ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ونگر: فرگوسن با اسب‌هایش خوش است


سرمربی تیم فوتبال آرسنال در خصوص همتای پیشین اسکاتلندی خود گفت این مربی بازنشسته این روزها با اسب‎های خود روزگار خوبی را سپری می‎کند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال آرسنال یکشنبه شب در هفته ماقبل پایانی رقابتهای لیگ برتر انگلستان در زمین منچستریونایتد با این تیم دیدار خواهد کرد.

آرسن ونگر که همواره عادت داشت با همتای اسکاتلندی خود در این بازی رو به رو شود در خصوص وی اظهار کرد: بعضی روزها در عجبم که روزهای وی چگونه سپری می‎شود. باید بگویم وی از بازنشتگی خود خوشحال است.

سرمربی فرانسوی آرسنال ادامه داد: او خوش اقبال است چون با اسب‎هایش خوش است. وقتی صبح از خواب بلند می‌شود می‎تواند به سراغ اسب‎هایش برود و تمریانات آنها را ببیند. فکر می‌کنم این امر برای وی خیلی لذتبخش باشد.

ونگر در ادامه گفت: حالا اگر من بازنشسته شوم چکار کنم؟ من هم عاشق اسب‎ها هستم اما به مسابقات اسبدوانی نمی‎روم. من دوست دارم خودم اسب سواری کنم چون من یک کشاورز بودم البته پشتم به من اجازه نمی‎دهد زیاد سواری کنم. شاید فقط باید مسابقات فوتبال را ببینم.


ویدیو مرتبط :
آرسن ونگر و خوش آمد گویی به الکسیس سانچز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرگوسن‌:آقای ونگر، به كار تیم خودتان بپردازید



 

 

فرگوسن‌:آقای ونگر، به كار تیم خودتان بپردازید

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از همکار آرسنالی خود به خاطر حرف‌های که در مورد پل اسکولز زد، انتقاد کرد.

سر‌آلکس فرگوسن اظهار داشت: متوجه نمی‌شوم چرا آرسن ونگر در مورد بازیکن تیمم حرف‌های بحث‌انگیزی زد. واقعا درک نمی‌کنم چرا چنین رفتاری داشت.

این مربی از اینکه همتای فرانسوی‌اش در مصاحبه هفته قبل، هافبک 35 ساله منچستریونایتد را بازیکنی خواند که "چرک " بازی می‌کند،‌ اظهار دلخوری کرد. ونگر با اشاره به بازی تیمش با منچستر در سال 2004، هافبک مجرب اولدترافوردی‌ها را خشن و بدون اخلاق ورزشی که باعث آسیب‌‌دیدگی شد، خواند

فرگوسن 68 ساله عنوان کرد: وقتی از شما نظری در مورد بازیکنی در حد اسکولز خواسته می‌شود، گمان نکنم کسی پیدا شود اینگونه حرف بزند. اینگونه حرف زدن خیلی ساده است. من هم می‌توانم چنین تعابیری را در مورد بازیکنان تیم او به کار ببرم؛ اما مردم می‌دانند که چنین نیازی نیست.

وی ادامه داد: ‌پل بهترین بازیکنی که تکل می‌زند، نیست؛ اما زمانی که ونگر می‌گوید، ‌بازیکن من باعث آسیب دیدگی نشد.

مربی اسکاتلندی خطاب به همکارش، عنوان کرد: به عوض این اظهارات بهتر است به قابلیت‌ها و توانمندی‌های تیمتان تمرکز کنید.