ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ونگر: خوشحالم هنوز شانس صعود داریم


سرمربی فرانسوی آرسنال از اینکه تیمش هنوز شانس صعود دارد خوشحال است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از یورو اسپورت، آرسنال در هفته دوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان دینامو زاگرب بود و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد. توپچی‌ها با توجه به شکست المپیاکوس برابر بایرن مونیخ همچنان شانس صعود دارند.

آرسن ونگر بعد از پیروزی برابر دینامو زاگرب گفت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم سه امتیاز حساس را به دست آوریم. شروع خوبی برابر دینامو زاگرب نداشتیم اما رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم در نهایت، پیروز این دیدار حساس شویم.

او ادامه داد: برای اینکه امید به صعود داشته باشیم باید در این دیدار به پیروزی می‌رسیدیم. خوشبختانه به آنچه که می‌خواستیم، رسیدیم و از طرف دیگر هم بایرن مونیخ در دیدار برابر المپیاکوس به پیروزی رسید و این اتفاق، به سود ما بود. بسیار خوب است که امیدمان به صعود، حفظ شد. تا آخرین لحظه به تلاشمان ادامه می‌دهیم.

در این گروه بایرن مونیخ با پیروزی برابر المپیاکوس، صعودش را به عنوان تیم نخست به دور بعد نهایی کرد. المپیاکوس با 9 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و امید زیادی برای صعود دارد. آرسنال هم با 6 امتیاز در رده سوم است و باید در دیدار پایانی خود در یونان به مصاف المپیاکوس برود و تنها در صورت پیروزی در چنین دیداری است که می‌تواند به دور بعد راه یابد اما تیم یونانی حتی با یک تساوی هم به دور بعد راه پیدا می‌کند.

سرمربی توپچی‌ها درباره این دیدار نیز گفت: دیدار بسیار سختی پیش‌رو داریم. شکست دادن المپیاکوس در یونان بسیار سخت است ولی ما نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا در این دیدار به پیروزی برسیم. المپیاکوس در دیدار رفت ما را شکست داده است و الان نوبت ماست که توانایی‌هایمان را اثبات کنیم.


ویدیو مرتبط :
بررسی شانس صعود پرسپولیس و نفت در لیگ قهرمانان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تساوی فان‌خال و ونگر/شانس صعود مستقیم منچستر به لیگ قهرمان به حداقل رسید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 
هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس
تساوی فان‌خال و ونگر/شانس صعود مستقیم منچستر به لیگ قهرمان به حداقل رسید

منچستر یونایتد و آرسنال در حساس ترین دیدار هفته سی و هفتم به مصاف هم رفتند که این دیدار پر افت خیز در نهایت با تساوی انجامید.

در ادامه هفته سی و هفتم و در حساس‌ترین جدال از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه اولدترافورد من‌یونایتد به مصاف آرسنال رفت.

هر دو تیم برای کسب سهمیه مستقیم و حضور در لیگ قهرمانان اروپا پا به میدان گذاشته بودند.

منچستر یونایتد یک - آرسنال یک

برای من یونایتد هررا در دقیقه 30 و بلکت گل به خودی در دقیقه 82 برای آرسنال گلزنی کردند.

 
فان‌خال به این نفرات از ابتدا بازی داده بود:
دخیا، جونز، اسمالینگ، روخو، فلینی، هررا، بلیند، یانگ، ماتا، فالکائو، والنسیا
سیستم:1-4-1-4


آرسنال با این نفرات پا به میدان گذاشت:
اوسپینا، کشیلنی، مونرئال، مرته ساکر، کوکوئلین، بلرین، کازورلا، رمزی، اوزیل، سانچس، ژیرو
سیستم:1-3-2-4

در جدول لیگ برتر انگلیس من سیتی، آرسنال  و من یونایتد با 76، 71 و 69 امتیاز دو تا چهارم هستند.

اخبار ورزشی - فارس