ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وقتی علی کریمی مثل پیرمردها تیپ زد و سوژه شد!



اخبار,اخبار ورزشی,علی کریمی

جادوگر آسیا در روزهای اول حضورش در بایرن مونیخ کار جالبی انجام داد.

سایت بیلد آلمان به بهانه آغاز دوباره جشن های سنتی «اکتبرفست» در این کشور عکسی از علی کریمی با پاپیون، عصا و توپ بایرن مونیخ منتشر کرد که متعلق به 10 سال قبل و سال 2005 است.

 

بیلد با عجیب خواندن تیپ کریمی در اکتبرقست 2005 نوشت: «بیچاره علی! کارش در بایرن را با این تیپ آغاز کرد.»

در جشن های اکتبرفست آلمانی ها با لباس های سنتی یا با تیپ های خاص شرکت می کنند و باشگاه بایرن هم این تیپ را برای کریمی برگزیده بود که مورد توجه بیلد قرار گرفت.

 

بیلد در خصوص کریمی نوشت: «این گونه بود که بهترین بازیکن فوتبال آسیا در سال 2005 دست مایه طنز شد. علی کریمی مانند پیرمردها تیپ زده بود.»

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
کریمی:شور زیبا:دست پرورده ی عباسِ علی/زد به قلب لشکر و صدا ز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی کریمی به خودش طعنه زد؟



اخبار ورزشی - علی کریمی به خودش طعنه زد؟

آخرین مطلب منتشر شده توسط کاپیتان اسبق تیم ملی در یک شبکه اجتماعی، ابهاماتی در بر دارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی کریمی صبح امروز با انتشار یک قاب نوشتاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پیام مبهمی را به مخاطبان و طرفدارانش داد.

 

اخبار,اخبار ورزشی , علی کریمی

 
 در تصویر قاب نوشتاری کریمی آمده: «در دنیا فقط یک نفر وجود دارد که باید همیشه از او بهتر باشید و آن کسی نیست جز گذشته خودتان».

انتشار چنین جمله ای از سوی علی کریمی بسیار جالب است. او چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود: «اگر به گذشته برگردیم، برخی کارها را تکرار نمی کنم مثلا دیگر به کلمن آب در جام جهانی 2006 و در حاشیه بازی با پرتغال لگد نمی زنم».

آن حرف ها و این جمله ای که منتشر کرده در کنار هم می تواند معانی جالبی داشته باشد؛ شاید کریمی می خواهد از این به بعد آدم  کم اشتباه تر از گذشته باشد؟!
اخبار ورزشی - خبرآنلاین