ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ونگر: به خاطر دو باخت، بهتر می‌توانیم با چلسی مبارزه كنیم



 

 

 

 

ونگر: به خاطر دو باخت، بهتر می‌توانیم با چلسی مبارزه كنیم

 

ناكامی‌ها روی شانه حریف سنگینی می‌كند

ونگر: به خاطر دو باخت، بهتر می‌توانیم با چلسی مبارزه كنیم

به باور سرمربی تیم فوتبال آرسنال، شرایط روحی چلسی در لیگ برتر نسبت به هفته قبل، ضعیف‌تر است.

به نقل از روزنامه دیلی‌میل، آرسن ونگر اظهار داشت: دربی شهر لندن میان ما و چلسی در حالی برگزار می‌شود كه دو شكست اخیر این تیم، ‌روی شانه حریف استامفوردبریجی سنگینی می‌كند.

این مربی فرانسوی كه از سال 1996 زمام امور توپچی‌ها را برعهده دارد، بارها تجربه حضور برابر آبی‌پوشان استامفوردبریجی را برعهده داشته است.

وی كه یارانش را فردا عصر در دربی تازه‌ای مقابل این حریف خواهد دید و هدایت خواهد كرد، افزود: حریف ما در لیگ برتر،‌ در كارلینگ كاپ مقابل نیوكاسل شكست خورد. هفته پیش نیز در لیگ برتر نیز از من‌سیتی شكست خورد. از آنجایی كه هر شكست سبب می‌شود یك تكه از روحیه تیمی كنده شود، تصور می‌كنم این تیم وضعیت روحی نازل‌تری نسبت به گذشته دارد و ما می‌توانیم با شرایط بهتری به میدان رفته ومبارزه كنیم.

ونگر 61 ساله درحالی چنین نقطه نظری داند كه كارشناسان معتقدند وضعیت چلسی با توجه به درخششی كه در راه كسب پیروزی‌های پرگل داشته و كمترین تعداد گل را دریافت كرده، متفاوت با توپچی‌ها است.


ویدیو مرتبط :
ونگر: می توانیم بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیریم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرسن ونگر:فابرگاس به بازی چلسی هم نمی‌رسد



 

 

آرسن ونگر:فابرگاس به بازی چلسی هم نمی‌رسد

 

سرمربی آرسنال با ناامیدی از احتمال غیبت فابرگاس در دیدار حساس مقابل چلسی خبر داد.

سسک فابرگاس که با مشکل آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می‌کند، در حال پشت سر گذاشتن دوران نقاهت است اما به دیدار هفته آینده تیمش مقابل چلسی صدرنشین نخواهد رسید.

هافبک اسپانیایی توپچی‌های لندن 10 روز پیش در دیدار مقابل ساندرلند از ناحیه عضله همسترینگ آسیب دید و علاوه بر غیبت در دیدار مقابل پارتیزان بلگراد در لیگ قهرمانان اروپا داربی حساس و سرنوشت‌ساز لندن را هم از دست داد.

آرسن ونگر درباره‌ی آخرین وضعیت کاپیتان تیمش گفت: فابرگاس مسلما به دیدار مقابل پارتیزان بلگراد نخواهد رسید اما تمرین‌های اختصاصی‌اش را با شدت بیشتری انجام می‌دهد تا بتواند مقابل چلسی به میدان برود. هرچند با توجه به مشکلی که دارد، بعید به نظر می‌رسد برای دیدار یکشنبه آماده شود.

تیم فوتبال آرسنال که از شش بازی خود در لیگ برتر فوتبال انگلیس، 11 امتیاز به دست آورده و در مکان دوم جدول قرار گرفته است، یکشنبه هفته آینده در دیداری حساس، داربی لندن را مقابل چلسی برگزار خواهد کرد.

شاگردان آنجلوتی با وجود شکست در هفته ششم رقابت‌ها مقابل منچسترسیتی، همچنان با 15 امتیاز، صدر جدول را در اختیار دارند.