ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ونگر: تساوی نتیجه‌ای عادلانه بود


سرمربی آرسنال با وجود توقف برابر تاتنهام از عملکرد شاگردانش راضی است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت گل، آرسنال بهترین فرصت صدرنشینی را از دست داد. شاگردان آرسنال ونگر در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ جزیره به مصاف تاتنهام رفتند. آنها در صورت پیروزی می‌توانستند با توجه به توقف منچسترسیتی برابر استون ویلا، به صدر جدول رده بندی صعود کنند اما این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تغییری در صدر جدول رده بندی به وجود نیاید.

آرسن ونگر در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار قوی و سطح بالایی بود. آرسنال تیم خوش شانسی نبود زیرا سانتی کاسورلا شرایط خوبی نداشت و احساس سرگیجه می‌کرد. اگر این بازیکن آماده بود، می‌توانستیم بازی بهتری را به نمایش بگذاریم. ناآماده بودن کاسورلا باعث شد تا جنگ میانه میدان را واگذار کنیم و شرایط برای ما بسیار سخت شود.

او ادامه داد: بر این باورم که تساوی یک بر یک، نتیجه عادلانه‌ای بود. هر دو تیم، شانس پیروزی در این دیدار داشتند و فرصت‌هایی را بر روی دروازه حریف ایجاد کردند. اولیویه ژیرو فرصت‌های زیادی را از دست داد و این باعث شد تا حسرت فرصت‌های از دست رفته را بخورم. ژیرو می‌توانست بازی را به سود ما به پایان برساند. اگر او آماده بود، تیم ما سه امتیاز را به دست آورده بود. باز هم می‌گویم، اگر کاسورلا آماده بود، آرسنال می‌توانست پیروز این بازی حساس شود.

ونگر در پایان سخنانش هم گفت: در پایان باید به ستایش از بازیکنان تیمم بپردازم زیرا اجازه ندادند شکست بخوریم و گل تساوی را به ثمر رساندند. بر این باورم که می‌توانستیم پیروز این بازی هم باشیم اما یک امتیاز هم برابر تیم آماده تاتنهام، نتیجه بدی نیست.


ویدیو مرتبط :
تساوی عادلانه دربرنابئو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پراندلی: تساوی نتیجه عادلانه ای بود



 

 

 

پراندلی: تساوی نتیجه عادلانه ای بود

 

سرمربی ایتالیا با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل بازیکنان آلمان گفت: این بازی باعث شد تا ایتالیا به روند شکست ناپذیری اش مقابل آلمان در 16 سال اخیر ادامه دهد.

ایتالیا 4 دیشب و در دیداری دوستانه موفق شد تا مقابل آلمان به تساوی 1-1 برسد. اولین گل بازی توسط میروسلاو کلوزه از راه رسید  ولی در دقایق پایانی بازی بود که جوزپه روسی گل خورده را جبران کرد.

چزاره پراندلی مربی آتزوری معتقد است که تیمش شایسته این نتیجه تساوی بوده است

سرمربی ایتالیا در پایان مسابقه گفت:« تساوی، نتیجه عادلانه ای بود.شکست می توانست نتیجه خیلی دردناکی باشد. ما بازی خوبی را در زمین دشواری به نمایش گذاشیم. در نیمه دوم فشرده تر بازی کردیم و فرصتهای بیشتری را خلق کردیم.»

پراندلی گفت:«کاسانو خوب بازی کرد و در حال رشد و پیشرفت است ولی ما در مقایسه با آلمان تیم متفاوتی داشتیم.اگر بتوانیم با همین هیجان و انگیزه به بازیهایمان ادامه بدهیم، می توانیم به مراتب بهتر از اینها باشیم.»