ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ونگر و باز هم وعده قهرمانی در فصل بعد


سرمربی آرسنال تاکید کرد که تیمش فصل آینده برای قهرمانی در لیگ جزیره خواهد جنگید. او به ستایش از والکات و ویلشر دو ستاره تیمش پرداخت و تاکید کرد که اجازه نخواهد داد این دو بازیکن از توپچی ها جدا بشوند.

خبرگزاری ایسنا: آرسنال در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر انگلیس پیروزی پر گلی را به دست آورد و توانست برابر وست بروموویچ با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد تا با قرار گرفتن در همان رده سوم به کار خود ادامه دهد.

آرسنال مدت‌ها است که نتوانسته قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند و در فصل جاری نیز هواداران خود را ناامید کرد، اما آرسن ونگر سرمربی این تیم به هواداران قول داد که فصل آینده تیمش از شانس های اصلی قهرمانی در لیگ جزیره خواهد بود. او گفت: مستقیما جواز صعود به لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردیم اما ما بیشتر از این می خواهیم. در فصل بعد از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهیم بود. قبل از هر چیز باید قهرمانی در جام حذفی را به دست بیاوریم تا فصل را با یک جام به پایان برسانیم.

او ادامه داد: در نیمه نخست بسیار خوب کار کردیم و توانستیم کار حریف را تمام کنیم. به همین خاطر بود که در نیمه دوم دیگر بازی هجومی را در دستور کار خود قرار ندادیم. با این پیروزی پر گلی که به دست آوردیم ثابت کردیم که در شرایط خوبی به سر می بریم و آماده فینال جام حذفی هستیم.

ستاره آرسنال در دیدار برابر وست برومویچ تئو والکات بود که توانست به تنهایی سه گل به ثمر رساند تا نشان دهد که به شرایط آرمانی خود نزدیک شده است.

ونگر در ادامه سخنان خود به ستایش از والکات پرداخت و گفت: والکات بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. او به خوبی در میدان حرکت می کرد و فعالیت زیادی در این دیدار داشت. دوست دارم که والکات در آرسنال باقی بماند. حتی اگر او در این دیدار هت تریک نمی کرد باز اصرار داشتم که او در آرسنال بماند. امیدوارم که خود او نیز دوست داشت باشد تا در آرسنال باقی بماند.

سرمربی فرانسوی توپچی ها در پایان سخنان خود به ستایش از جک ویلشر هم پرداخت و گفت: ویلشر مدت‌ها بود که از شرایط آرمانی خود فاصله گرفته بود. او هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت. ویلشر یکی از پایه های آرسنال به شمار می آید و مدتها است که برای تیم ما بازی می کند. دوست داریم که او را نیز حفظ بکنیم.


ویدیو مرتبط :
مسابقات قهرمانی ویمبلدون | ساخت ربات تنیس باز توسط دانشمندان در آستانه مسابقات قهرمانی ویمبلدون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قهرمانی باز هم وعده افشاگری داد!


محسن قهرمانی داور جنجالی فوتبال ایران باز هم وعده افشاگری داد.

ورزش سه: محسن قهرمانی داور جنجالی فوتبال ایران باز هم وعده افشاگری داد.

او که قرار بود این هفته در برنامه 90 درباره اتفاقات منجربه ماجراهای 2 فصل گذشته صحبت کند، امروز هم در جمع خبرنگاران مشهدی گفت در تلویزیون صحبت‌های لازم را خواهد کرد.

قهرمانی که امروز از سوی هیات فوتبال خراسان رضوی مورد تجلیل قرار گرفت، در پایان مسابقه بعد از شلوغی ناگهانی با حضور خبرنگاران از جمع آنها دور شد تا افشاگریش به همان برنامه تلویزیونی بیافتد.