ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وقتی علی دایی دروازه‌بان شد + عکس



اخبار ورزشی - وقتی علی دایی دروازه‌بان شد

علی دایی در اردوی ترکیه پرسپولیس، درون دروازه ایستاد.

اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی


به گزارش خبرآنلاین؛ دایی كه تیمش را به اردوی تركیه برده، در طول تمرینات پرسپولیس نشان می‌دهد كه هنوز علاقه زیادی به فوتبال بازی كردن دارد. او در جریان تمرین روز گذشته پرسپولیس دستكش دروازه‌بانی به دست كرد و داخل دروازه ایستاد تا ضربات شاگردان خود را مهار كند.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی دایی بالاتر از دستان دروازه بان مطرح آلمانی ها+عکس



 اخبار ورزشی  - نوستالژی فوتبالی
علی دایی بالاتر از دستان دروازه بان مطرح آلمانی ها+عکس

  دو عکس خاطره انگیز از علی دایی را اینجا ببینید.

به گزارش جام جم ورزشی ، عکس اول مربوط به دوران حضور علی دایی هرتابرلین است، وقتی که او با پیراهن این تیم مقابل ینس لمان مطرح که آن زمان دروازه بان دورتموند بود قرار گرفت. او را در مقابل دست های لمان می بینید هر چند در این صحنه موفق به گلزنی نشد.

عکس دوم مربوط به دوران حضور وی و کریم باقری در آرمینیا بیله فلد آلمان است. او و باقری در روزهای نخست حضور در این تیم آلمانی می بینید. این دو با ابتکار عکاس مجله کیکر اینگونه ژست گرفتند. دایی یک سال بعدی راهی بایرن مونیخ شد اما باقری در این تیم باقی ماند.

 

اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران

 

اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران

 

 اخبار ورزشی  - جام جم