ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ویار هم به لیست سیاه فیفا اضافه شد


بنا بر ادعای یکی از روزنامه‌نگاران کاتالانی، ویار رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا و رئیس موقت یوفا هم به لیست متهمان به فساد فیفا اضافه شد.

خبرگزاری فارس: ماجرای فسادهای مالی همچنان در محافل فوتبال داغ داغ است، و با توجه به اینکه شخصیت‌های بزرگی در فدراسیون بین المللی فوتبال از جمله بلاتر رئیس فیفا، ژروم فالکه مشاور ارشدش و پلاتینی رئیس یوفا تعلیق شدند حال شخصیت کلیدی دیگری به این لیست سیاه اضافه شده است.

فرانسیسکو آگیلار روزنامه‌نگار کاتالانی در این باره فاش کرد: کمیته اخلاق فیفا تحقیقات خود را در رابطه با آنخل ماریا ویار رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا و رئیس موقت یوفا آغاز کرده است زیرا وی دلایل مایکل گارسیا کارشناس فیفا در کشف فساد مالی در انتخاب میزبانی جام جهانی2018 و 2022 در روسیه و قطر کاملا رد کرد.

این درحالی است که هفته گذشته با تعلیق 90 روزه پلاتینی، ویار که به عنوان نائب اول رئیس یوفا است موقتاً ریاست یوفا را بدست گرفت تا زمانی که اتهامات پلاتینی مشخص شود، منابع وابسته به رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا شروع تحقیقات علیه ویار را کاملا رد می‌کنند اما روزنامه‌های کاتالانی کماکان بیان می‌کنند که تحقیقات درباره او آغاز شده است.

ویار که به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا شناخته شده، وی همچنین نائب رئیس یوفا و فیفا نیز است که اکنون موقتا ریاست یوفا را به جای پلاتینی در دست دارد.


ویدیو مرتبط :
دانلود تیزر آیتم لیست سیاه (نقد بازی اسپلینترسل بلک لیست)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سایتهای نامرتبط با موضوع جستجو شده را به لیست سیاه اضافه کنید



تا به حال شده  هنگام جستجو در اینترنت یک کلمه را Search کنید و با سایتهایی روبرو شوید که هیچ ارتباطی با کلمه جستجو شده نداشته باشد ؟
اینگونه سایتها بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند و با قراردادن کلمات کلیدی مخفی باعث می شوند تا کاربر وارد سایت آنها شود اما مطالب داخل سایت هیچ ارتباطی با کلمه جستجو شده ندارد .
آیا راهی وجود دارد که این امکان را به کاربر بدهد که یک سری از سایتها را در لیست سیاه یا بلاک قرار بدهد که هنگام جستجو ، سایت نامرتبط در لیست نمایش داده شده وجود نداشته باشد ؟


در ادامه افزونه ای را معرفی میکنم که با نصب آن بر روی مرورگر فایرفاکس ، کاربر می توانید یک سری از سایتها را در لیست سیاه قرار داده و دیگربا آنها روبرو نشود . این کار در وقت کاربر صرفه جویی کرده و باعث می شود زودتر به نتیجه برسیم .  

1. ابتدا وارد لینکی که در زیر قرار داده ام شده و بر روی کلید Add To Firefox کلیک کنید .  روش کار با افزونه Hide Unwanted Results of Google Search در لینک زیر وجود دارد


 https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/hide-unwanted-results-of-go/

 

مرورگر موزیلا فایرفاکس, برنامه لیست سیاه

مرورگر موزیلا فایرفاکس, برنامه لیست سیاه

مرورگر موزیلا فایرفاکس, برنامه لیست سیاه

2. این افزونه بر خلاف برنامه های جانبی دیگر که بر روی فایرفاکس نصب می شود مرورگر را Restart نمی کند . برای فعال کردن آن بر روی منوی Tools >Add-one کلیک کنید .

مرورگر موزیلا فایرفاکس, برنامه لیست سیاه

3. سمت یک سری گزینه وجود دارد . بر روی کلید Extansion کلیک کنید .

مرورگر موزیلا فایرفاکس, برنامه لیست سیاه

4. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید دور افزونه Hide Unwanted Results of google search را کادر قرمز کشیده ام . بر روی کلید Option کلیک کرده و در صفحه بعدی بر روی منوی Settings کلیک کنید .

مرورگر موزیلا فایرفاکس, برنامه لیست سیاه

مرورگر موزیلا فایرفاکس, برنامه لیست سیاه

5. وقتی بر روی کلید Settings کلیک می کنید یک صفحه همانند تصویر زیر نمایش داده می شود کافیست در قسمت New Site  آدرس سایتی که می خواهید در جستجو ها نمایش داده نشود را وارد کنید . به همین راحتی .امیدوارم ترفند خوبی بوده باشد .

مرورگر موزیلا فایرفاکس, برنامه لیست سیاه

منبع:learning.asarayan.com