ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ونگر: شایسته پیروزی بودیم


سرمربی آرسنال شاگردانش را شایسته پیروزی در دیدار برابر ساوتهمپتون دانست. او به ستایش از الکسیس سانچس پرداخت و او را بازیکنی تاثیر گذار برای آرسنال دانست.

خبرگزاری ایسنا: آرسنال در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر انگلیس پیروزی سختی را به دست آورد. این تیم که در ورزشگاه خانگی خود از ساوتهمپتون پذیرایی کرد کار سختی پیش رو داشت و با تک گل دقایق پایانی الکسیس سانچس به پیروزی رسید تا سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد.

آرسن ونگر از اینکه تیمش در این دیدار بزرگ به پیروزی رسیده است بسیار خوشحال است. او گفت: درست است که در این دیدار بازی بسیار خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما شایسته کسب سه امتیاز بودیم. ساوتهمپتون نشان داده که تیم بسیار خوبی در این فصل است. آنها به سختی شکست می خورند و بازی برابر آنها اصلا آسان نیست. قبول دارم که این دیدار بازی ایده‌آلی برای آرسنال نبود اما مهم پیروزی و کسب سه امتیاز بود که خوشبختانه در نهایت به آن رسیدیم.

او ادامه داد: در خط دفاعی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و اجازه خودنمایی را به حریف ندادیم. ساوتهمپتون چند بار تلاش کرد تا دروازه ما را باز کند اما در نهایت با بازی خوبی که در خط دفاعی به نمایش گذاشتیم دروازه خود را بسته نگه داشتیم. در خط حمله و هافبک خوب بودیم و چند فرصت گلزنی داشتیم که خوشبختانه در نهایت یک گل به ثمر رساندیم تا پیروز این دیدار باشیم.

ونگر که دومین پیروزی پیاپی خود را به دست اورد، افزود: این سومین دیدار ما در یک هفته است. در این ماه کار کردن بسیار سخت می شود. طبیعی است که بازیکنان احساس خستگی کنند و زیر فشار باشند. به هر حال باید ما هم مانند دیگر تیم ها به این شرایط عادت کنیم و تلاش کنیم تا بازی هماهنگ خود را ادامه دهیم.

سرمربی آسنال در پایان سخنان خود به ستایش از الکسیس سانچس زننده تک گل تیمش در این دیدار پرداخت و گفت: به سختی می توان بازیکنی به سرعت سانچس را پیدا کرد. او در بازیهای آرسنال تاثیر گذار است و نشان داده که مهاجم بسیار توانایی است. سانچس کمک زیادی به آرسنال کرده است و می تواند در آینده هم برای ما تاثیر گذار باشد.

آرسنال با این پیروزی که به دست آورد 23 امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
مورینیو بعد از پیروزی در آنفیلد-شایسته پیروزی بودیم.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گواردیولا: شایسته این پیروزی بودیم


سرمربی بایرن مونیخ از پیروزی پر گل تیمش در دیدار برابر شاختار و صعود به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است. او شاگردانش را شایسته پیروزی دانست.

ایسنا: سرمربی بایرن مونیخ از پیروزی پر گل تیمش در دیدار برابر شاختار و صعود به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است. او شاگردانش را شایسته پیروزی دانست.

بایرن مونیخ در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا جشنوار گل به راه انداخت و توانست برابر مهمانش شاختار دونتسک اوکراین با 7 گل به پیروزی برسد تا با شایستگی به جمع هشت نهایی تیم راه یابد.

این برای دومین بار در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا است که بایرن مونیخ با 7 گل برابر حریفان خود به پیروزی می رسد. این تیم پیش از این هم در مرحله گروهی توانسته بود در ورزشگاه خانگی رم با نتیجه 7 بر یک به پیروزی برسد. البته شاختار دونتسک در همان ابتدا یکی از بازیکنان خود را به خاطر دریافت کارت قرمز از دست داد و این باعث شد تا کار این تیم در آلیانس آره نا بسیار سخت شود.

گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ از بردی که تیمش به دست آورد بسیار خوشحال است. او گفت: شایسته این پیروزی بودیم. بازیکنان بایرن بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و ثابت کردیم که چه تیم خوبی هستیم. پیروزی ایده آلی را به دست آوردیم. می دانستیم که کار سختی پیش رو داریم اما خوشبختانه با بازی خوبی که به نمایش گذاشتیم جواز صعود به دور بعد را به دست آوردیم.

او ادامه داد: طبیعی است که بازی کردن برابر 10 نفر آسان است و این در پیروزی پر گل ما تاثیر زیادی داشت. بایرن مونیخ خود را آماده این دیدار سخت کرده بود. از همان ابتدا بازی را در اختیار داشتیم و توانستیم به گل های زیادی دست پیدا کنیم. باید به شاگردانم به خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشتند تبریک بگویم. خوشحالم که با ارائه یک بازی خوب توانستیم جواز صعود به دور بعد را به دست آوریم.