل تعلل و کارشکنی دولت آمریکا در صدور ویزا و کمبود زمان برای سفر، برخی منابع از احتمال لغو این سفر خبر می دادند؛ پیش از این نیز، دولت آمریکا در موارد متعدد و در ادامه سیاستهای ضد ایرانی خود، در صدور ویزای مسوولان ایرانی برای سفر به نشست سازمانهای بین المللی در این کشور، تعلل یا امتناع کرده است.