ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وقتی کاپیتان،بازیکن پرسپولیس را به زبان مازنی نصیحت کرده بود



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

 علیپور می گوید در یک بازی مهم گل می زند و این گل را به هادی نوروزی تقدیم می کند.

 تقریبا 10 روز از درگذشت هادی نوروزی می گذرد و هر روز خاطرات زیادی از این بازیکن نقل می شود.

این بار علیپور بازیکن جوان پرسپولیسی ها در این باره می گوید:«کاپیتان روز آخر به زبان مازنی من را نصیحت کرد.»علیپور این حرف را به خبرورزشی زده است که شما می توانید متن کامل این خبر را در این روزنامه بخوانید.

علیپور در بخش دیگری از مصاحبه اش هم گفته که در یک بازی مهم گل می زند و این گل را تقدیم به هادی نوروزی می کند.

اخبار ورزشی  - خبر  آنلاین 


ویدیو مرتبط :
اشک های همسر و بازیکن های پرسپولیس در غم کاپیتان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاپیتان پرسپولیس محبوب ترین بازیکن آسیا/ ناکامی مسی و رونالدو!



اعلام نتایج مرحله دوم انتخاب محبوب‌ترین بازیکن جهان

کاپیتان پرسپولیس محبوب ترین بازیکن آسیا/ ناکامی مسی و رونالدو!

مهدی مهدوی کیا تا پایان مرحله دوم انتخاب محبوب‌ترین بازیکن سال 2012 جهان، در صدر محبوب‌ترین بازیکن آسیا قرار دارد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش نامه و به نقل از سایت فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال، مهدی مهدوی‌کیا با کسب 80526 رای تا این لحظه در صدر محبوب ترین بازیکنان آسیا قرار دارد و سیدمهدی رحمتی با 31551 رای دوم است. محرم نویدکیا نیز در رده ششم قرار گرفته است.

رای‌گیری مرحله دوم انتخاب محبوب‌ترین بازیکن سال 2012 از روز 15 اکتبر(دوشنبه 24 مهرماه) آغاز شده و تا 30 نوامبر(جمعه دهم آذرماه) ادامه خواهد داشت.

مرحله سوم و نهایی این انتخاب با حضور 8 بازیکن از اروپا، 8 بازیکن از آمریکای جنوبی، 5 بازیکن از آمریکای شمالی، 5 بازیکن از آفریقا، 5 بازیکن از آسیا و یک بازیکن از قاره اقیانوسیه از اول دسامبر(شنبه یازدهم آذرماه) تا سوم ژانویه(پنجشنبه چهاردهم دی‌) انجام خواهد شد.

جالب اینکه لیونل مسی در بین نفرات منتخب قاره آمریکای جنوبی در رده دوم قرار دارد و محبوب ترین بازیکن این قاره "فالکائو" مهاجم کلمبیایی اتلتیکو مادرید است. جاناتان فابرو از پاراگوئه‌ نیز سوم است.

در اروپا و در انتخابی عجیب هنریخ میختاریان ارمنستانی با 50310 رای در رده نخست قرار دارد، ادین ژکو از بوسنی و هرزگوین و لوریک کانا از آلبانی دو و سوم هستند و جالب اینکه رونالدو از پرتغال پنجم است! 

علاقمندان به فوتبال در کشورمان می‌توانند با ورود به سایت فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال(IFFHS) به نفرات محبوب خود رای دهند.

در رای گیری انتخاب بهترین بازیکن سال گذشته جهان، علی کریمی و فرهاد مجیدی به مرحله پایانی رسیدند اما به دلیل تقلب کاربران ایرانی، حذف شدند./نامه نیوز