ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ونگر:برای پیشرفت آرسنال بهترین تصمیم را میگیرم



 

 

 

ونگر:برای پیشرفت آرسنال بهترین تصمیم را میگیرم

 

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، تایید کرد که برای پیشرفت این باشگاه باید تصمیماتی جنجالی بگیرد.

آرسنالی ها در این تابستان سمیر نصری و سسک فابرگاس را از دست دادند و طرفداران تیم ازاینکه ستاره جدیدی جای آنها را پر نکرده است، ناراحت هستند.

اما ونگر اعلام کرد که تمام تلاشش را برای اینکه بهترین تصمیم را برای باشگاه بگیرد، انجام خواهد داد.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه گفت:" البته من به نظرات بقیه توجه دارم اما اگر واقعا در مورد تصمیمی به قطعت برسم، آن را انجام خواهم داد. این تصمیمات ممکن است حتی جنحالی باشد. فکر نمی کنم همه چیز را در مورد فوتبال بدانم اما تجربه بالایی در این زمینه دارم.

باید روشنفکر و فروتن بود و البته در مورد اعتقادات مان باید مصمم باشیم. ما با عقاد بقیه احترام می گذاریم اما در نهایت خودمان تصمیم می گیریم. من شخصا تلاش می کنم تا بهترین تصمیم را برای باشگاه بگیرم.

بعد از اینکه آرسنالی ها نتوانستند یک دروازه بان بزرگ به خدمت بگیرند، این فصل هم از وویژک شچسنی، دروازه بان جوان لهستانی، به عنوان دروازه بان اول استفاده می کنند.

" برای مثال به شرایط دروازه بانی تیم نگاه کنید. پستی که همه از ما می خواهند بازیکن جدید به خدمت بگیریم.. اما امروز شرایط با حضور شچسنی و لوکاش فابیانسکی تغییر کرده است."


ویدیو مرتبط :
روزایی که تصمیم میگیرم رژیم بگیرم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ونگر:‌ آرسنال فقط یك مدافع میانی می‌خرد



 

 

ونگر:‌ آرسنال فقط یك مدافع میانی می‌خرد

 

رد همه شایعات

ونگر:‌ آرسنال فقط یك مدافع میانی می‌خرد

سرمربی تیم فوتبال آرسنال گفت: در فصل نقل و انتقالات زمستانی تنها یک مدافع میانی جذب خواهیم کرد.

آرسن ونگر اظهار داشت: خط حمله و میانی تیم اینک وضعیت دلپذیری دارد و ما کمبودی را احساس نمی‌کنیم. در خط دفاع در مجموع شرایط خوبی حاکم است ولی احساس می‌کنم به یک مدافع میانی تازه نیاز داریم.

او ادامه داد: به آنچه رسانه‌‌ها در مورد آرسنال و خریدهایش گزارش می‌دهند، کاری ندارم اما این را می‌دانم که ما در تکاپو برای جذب مدافع میانی هستیم.

وی تصریح کرد: در ماه ژانویه یعنی زمان نقل و انتقالات زمستانی با دقت حرکت خواهیم کرد تا خرید وسط فصل خوبی انجام دهیم.