ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وعده سر خرمن طارمی به چند پیشکسوت؛ همه چیز زیر سر وکیل ستاره پرسپولیس است!



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,مهدی طارمی

پیگیری تقسیم طلب 250 میلیونی؛
وعده سر خرمن طارمی به چند پیشکسوت؛ همه چیز زیر سر وکیل ستاره پرسپولیس است!

پس از پیگیری تقسیم طلب مهاجم پرسپولیس که به علی اکبریان، کریم باوی، خانواده مهدی‌ نفر، سازمان لیگ و انجمن حمایت از کودکان کار بوشهر بخشیده بود، مشخص شد که هیچ‌کدام هیچی نگرفته اند.

به گزارش جام نیـوز، یازدهم خرداد ماه سال 1394 بود که مهدی طارمی به عنوان جوان اول پرسپولیس به خاطر جوانمردی و رفتار انسان دوستانه‌اش مورد تحسین قرار گرفت.

در آن روز طارمی نامه‌ای که احتمالا به قلم وکیلش بود را منتشر کرد و دویست و پنجاه میلیون تومان از مطالباتش را بین آنهایی که احساس می‌کرد به این پول نیازمند هستند تقسیم کرد: «وکیلم اصرار کرد و گفت مهدی اینها ریا نیست. حالا که نیت تو خیر است بگذار دیگران هم از این موضوع آگاه شوند. حتما اگر این کار الگویی برای یک نفر هم باشد، خوب است!»

 طارمی در این بیانیه اعلام کرد که رقم قراردادش با پرسپولیس 150 میلیون تومان بوده که با احتساب برخی آپشن‌ها و شرایطی که در آن وجود داشته، رقم قرارداد او به 400 میلیون تومان رسیده بود.

 طارمی آن روز اعلام کرد که طبق حساب و کتابش 150 میلیون تومان اولیه را از پرسپولیس گرفته و 250 میلیون تومان از باشگاه طلب دارد.

 مهاجم پرسپولیس50 میلیون تومان از این پول را به انجمن حمایت از کودکان کار بوشهر و آقای برزگر تقدیم کرد. 50 میلیون تومان به سازمان لیگ اهدا کرد تا صرف جایزه ناصر حجازی و علی دایی شود. وی 50 میلیون تومان را به خانواده مرحوم مهدی نفر اختصاص داد و 50 میلیون تومان را به علی اکبریان که پشت میله‌های زندان به‌سر می‌برد اهدا کرد. طارمی 50 میلیون پنجم را به کریم باوی اختصاص داد تا مهاجم سابق تیم‌ملی بتواند ترکش‌های دوران جنگ و جبهه را از پا و کمرش بیرون بکشد.

هر چند که قضاوت کردن در مورد نیت طارمی و وکیلش از عهده ما خارج است ولی از همان زمان بعضی‌ها عنوان کردند که آنها پولی را صرف امور خیریه و کمک به دیگران کرده‌اند که احتمالا نقد نمی‌شود!

* اکبریان:‌ از خوردبین هم پرسیدم اما خبر نداشت
علی اکبریان که با توجه به حکم "حبس ابد" روزهای بسیار سختی را در زندان می‌گذراند، به‌شدت نگران خانواده‌اش است و شاید بیشتر از بقیه تلاش می‌کند تا بتواند با محیط خارج از زندان تماس بگیرد و ماجرای پول طارمی را دنبال کند.

 اما تمام تلاش‌های اکبریان هنوز به جایی نرسیده و او با دلسردی در این مورد توضیح می‌دهد: «من از این ماجرا باخبر هستم و می‌دانم که حتی این خبر به رسانه‌ها رسیده و چاپ شده ولی تا امروز هیچ پولی به من نرسیده است. من در این مورد حتی با محمودخان (خوردبین) صحبت کردم و ایشان هم از این موضوع باخبر بود ولی همان‌طور که گفتم هنوز هیچ پولی از طرف باشگاه پرسپولیس به من نرسیده است. به هر حال من دستم کوتاه است و درست نیست که با من اینجوری رفتار کنند.»

 

* باوی: طاهری گفت از این پول‌ها نداریم
کریم باوی مهاجم سابق تــیم‌های پرسپولیس، شاهین و تیم‌ملی یکی دیگر از کسانی است که تصور می‌شد 50 میلیون از طلب طارمی را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده باشد.

 باوی که این روزها حال و روز چندان تعریفی هم ندارد در مورد این ماجرا چنین می‌گوید: «یک ریال هم به من ندادند. فقط برایم بدنامی درست کردند و اسم مرا سر زبان‌ها انداختند. توی این مدت خیلی‌ها فکر کردند که من پول گرفته‌ام و صدایش را در نیاورده‌ام ولی تا این لحظه حتی یک ریال هم به من پول نداده‌اند. من حتی تلاش کردم تا از باشگاه پرسپولیس جوابی در این مورد بگیرم ولی طاهری گفت که باشگاه از این پول‌ها ندارد و به کسی چنین پولی نمی‌دهد!»

 باوی در مورد این ماجرا به بعضی‌ها شک دارد: «مهدی (طارمی) پسر خوبی است و من فکر می‌کنم که تمام این داستان‌ها زیر سر وکیل طارمی است! همه کارها دست وکیل طارمی است و او این برنامه‌ها را می‌چیند! اگر دیدید که آن ماشین هم به مجتبی محرمی رسید به این دلیل بود که پای بعضی‌ها وسط نبود.»

علی اکبریان و کریم باوی دل پری از رفتارهای بعضی‌ها و البته باشگاه پرسپولیس داشتند اما هر چه بود آنها حرف‌های‌شان را زدند.

* به خانواده نفر هم چیزی نرسید
شاید بتوان مرحوم مهدی نفر را مظلوم‌تر تصور کرد. در مورد این ماجرا و 50 میلیون تومان طارمی با خانواده مهدی نفر تماس گرفتیم و متوجه شدیم که آنها هم به‌رغم پافشاری‌شان نتوانسته‌اند این پول را از باشگاه پرسپولیس دریافت کنند: «ما هم چیزهایی در این مورد شنیدیم و گفتند که قرار است این مبلغ به دست‌مان برسد ولی به‌رغم پیگیری‌های دوستان رسانه‌ای مهدی هیچ‌وقت این پول به دست ما نرسید و گویا اصلا قرار نیست که اتفاقی بیفتد... اولا گویا چنین پولی نبوده و باشگاه هم در جریان این موضوع نیست.»

 * عدم پاسخگویی مدیران پرسپولیس
برای روشن شدن این ماجرا، با مسئولان باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم ولی آنها پاسخگو نبودند و جوابی برای این قضیه نداشتند. اینکه باشگاه ادعای طارمی را قبول دارد یا خیر و اینکه پرسپولیس ظرفیتی برای پرداخت این رقم را دارد یا نه، سوال‌هایی است که امیدواریم مسئولان باشگاه در مورد آن شفاف‌سازی کنند و پاسخگو باشند.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
۱۳-لولو سر خرمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رقابت درخشان و قلعه نویی بر سر جذب ستاره سابق پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی , محسن مسلمان

 

اخبار ورزشی - اخبار نقل و انتقالات؛
رقابت درخشان و قلعه نویی بر سر جذب ستاره سابق پرسپولیس

بازیکن جوان ذوب آهن با پیشنهادهای مختلفی مواجه شده است.

محسن مسلمان که فصل گذشته به طور قرضی در پرسپولیس بازی کرد، به ذوب آهن برگشت اما امکان دارد بار دیگر در نیم فصل اصفهان را ترک کند.

حمید درخشان قصد دارد مسلمان را بار دیگر به پرسپولیس بازگرداند اما بعید است ذوب آهنی ها حاضر به فروش این بازیکن شوند و احتمالا بار دیگر بحث معاوضه مطرح شود.

استقلال نیز به دنبال جذب این بازیکن بوده و به وی پیشنهاد داده است.
اخبار ورزشی - نامه