ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ویدال خیال هواداران یووه را راحت کرد


مهاجم شیلیایی تیم یوونتوس با وجود پیشنهاد جدی منچستریونایتد اعلام کرد که یک یوونتوسی تمام عیار است.

خبرگزاری فارس: آرتور ویدال از جمله بازیکنان کلیدی تیم فوتبال یوونتوس است که در ماه های اخیر با پیشنهادهای چشمگیری از تیم های بزرگ روبه‌رو شده است.

بحث انتقال ویدال به منچستریونایتد در رسانه ها خیلی جدی شده بود، اما این بازیکن ترجیح داد که همچنان در جمع بیانکونری ها بماند و به بازی خود در سری آ ایتالیا ادامه دهد.

لویی فان خال، سرمربی منچستریونایتد علاقه زیادی به سبک بازی ویدال دارد و به همین دلیل از سران باشگاه انگلیسی خواسته بود تا این بازیکن را به اولدترافورد بیاورند، اما این بازیکن شیلیایی ترجیح داد در تورین بماند.

مسئولان باشگاه یووه با وجود پیشنهادهای چشمگیر، ویدال را حفظ کردند تا با قدرت در مسابقات باشگاهی ایتالیا به میدان بروند.

ویدال در توییت شخصی خود شب گذشته در واکنش به این اخبار نوشت: مرا صددرصد یک یونتوسی بدانید و آماده ایم که جام قهرمانی را بالای سر ببریم.


ویدیو مرتبط :
دیدار مارکیسیو (هافبک یوونتوس) با هواداران یووه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خیال هواداران استقلال راحت شد/یک سپاهانی دیگر در تور آبی ها/ماجرای شماره پیراهن‌ها در بین فوتبالیست‌های ایرانی



اخبار,اخبار ورزشی,استقلال

 

 اخبار ورزشی - خیال هواداران استقلال راحت شد/آندو قراردادش را ثبت کرد

  آندرانیک تیموریان قراردادش را در هیات فوتبال تهران ثبت کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛آندرانیک تیموریان با حضور در هیات فوتبال قراردادش را با این تیم ثبت کرد.پیش از این شایعات زیادی درباره تمدید قرارداد آندو شنیده می شد.

قرارداد آندرانیک تیموریان با استقلال دو ساله است.


                                        .......................................


یک سپاهانی دیگر در تور آبی ها/یعقوب کریمی به استقلال پیوست

 یعقوب کریمی به صورت قرضی امسال را برای استقلال تهران بازی می کند.

به گزارش خبرآنلاین؛بازیکن فصل پیش سپاهان اصفهان به استقلال تهران پیوست.کریمی که در مقطعی هم به تیم ملی فوتبال دعوت شد یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارد اما این فصل به صورت قرضی برای استقلال تهران بازی می کند.

استقلالی ها که لیست نفراتشان جای خالی نداشت به احتمال فراوان احمد جمشیدیان را از فهرست خود خارج می کنند.

                                             ........................................

شماره 10 برای شهباززاده، شماره 12 برای داسیلوا /فعلاً کسی شماره 7 فرهاد را نمی‌پوشد

چرا فوتبالیست‌ها دوست دارند شماره 10 را بپوشند؟ چرا شماره 7 در بین فوتبالیست‌ها اهمیت دارد؟

برای چه گلرها یک را بر تن می‌کنند؟!همه‌چیز از چند دهه پیش آغاز شد، از سال 1350 در ایران و زمانی که لیگ استارت خورد. در آن ایام دیگر مثل گذشته شماره پیراهن‌های بازیکنان بی‌اهمیت نبود و فوتبالیست‌های ایرانی به تقلید از خارجی‌ها پیراهن‌هایی را بر تن می‌کردند که بر پشت آن اعداد دلخواه‌شان حک شده بود.

ماجرای شماره پیراهن‌ها در بین فوتبالیست‌های ایرانی جالب است. برای بسیاری از بازیکنان عدد پیراهن اهمیت و ارزش فراوانی داشته و برخی هنگام عقد قرارداد این شرط را می‌گذارند که حتماً باید شماره x به او برسد!البته بعضی وقت‌ها این شماره خاص با تخفیف ویژه از سوی بازیکن برای قرارداد روبه‌رو می‌شود. به عنوان مثال می‌توان از میلاد میداودی نام برد که وقتی می‌خواست آبی‌پوش شود، برای پوشیدن شماره 10 از چند صد میلیون گذشت.

قرار است از پیراهن‌های بازیکنان در مراسمی خاص که احتمالاً در یکی از روزهای چهارشنبه یا پنج‌شنبه برگزار خواهد شد، رونمایی شود. حالا ما می‌خواهیم چند روز زودتر، از این اتفاق که به جشن پیراهن معروف است، پرده‌برداری کنیم.

پیراهن‌های بازیکنان استقلال نسبت به فصل گذشته چند تغییر خواهد داشت و البته این تغییرات در مهمترین و پرطرفدارترین شماره‌ها خواهد بود.دیگر سیاوش اکبرپور نیست که با شماره 10 به زمین برود و فرهاد مجیدی با 7 جاودانش به خاطره‌ها پیوسته است. مهدی رحمتی نیز با پیراهن شماره «1» محافظت از قفس توری را بر عهده نخواهد گرفت.

شماره 7 استقلال در بین بازیکنان تازه‌وارد و البته قدیمی محبوبیت زیادی دارد و خیلی‌ها دوست دارند شماره‌ای را بپوشند که سال‌ها بر تن کاپیتان فرهاد مجیدی بود اما در لیگ چهاردهم این اتفاق نمی‌افتد چرا که هیچ‌کس جرأت انجام این کار را ندارد. آنها به خوبی می‌دانند انتخاب 7 استقلال بازی با آتش است و هواداران آبی‌پوشان انتظار دارند بازیکن شماره 7، همچون خود مجیدی باشد.                         
 اخبار ورزشی - خبر آنلاین , خبر ورزشی