ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ونگر: روزهای خوب فابرگاس فرا می‌رسد



 

 

ونگر: روزهای خوب فابرگاس فرا می‌رسد

 

سرمربی فرانسوی آرسنال نوید روزهای خوبی را برای کاپیتان تیمش داد.

آرسن ونگر گفت: با توجه به شناخت کافی از سسک فابرگاس، باور دارم او در هفته‌های آینده بازی‌های بهتری برای تیم ارائه می‌دهد و با کمک او، آرسنال قادر خواهد شد نتایج مطلوبی کسب کند.

وی که تیمش در هفته یازدهم متحمل شکست یک بر صفر از نیوکاسل شد، افزود: با توجه به این نکته که سسک کاملا از بند آسیب‌دیدگی رهایی یافته، او با هیچ مشکل فیزیکی روبرو نیست. ضمن این که بسیار با انگیزه تمرینات را دنبال می‌کند.

آرسنالی‌ها اینک پس از چلسی و منچستریونایتد با 20 امتیاز سوم هستند.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه ونگر در مورد مورینیو، فابرگاس و سانچز(با زیرنویس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرسن ونگر:فابرگاس به بازی چلسی هم نمی‌رسد



 

 

آرسن ونگر:فابرگاس به بازی چلسی هم نمی‌رسد

 

سرمربی آرسنال با ناامیدی از احتمال غیبت فابرگاس در دیدار حساس مقابل چلسی خبر داد.

سسک فابرگاس که با مشکل آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می‌کند، در حال پشت سر گذاشتن دوران نقاهت است اما به دیدار هفته آینده تیمش مقابل چلسی صدرنشین نخواهد رسید.

هافبک اسپانیایی توپچی‌های لندن 10 روز پیش در دیدار مقابل ساندرلند از ناحیه عضله همسترینگ آسیب دید و علاوه بر غیبت در دیدار مقابل پارتیزان بلگراد در لیگ قهرمانان اروپا داربی حساس و سرنوشت‌ساز لندن را هم از دست داد.

آرسن ونگر درباره‌ی آخرین وضعیت کاپیتان تیمش گفت: فابرگاس مسلما به دیدار مقابل پارتیزان بلگراد نخواهد رسید اما تمرین‌های اختصاصی‌اش را با شدت بیشتری انجام می‌دهد تا بتواند مقابل چلسی به میدان برود. هرچند با توجه به مشکلی که دارد، بعید به نظر می‌رسد برای دیدار یکشنبه آماده شود.

تیم فوتبال آرسنال که از شش بازی خود در لیگ برتر فوتبال انگلیس، 11 امتیاز به دست آورده و در مکان دوم جدول قرار گرفته است، یکشنبه هفته آینده در دیداری حساس، داربی لندن را مقابل چلسی برگزار خواهد کرد.

شاگردان آنجلوتی با وجود شکست در هفته ششم رقابت‌ها مقابل منچسترسیتی، همچنان با 15 امتیاز، صدر جدول را در اختیار دارند.