ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وقتی نوروزی هم بازیکن بود و مربی!


افشین نوروزی در حالی مقابل حریف ژاپنی اش شکست خورد که در کنار زمین مربی نداشت.

خبرگزاری تسنیم: افشین نوروزی، پینگ پنگ باز کشورمان امروز (پنج‌شنبه) در حالی به مصاف نیوا کوکی از ژاپن رفت که کنار زمین مربی نداشت. تیم ملی تنیس روی میز ایران در این دوره از مسابقات فقط رحمت‌الله عالمیان را به عنوان مربی به همراه داشت.

عالمیان تا اینجای مسابقات بدون مشکل، پینگ پنگ‌بازان کشورمان را هدایت کرد تا اینکه در مسابقه نوشاد عالمیان و افشین نوروزی با حریفان ژاپنی وی در کنار میز فرزندش نوشاد ایستاده بود و نوروزی بدون مربی به رقابت با حریف ژاپنی پرداخت. نوروزی ناچار بود هم با رقیب ژاپنی به رقابت بپردازد و هم وظایف یک مربی را انجام دهد.


ویدیو مرتبط :
اظهارات نخستین مربی هادی نوروزی درباره او

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس بازیکن دارد، مربی ندارد/ دنیزلی واقعا برمی‌گردد؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مرخصی دنیزلی دوباره تمدید شد

پرسپولیس بازیکن دارد، مربی ندارد/ دنیزلی واقعا برمی‌گردد؟

در حالی که پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات عملکرد خوبی داشته اما مشخص نبودن تکلیف سرمربیگری این تیم تبدیل به بزگترین دغدغه هواداران و مسئولان باشگاه شده است.

مصطفی دنیزلی پس از مدت‌ها حضور در ترکیه قرار بود شنبه شب به تهران بیاید و از روز گذشته در تمرینات پرسپولیس حاضر شود. همچنین قرار بود جلسه این مربی با رویانیان روز گذشته برگزار شود اما دنیزلی در تماس تلفنی با مدیرعامل باشگاه اعلام کرد 5 روز دیگر نیاز به مرخصی دارد و پس از آن به تهران می‌آید.

دنیزلی بنا به آنچه که بیماری همسر و پدر همسرش اعلام شده مدت‌هاست به ترکیه رفته و تا امروز به ایران بازنگشته است. این در حالی است که وی یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

در این مدت شایعاتی مبنی بر تمایل باشگاه بشیکتاش برای جذب این مربی به گوش می‌رسید اما مدیر رسانه‌ای بشیکتاش در گفت‌وگو با فارس تاکید کرد که هیچ مذاکره‌ای با دنیزلی انجام نشده است. پس از این موضوع هم "صمد آی بابا" به عنوان سرمربی جدید بشیکتاش معرفی شد.

حال باید دید دنیزلی که گفته می‌شود تمایلی برای ادامه همکاری با پرسپولیس ندارد به ایران خواهد آمد یا خیر. این در حالی است که حتی گفته می‌شود اگر دنیزلی آخر هفته به تهران بیاید، برای تسویه‌حساب است. همه این شایعات این روزها شنیده می‌شود اما مسئولان پرسپولیس تاکید می‌کنند دنیزلی به ایران بازخواهد گشت.

به گزارش فارس پرسپولیس در حالی بدون مربی تمریناتش را آغاز کرد که در فصل نقل و انتقالات، بازیکنان بزرگی را جذب کرده است. پس از حضور محمد قاضی، شهاب گردان، مهرداد پولادی، سید جلال حسینی، محسن بنگر و حسین ماهینی، روز گذشته کریم انصاری فرد هم با قراردادی دوساله سرخپوش شد تا پرسپولیس تیمی کهکشانی را روانه مسابقات کند. نکته اما اینجاست که پرسپولیس بازیکن دارد اما مربی ندارد و مشخص نیست بلاتکلیفی این تیم تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و مسئولان پرسپولیس چه تصمیمی درباره سرمربی تیمشان خواهند گرفت./فارس