ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وکیل نکونام قلعه نویی را تهدید کرد



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه استقلال

وکیل مدافع نکونام تاکید کرد اگر به هر دلیلی قلعه‌نویی بخواهد به حکم دادگاه اعتراض کند از حق اعاده حیثیت استفاده خواهیم کرد.

 رضا حسن‌زاده ضمن تایید خبر تبرئه‌شدن جواد نکونام از شکایت امیر قلعه‌نویی درباره اینکه قلعه‌نویی می‌تواند به حکم دادگاه اعتراض کند، بیان داشت: «بله، اما آقایان دیگر دنبال این ماجرا نباشند، چرا که این قبیل مسائل باعث می‌شود نکونام هم از حق اعاده حیثیت خود استفاده کند.»

وی ادامه داد: «در دادگاه نکونام توانست به مواردی که قلعه‌نویی روی جملاتی که از مصاحبه موکلم انتخاب کرده بود و شکایت داشت حرف‌هایش را ثابت کند اما اطلاعی ندارم قلعه‌نویی به این حکم اعتراض کرده یا نه. بهتر است دوستان این ماجرا را ادامه ندهند. الان هم با وجود اینکه حق شکایت برای نکونام وجود دارد اما موکلم اهل شکایت نیست و حتی این موضوع را پیگیری نکرده است.»

 اخبار ورزشی  - ایلنا


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی و نکونام آشتی کردند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات وکیل قلعه نویی درباره شکایت از برنامه 90 و نکونام



اخبار,اخبارورزشی,امیر قلعه نویی

وکیل حقوقی سرمربی استقلال گفت: «اگر دنبال این روابط خاص بودیم که لااقل می‌توانستیم پرونده نکونام را به سرانجام برسانیم.»

 در خبرها آمده بود امیر قلعه‌نویی به همراه وکیل حقوقی‌اش در دادسرای رسانه حاضر شده و از عادل فردوسی‌پور و برنامه 90 شکایت کرده‌اند.

برای بررسی صحت و سقم این خبر با دکتر توسلی وکیل حقوقی سرمربی استقلال تماس گرفتیم که ماحصل این گفتگو پیش روی شماست:

* در خبرها آمده بود قلعه‌نویی از برنامه 90 شکایت کرده است؟
- خیر چنین چیزی صحت ندارد و تاکنون هیچ اقدامی در این باره صورت نگرفته که اخبار مربوط به آن منعکس شود.

* تصمیمی برای شکایت از این برنامه ندارید؟
- راستش از شیوه رفتار و عملکرد فردوسی‌پور در برنامه 90 به شدت دلخور است و این موضوع را با من در میان گذاشت. من هم بر اساس درخواست موکلم در حال بررسی فیلم برنامه‌های 90 در طول چند هفته اخیر و به خصوص برنامه 90 هفته گذشته هستم تا با اطلاع از موارد تخلفی که صورت گرفته اتهام اصلی عادل و برنامه 90 را مشخص کنیم و پس از مشخص شدن این موضوع از این برنامه و فردوسی‌پور شکایت کنیم.

 * در خبرها آمده بود قلعه‌نویی به دلیل روابط خاصی که دارد حتما سعی می‌کند پرونده این شکایت هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد؟
- نمی‌دانم منظور آقایان از روابط خاص کدام ارتباطات است. فراموش نکنید بعد از سپری شدن شش ماه از شکایت علیه جواد نکونام هنوز این پرونده به سرانجام خاصی نرسیده است. ما اگر دنبال این روابط خاص بودیم که لااقل می‌توانستیم این پرونده را به سرانجام برسانیم ولی به هر روی همه‌چیز روال خاص خودش را طی می‌کند.

 * مشخص شده چه زمانی رسما شکایت می‌کنید؟
- احتمالا یکی از روزهای هفته‌ پیش رو به دادسرا خواهیم رفت.

 * مشخص شده در کدام دادسرا شکایت می‌کنید؟
- هنوز تصمیم نگرفته‌ایم، با دادسرای رسانه، یا دادسرای جرایم دولتی و یا دادسرای رایانه هر سه این موارد قابلیت طرح شکایت از عادل و برنامه 90 را دارند.

 اخبار ورزشی  -  روزنامه نود