ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ونگر: به خاطر ورمالن غرامت نمی‌خواهیم



 

 

 

ونگر: به خاطر ورمالن غرامت نمی‌خواهیم

 

سرمربی تیم فوتبال آرسنال گفت: از آسیب‌دیدگی توماس ورمالن در اردوی تیم کشورش لطمه خوردیم، ولی خواهان دریافت غرامت نیستیم.

آرسن ونگر اظهار داشت: بابت مصدومیت توماس آرسنال لطمه خورده است. او وقتی در سپتامبر گذشته برای همراهی تیم کشورش، بلژیک در بازی با ترکیه رفته بود، از ناحیه آشیل دچار مشکل شد. پس از آن پیش‌بینی می‌کردیم ظرف حداکثر یک هفته مشکل حل شود اما از آن هنگام تاکنون بازی نکرده است. در این خصوص باوجود مشکلی که برایمان ایجاد شد، خواهان غرامت‌ نشدیم.

وی ادامه داد: علت خودداری ما از طرح مسئله غرامت موضوع بازی رسمی تیم بلژیک در خاک ترکیه بود. پس در صورت طرح این مسئله نزد فیفا نمی‌توانستیم موفق شویم.

ورمالن 25 ساله در گذشته در نقش مدافع میانی سابقه حضور درتیم‌های آژاکس و والویک هلند را داشته است. او از یک سال قبل در خدمت توپچی‌ها است.


ویدیو مرتبط :
تمرینات اختصاصی توماس ورمالن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ونگر: به خاطر دو باخت، بهتر می‌توانیم با چلسی مبارزه كنیم



 

 

 

 

ونگر: به خاطر دو باخت، بهتر می‌توانیم با چلسی مبارزه كنیم

 

ناكامی‌ها روی شانه حریف سنگینی می‌كند

ونگر: به خاطر دو باخت، بهتر می‌توانیم با چلسی مبارزه كنیم

به باور سرمربی تیم فوتبال آرسنال، شرایط روحی چلسی در لیگ برتر نسبت به هفته قبل، ضعیف‌تر است.

به نقل از روزنامه دیلی‌میل، آرسن ونگر اظهار داشت: دربی شهر لندن میان ما و چلسی در حالی برگزار می‌شود كه دو شكست اخیر این تیم، ‌روی شانه حریف استامفوردبریجی سنگینی می‌كند.

این مربی فرانسوی كه از سال 1996 زمام امور توپچی‌ها را برعهده دارد، بارها تجربه حضور برابر آبی‌پوشان استامفوردبریجی را برعهده داشته است.

وی كه یارانش را فردا عصر در دربی تازه‌ای مقابل این حریف خواهد دید و هدایت خواهد كرد، افزود: حریف ما در لیگ برتر،‌ در كارلینگ كاپ مقابل نیوكاسل شكست خورد. هفته پیش نیز در لیگ برتر نیز از من‌سیتی شكست خورد. از آنجایی كه هر شكست سبب می‌شود یك تكه از روحیه تیمی كنده شود، تصور می‌كنم این تیم وضعیت روحی نازل‌تری نسبت به گذشته دارد و ما می‌توانیم با شرایط بهتری به میدان رفته ومبارزه كنیم.

ونگر 61 ساله درحالی چنین نقطه نظری داند كه كارشناسان معتقدند وضعیت چلسی با توجه به درخششی كه در راه كسب پیروزی‌های پرگل داشته و كمترین تعداد گل را دریافت كرده، متفاوت با توپچی‌ها است.