ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وقتی همسایه رضا نوروزی فکر کرد او فوت شده است!



اخبار,اخبار ورزشی,رضا نوروزی

روز گذشته دیداری دوستانه بین یاران هادی نوروزی و باشگاه هنرمندان برگزار شد.

رضا نوروزی پس از پایان دیدار تیم یاران هادی و باشگاه هنرمندان که با برتری 6 - 4 یاران هادی همراه بود، با روزنامه پیروزی صحبت کرد.

او در این مصاحبه اعلام کرده است که زمانی که خبر فوت هادی نوروزی اعلام شد، همسایه‌ اش فکر کرده که او درگذشته است.

البته او در مورد نوروزی هم گفته است که هادی هم بازیکن تاثیر گذاری بوده هم یک رفیق خوب.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
روح زن فوت شده همسایه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی یک اتهام؛ رضا نوروزی در برابر پرسپولیس کم فروشی کرد؟



اخبار,اخبار ورزشی,رضا نوروزی


 اخبار ورزشی - بررسی یک اتهام؛ رضا نوروزی در برابر پرسپولیس کم فروشی کرد؟

مهاجم جدید پرسپولیس با یک اتهام جنجالی از سوی استقلالی ها مواجه شده است.

فضای این روزهای فوتبال ایران فضای اتهام‌زنی است. در این میان یکی از مسایلی که طی سال‌های اخیر تبدیل به عادت خیلی از هواداران شده، این است که بعد از انتقال بازیکنان مختلف به پرسپولیس و استقلال، بنشینند و عملکرد آنها در مسابقات رودررو را مورد بررسی قرار بدهند.

در طول همین یک ماه گذشته ابتدا وقتی زمزمه پیوستن بختیار رحمانی به استقلال مطرح شد برخی از پرسپولیسی‌ها سراغ اخراج او در بازی برگشت آبی‌ها با فولاد رفتند و سپس وقتی رضا نوروزی با سرخپوشان تمام کرد، نوبت به استقلالی‌ها رسید که به این بازیکن سابق نفت تهران اتهام کم‌کاری بزنند.

حالا جای این پرسش باقی است که نوروزی –بازیکن محبوب دایی- فصل گذشته در مصاف با پرسپولیس چه کرده است؟

بازی رفت نفت تهران و پرسپولیس روز یکم شهریور 92 به میزبانی تیم زردپوش در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد. در این دیدار که تا دقیقه 90 با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، رضا نوروزی در لحظات پایانی با استفاده از اشتباه مدافعان پرسپولیس از سمت چپ توپ‌ربایی کرد و آن را به علی قربانی رساند تا این بازیکن تک گل بازی را به ثمر برساند و مقدمات نخستین شکست فصل سرخپوشان را فراهم کند. در تصویر زیر، عکس شادی گل نفتی‌ها را در این مسابقه می‌بینید.

 در بازی برگشت اما رضا نوروزی در برابر پرسپولیس به میدان نرفت. در این مسابقه که جمعه 13 دی 92 برگزار شد، دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.

دلیل غیبت رضا نوروزی در این مسابقه مصدومیت ذکر شد و او حتی یک بازی بعد از رویارویی با پرسپولیس را هم از دست داد، اما این مهاجم از سوی برخی تیفوسی‌ها کماکان در مظان اتهام قرار دارد.

در همین زمینه یکی از عوامل باشگاه نفت تهران مصدومیت رضا نوروزی در آن مقطع را تایید کرد: «تا جایی که رضا را می‌شناسم او اصلا اهل کم‌کاری و این حرف‌ها نیست. در دیداری که قبل از بازی با پرسپولیس داشتیم، این بازیکن مصدوم شد و در میانه‌های بازی از زمین بیرون آمد. به همین دلیل او برای این مسابقه آماده نشد و هیچ چیز خاصی هم نبود.»

  اخبار ورزشی - بانک ورزش