ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ولخرج‌ترین فوتبالیست‌های دنیا


برخی از بازیکنان گاهی خرید‌هایی عجیب می‌کنند که تا سال‌ها از ذهن هیچ کس پاک نمی‌شود.

فرهنگستان فوتبال: واقعیت این است که وقتی شما پول نجومی دارید(همچون بسیاری از فوتبالیست‌های حرفه‌ای جهان) همیشه در خرید‌هایتان هوشمندانه عمل نمی‌کنید و چه بسا چیزهایی می‌خرید که در تاریخ ماندگار می‌شود.

شاید خرید عجیب‌ترین چیزها در میان بازیکنان به نوعی چشم‌هم‌چشمی باشد. شاید هم نتیجه تصمیم‌گیری آنی و یا شاید هم واقعا به این چیزها علاقه دارند! در این گزارش به عجیب‌ترین خریدهای بازیکنان اشاره کرده‌ایم:

۱۰- خریدهای ناسالم لوییز سوارز

تنها چند ساعت پس از آن که سوارز قرارداد نجومی‌اش را با لیورپول امضا کرد به یکی از فروشگاه‌های مرسی‌ساید رفت و مقدار بسیار زیادی نوشیدنی‌های غیرمجاز خرید! با درآمد هفته‌ای ۲۲۵ هزار پوند (تقریبا معادل یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان) مسلما خیلی چیزهای بهتری می‌توان خرید که حداقل به ضرر خودش و باشگاه هم نباشد!

ولخرج‌ترین فوتبالیست‌های دنیا


۹- وقتی استیون جرارد، سوارز را رو سفید کرد

در سال ۲۰۱۴، استیون جرارد جلوی یک رستوران در شهر لیورپول ایستاد و به امید قهرمانی لیورپول، همه حاضران در رستوران را به نوشیدنی مهمان کرد.

ولخرج‌ترین فوتبالیست‌های دنیا


۸- وین رونی اسب مسابقه برای خودش و همسرش خرید

رونی نام یکی از این اسب‌ها را «تام‌وی» گذاشت. از خرید اسب مسابقه عجیب‌تر این است که پس از آن که اسب بداخلاقش، بینی مربی‌اش را شکست، یک روان شناس ویژه استخدام کرد تا مشکل خشونت اسبش را حل کند.

ولخرج‌ترین فوتبالیست‌های دنیا


۷- کلیسای زلاتان

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره بی چون و چرای این روزهای پاری‌سن‌ژرمن که پیشتر خودش را «خدای فوتبال» خوانده بود، در شهر استکهلم یک کلیسا به مبلغ ۴/۷ میلیون یورو خرید و سپس با صرف هزینه بیشتر آن را تبدیل به آپارتمان کرد.

ولخرج‌ترین فوتبالیست‌های دنیا


۶- بنتلی عجیب سوپرماریو

ماریو بالوتلی زمانی که در لیگ جزیره بازی می‌کرد، هر هفته سوژه اول رسانه‌های انگلیسی می‌شد. اما ماشین گران‌قیمتش یکی از چیزهایی بود که می‌توان آن را در لیست عجیب‌وغریب‌هایمان جا داد. ماریو یک بنتلی به رنگ ارتشی خرید تا بیش از پیش در خیابان‌ها انگشت‌نما شود.

ولخرج‌ترین فوتبالیست‌های دنیا


۵- استفن آیرلند و میز بیلیارد اختصاصی

استفن آیرلند، بازیکن ۲۹ ساله استوک سیتی  هم جز آن دسته از بازیکنان است که نمی‌داند پول‌هایش را چطور خرج کند. استفن سال گذشته میز بیلیاردی سفارش داد که طرح پیراهن به همراه نام و شماره‌اش روی آن حک شده بود.

ولخرج‌ترین فوتبالیست‌های دنیا


۴- جان تری و تور رویایی اسکی

جان تری از ترس این که مصدوم نشود، اجازه اسکی کردن نداشت اما این هم مانع آن نشد که هزاران پوند هزینه نکند تا به یک تور اسکی برود. به نظر می‌آید بودن در کنار برف برای تری کافی بوده است.

ولخرج‌ترین فوتبالیست‌های دنیا


۳- معدن طلای دیدیه دروگبا


گاهی اوقات بازیکنان خوب را به اصطلاح معدن طلای باشگاه‌ها می‌نامند. اما دروگبا از این هم فراتر رفت. در سال ۲۰۱۳، این بازیکن ساحل عاجی در معدن طلایی در خاک کشورش سرمایه‌گذاری کرد تا گامی مثبت در جهت پیشرفت کشور و البته بالابردن درآمدهایش، برداشته باشد.

ولخرج‌ترین فوتبالیست‌های دنیا


۲- لیونل مسی خانه همسایه‌اش را خرید

این هم یکی دیگر از مزیت‌های ستاره بودن و البته پولدار بودن است. شما اگر همسایه پر سروصدا و مزاحمی داشته باشید چه کار می‌کنید؟

لیونل مسی که معمولا جز بازیکنانی نیست که خرید‌های آنچنانی داشته باشد و از این لحاظ در صدر اخبار باشد، دو سال پیش دست به کار عجیبی زد. او که از مزاحمت‌های همسایه‌های خود ناراحت و کلافه شده بود، در اقدامی خونسردانه خانه‌های آن‌ها را به مبلغ یک میلیون یورو خرید.

ولخرج‌ترین فوتبالیست‌های دنیا


۱- باز هم سوپر ماریو و لایف‌استایل عجیبش

همان طور که پیشتر هم اشاره کردیم، ماریو بالوتلی از همان ابتدا بازیکن پرحاشیه‌ای بود و در دوره‌ای که در انگلستان به سر می‌برد، خوراک خوبی برای روزنامه‌نگاران بود.

در سال ۲۰۱۳ سوپر ماریو باز هم همه را با سبک زندگی عجیبش شگفت زده کرد. او با انتشار عکسی از یک خوک در توییترش، آن را حیوان خانگی‌اش معرفی کرد.

ولخرج‌ترین فوتبالیست‌های دنیا


ویدیو مرتبط :
‫5 تا از ثروتمندترین فوتبالیست های دنیا‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی گران‌ ترین فوتبالیست‌ های دنیا+عکس


گرانقیمت‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان چه کسانی هستند؟