ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وقتی سخنگو داریم هرکسی نباید حرف بزند


عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی در باشگاه سخنگو وجود دارد هر کسی نباید حرف بزند.

خبرگزاری فارس: محمد زادمهر در خصوص اختلاف‌‌هایی که در هیأت مدیره به وجود آمده، اظهار داشت: من سخنگوی باشگاه نیستم که در این باره صحبت کنم، با دو بازی هم نمی‌توان قضاوت کرد. اجازه بدهید جلسه هیأت مدیره تشکیل شود و سخنگو در این باره صحبت کند.

وی افزود: هر کسی نباید در مورد مسائل صحبت کند. تا زمانی که باشگاه سخنگو دارد هرکسی نمی‌تواند اظهارنظر کند.


ویدیو مرتبط :
سگی که میتواند حرف بزند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی خانم لیونی عصبانی می شود: نگذارید احمدی نژاد حرف بزند



 

 

وقتی خانم لیونی عصبانی می شود: نگذارید احمدی نژاد حرف بزند

 

تزیپی لیونی وزیر خارجه اسبق اسراییل و رهبر حزب کادیما طی اظهاراتی خشمگینانه از اعطای تریبون های بین المللی به رییس جمهوری اسلامی ایران انتقاد کرد .

به گزارش عصر ایران لیونی که روز سه شنبه در مدرسه دولتی  جان اف کندی دانشگاه هاروارد آمریکا سخن می گفت با ایراد اظهارات خشمگینانه ای گفت : " حکومت ایران به یک ایدئولوژی مذهبی باور دارد که بحران موجود را غیر قابل حل می سازد."

رهبر حزب اپوزیسیون کادیما اسراییل در ادامه مدعی شد : " اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد و دیگر رهبران جمهوری اسلامی ثابت کرد که جهان باید فشارهای تحریمی خود را علیه ایران افزایش داده و این تحریم ها را با تحریم های سیاسی مضاعف کند ".

لیونی درباره اظهارات اخیر احمدی نژاد در مجمع عمومی ملل متحد در نیویورک نیز گفت : " جهان باید از اعظای منبر به رهبران ایران برای سم پاشی در ملل متحد و دیگر مجامع بین المللی خود داری کند ".

وزیرخارجه اسبق اسراییل افزود : " تا زمانی که احمدی نژاد واقعه هالوکاست را انکار کرده و سخن از محو و نابودی اسراییل به زبان می آورد ، جهان نمی تواند وی را تحمل کرده و با سخنان او گوش دهد و نباید به وی برای گسترش ایده هایش فرصت بدهد .

وی با فراخواندن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل به تصمیم گیری سریع و قاطعانه درباره توقف شهرک سازی های برای نجات مذاکرات صلح خاورمیانه با فلسطینی ها گفت : " نتانیاهو می داند  در صورتی که این تصمیم ( توقف شهرک سازی ها ) را بگیرد با حمایت قاطع حزب کادیما مواجه خواهد بود ...../تحلیل:عصرایران