ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وقتی مظلومی از شوخی مدیرعامل استقلال می ترسد/حاجی با مشت نزنی توی شکمم!



اخبار,اخبار ورزشی ,بهرام افشارزاده

بهرام افشارزاده و پرویز مظلومی بعد از ظهر امروز در مراسم ختم مرحومان حسین جوادی و میلاد حجت الاسلامی شرکت کردند.

به گزارش خبرآنلاین؛این اتفاق در حالی افتاد زمانی که افشارزاده داشت مسجد را ترک می کرد مظلومی در حال ورود بود که همدیگر را دیدند و برای دقایقی با هم خوش و بش کردند.نکته جالب اینجاست که پرویز مظلومی زمانی که مدیرعامل استقلال را دید خطاب به او گفت:«حاجی تلفنت را که جواب نمی دهی،الان هم می ترسم بزنی توی شکمم!»

 

اخبار,اخبار ورزشی ,بهرام افشارزاده

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
شوخی عجیب مدیرعامل استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کری سنگین ستاره استقلال پیش از دربی: مظلومی شجاع است / پرسپولیس از صدرنشین می ترسد!



اخبار,اخبار ورزشی,امید ابراهیمی

هافبک استقلال می گوید با شجاعتی که پرویز مظلومی دارد، تیمش تنها برای برد به مصاف پرسپولیس می رود.»

امید ابراهیمی درباره فحاشی های صورت گرفته نسبت به او در دیدار برابر سپاهان اظهار داشت: «من 4 سال برای سپاهان بازی کردم و زحمت کشیدم و در طی این مدت نیز هیچ مشکلی با هواداران، مسئولان و دیگر اعضای تیم نداشته و ندارم.

 

اکنون نیز ترجیح می دهم در مورد افرادی که نسبت به من بی احترامی کردن واکنشی نشان ندهم تا خودشان متوجه کارشان شوند.»

هافبک استقلال در آستانه دیدار روز جمعه برابر پرسپولیس با اعلام این موضوع که روحیه استقلالی ها بسیار بالا است، اظهار داشت: «ما اکنون صدر جدول هستیم و از ابتدای لیگ نمایش های خوبی داشتیم و مطمئنا لیاقت این صدر نشینی را داریم.

 

بچه ها و کادر فنی ما یک دل هستند و همگی برای رسیدن به این موفقیت تلاش کرده ایم. از نظر روحی و روانی در وضعیت بسیار خوبی هستیم و در این بازی نیز می خواهیم روزهای خوبمان را ادامه دهیم.»

وی با تاکید بر این موضوع که هرگز نمی شود نتیجه دربی را پیش از بازی حدس زد، بیان کرد: «این دیدار حساسیت خاص خود را دارد و ما مطمئنا از نظر روانی از حریفمان قوی تر هستیم اما نمی توان گفت در این دیدار تیمی از پیش برنده است.

 

تیم ما روحیه فوق العاده بالایی دارد و باید با جنگیدن و تلاش کردن تا لحظه آخر به دنبال کسب سه امتیاز و شادی هواداران باشیم. کادر فنی ما برای این دیدار به مانند دیگر بازی ها برنامه ویژه ای دارد و مطمئنا با اجرای این برنامه ها می توانیم به خواسته خودمان برسیم.»

ابراهیمی با بیان این نکته که دربی 81 تحت تاثیر درگذشت هادی نوروزی خواهد بود، تصریح کرد: «خداوند هادی را که از با اخلاق ترین بازیکنان فوتبال ما بود رحمت کند.

 

امیدوارم به حرمت  هادی نوروزی هواداران دو تیم نسبت به یک دیگر بی احترامی نداشته باشند و همگی از یک دیدار جذاب لذت ببرند.»

هافبک ملی پوش استقلال در پاسخ به  این سوال که آیا با حضور جوانان در چنین بازی بزرگی مسئولیت بازیکنان بزرگ استقلال سنگین ترخواهد شد، گفت: «جوانان ما بازیکنان با تجربه و میدان دیده ای هستند و همگی در رده های ملی مختلف تیم ملی حضور داشته اند. کریمی، برزای، چشمی و اسماعیلی از اعضای تیم ملی امید هستند.

 

همگی این بازیکنان انرژی و شادابی زیادی به تیم ما تزریق کرده اند و با تلاشی که در تمرینات انجام می دهند شایستگی خود را به کادر فنی نشان داده اند. در روز جمعه هر یازده بازیکنی که برای استقلال به میدان می روند مسئولیت سنگینی دارند و باید همه با هم برای موفقیت تیم تلاش کنیم.»

او با اعلام اینکه برای کسب هر سه امتیاز پا به این مسابقه خواهند گذاشت، ادامه داد: «دربی مانند تمام بازی ها سه امتیاز دارد اما مطمئنا تاثیرات این سه امتیاز بسیار زیاد است و نتیجه این بازی بر روحیه بازیکنان بسیار بالا خواهد بود. آقای مظلومی مربی شجاعی است و تیم را برای کسب پیروزی وارد زمین خواهد کرد.

 

ما در این دیدار تنها به دنبال سه امتیاز هستیم و برای حداقل امتیاز وارد زمین نخواهیم شد زیرا هواداران از ما چنین انتظاری دارند و من به آنها قول می دهم تمام بازیکنان یکدل برای برآورده کردن انتظار آنان روز جمعه تلاش می کنند.»

ابراهیمی در پایان با تاکید بر اینکه استقلالی ها تنها برای سه امتیاز به میدان می روند، اضافه کرد: «دربی های فصل گذشته برای لیگ چهاردهم بود و به این فصل ربطی ندارد.

 

در این فصل پرسپولیس در میانه جدول قرار دارد و ما در فرم خوب خودمان صدر نشین هستیم. بنابراین فکر می کنم پرسپولیسی ها از اینکه برابر تیم صدرنشین لیگ قرار می گیرند خواهند ترسید.»

اخبار ورزشی - سایت استقلال