ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وقتی زلاتان، گتوزو را داخل سطل زباله انداخت


مدافع تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرد در دوران حضورش در میلان شاهد یکی دیگر از کارهای عجیب غریب هم‌تیمی سوئدی‌اش بوده که از چشم خبرنگاران و رسانه‌ها مخفی ماند.

خبرگزاری تسنیم: تیاگو سیلوا فاش کرد که با چشمان خودش شاهد یکی از عجیب‌و‌غریب‌ترین حرکاتی بوده است که زلاتان ابراهیموویچ در دوران بازیگری‌اش انجام داده است.

تیاگو سیلوا و ایبرا پیش از آنکه همراه با یکدیگر میلان را به مقصد پاریس ترک کنند (سال 2012) هر دو برای روسونری توپ می‌زدند و رابطه صمیمانه‌ای هم با جنارو گتوزو، هافبک پیشین میلان داشتند و گاهی اوقات با هم شوخی می‌کردند.

سیلوا با اشاره به یکی از اتفاقاتی که با حضور هر سه آنها در زمین تمرینی میلانلو رخ داد، به شبکه اسکای هلند گفت: نقش اول داستانی که می‌خواهم برای‌تان تعریف کنم، زلاتان ابراهیموویچ است. یک روز در یکی از جلسات تمرینی میلان، گتوزو تمام صبح را به مسخره کردن و دست انداختن زلاتان گذراند و او را حسابی عصبانی کرد. مشخص بود که زلاتان کار جنارو را بی‌جواب نمی‌گذارد. در واقع زمان انتقام‌گیری او از گتوزو خیلی زود فرا رسید.

سیلوا ادامه داد: گتوزو و زلاتان بعد از تمرینات دوباره یکدیگر را در رختکن دیدند و ایبرا، گتوزو را از زمین بلند کرد، او را سر و ته کرد و داخل سطل زباله انداخت. واقعاً صحنه دیوانه‌کننده‌ای بود. با تماشای چهره گتوزو همه ما شروع به قهقهه زدن کردیم. قسم می‌خورم تا یک هفته بعد هر وقت که به یاد آن صحنه می‌افتادم نمی‌توانستم جلوی خنده‌ام را بگیرم.

سیلوا و ایبرا هر دو سال 2012 میلان را که در آن سال مشکلات مالی فراوانی داشت ترک کردند و به پاری‌سن‌ژرمن پیوستند. گتوزو هم همان سال سن‌سیرو را پس از اتمام قراردادش به مقصد تیم سیون سوئیس ترک کرد.


ویدیو مرتبط :
پرت کردن یک سیاستمدار داخل سطل زباله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوجوانی دختر 5ساله را کشت و جنازه اش را در سطل زباله انداخت



نوجوانی دختر 5ساله را کشت و جنازه اش را در سطل زباله انداخت

یک دوست خانوادگی نزدیک و قابل اعتماد، به قتل وحشیانه یک دختر 5ساله نیویورکی،که بدنش در سطل زباله پیدا شده، متهم شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خانواده دختر 5ساله "ایزابلا" صبح دوشنبه با پلیش تماس گرفتند و گمشدن دخترشان را از خانه مادربزرگش،اطلاع دادند.مادربزرگ "ایزابلا" گفت: آخرین بار او را شب قبل با یک نوجوان و دوست خانوادگیشان "جان فریمن" دیده بود.

مقامات پلیس نیویورک می گویند،"تایلر بست" 18ساله دوشنبه پیش پلیس رفت و آنها را به سوی محل بدن "ایزابلا"، که دو خیابان دورتر از خانه مادربزرگ وی بود، راهنمایی کرد و گفت "فریمن" را کمک کرده تا مخفی شود.پلیس "فریمن" را به اتهام قتل و "تایلر" را به اتهام همدستی با او دستگیر کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فاکس نیوز؛ کاراگاه تامپسون گفت: روی بدن کودک نشانه ای از صدمات دیده می شود،اما هیچ نشانه ای از سوء استفاده جنسی دیده نمی شود. وی درمورد مراجعه "تایلر" به پلیس گفت: من تصور می کنم این وجدان او بود که باعث شد اطلاع بدهد./جام نیوز