ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وعده رویانیان درمورد بدهی‌های پرسپولیس


مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در مورد زمان مشخص شدن بدهی‌های پرسپولیس گفت: این مسئله به زودی مشخص خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: محمد رویانیان در مورد حضورش در مراسم یادبود غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال، گفت: مظلومی یک ارزش و وزنه برای فوتبال ایران بود و خاطره زیبایی از او دارم. سال گذشته در یکی از شب‌های قدر افطار که در کنار او بودم و مظلومی بارها مرا دعا کرد. او انسان بسیار ارزشمندی بود.

وی در مورد برتری پرسپولیس در دربی 79، گفت: باید این بازی را می‌بردیم و پیروزی حق پرسپولیس بود.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس در مورد اینکه قبل از گل اول پرسپولیس  نوری در موقعیت آفساید قرار داشت، عنوان کرد: چه با آفساید چه بی‌آفساید، ما باید بازی را می‌بردیم. با این برد پرسپولیس جان تازه‌ای گرفت و امیدوارم مدیران، کادر فنی و بازیکنان تیم هوشیار باشند تا دیگر گرفتار حواشی نشوند.

رویانیان در پاسخ به این سوال که چه زمانی به فوتبال باز می‌گردد گفت: ما به تازگی به عرصه خودمان برگشته‌ایم و بار دیگر پاسدار شده‌ایم، اجازه دهید در این عرصه باقی مانده تا بتوانیم خدمت کنیم.

وی در خصوص انتخاب حمیدرضا سیاسی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: درباره سیاسی و مدیران باشگاه صحبتی نمی‌کنم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود در پایان آذر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار می‌شوند گفت: ما که سر در نیاوردیم که چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم هواداران را متوجه کنند که قرار است در باشگاه چه اتفاقی بیفتد.

رویانیان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند به روند رو به رشد خود ادامه دهد خاطرنشان کرد: اگر همدلی و انسجام را حفظ کنند می‌توانند به این روند ادامه دهند.

وی در خصوص بدهی‌های باشگاه پرسپولیس و اینکه خودش نیز به دلیل مسائلی دچار مشکل شده بود گفت: بدهی‌های پرسپولیس کمتر از آن  چیزی بود که در آن دمیده شد. شما خبرنگاران و مردم به زودی متوجه خواهید شد که چه اتفاقاتی افتاده و همه چیز مشخص خواهد شد.

رویانیان در مورد زمان مشخص شدن بدهی‌های پرسپولیس گفت: بالاخره این مسئله مشخص خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
جوابیه رویانیان به اتهامات و بدهی های ژوزه (نود 18آبان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بدهی باشگاه استقلال اعلام شد / نامه رویانیان به پروین درباره اسناد و مدارک بدهی ۶۰ میلیاردی پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - مبلغ بدهی باشگاه استقلال افشا شد

میزان بدهی‌های باشگاه استقلال بالغ بر 40 میلیارد تومان اعلام شد.

امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش در مورد میزان بدهی‌های باشگاه استقلال گفت: میزان بدهی‌های باشگاه استقلال دست کمی از بدهی‌های باشگاه پرسپولیس ندارد و متاسفانه در مورد مسائل مالی شرایط خوبی در این باشگاه حاکم نیست و میزان بدهی‌های استقلال بالغ بر 40 میلیارد تومان است.

بازرسان وزارت ورزش روزهای پایانی کار خود را در باشگاه استقلال سپری می‌کنند و ظرف یکی دو روز آینده این مسئله نیز در استقلال جمع‌بندی و نهایی خواهد شد. ما پس از تعیین هیأت مدیره پرسپولیس به بحث استقلال هم ورود خواهیم کرد.

 

------------------------------------

 

نامه رویانیان به پروین: اسناد و مدارک بدهی ۶۰ میلیاردی پرسپولیس را ارائه کنید

محمد رویانیان نامه‌ای را خطاب به علی پروین نوشته که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

بسمه تعالی
حضور برادر گرانقدر جناب آقای پروین سرپرست محترم باشگاه پرسپولیس
سلام علیکم؛
با احترام پیرو درخواست کتبی مورخه 18/1/1393 ، خواهشمند است نسبت به ارائه اسناد و مدارک در مورد ادعای 60 میلیارد تومان بدهی احتمالی و اینکه چه میزان از آن بدهی های مرتبط به سال‌های 75 تا 90؛ چه مقدار از آن مربوط به مالیات و جرائم متعلقه 18 ساله گذشته و چه میزان تعهد جاری پرداخت حقوق بازیکنان است و همچنین خالص و مستند بدهی دوره مدیریت اینجانب را به تفکیک اعلام تا ضمن شفاف سازی اقدامات لازم به عمل آید.


در ضمن خواهشمند است نسبت به تعیین کارشناسی و تعیین قیمت برای اقدامات ذیل در زمان مدیریت اینجانب به عنوان سرمایه های باشگاه پرسپولیس اقدام  مهم به عمل آید تا حقوق حقه باشگاه در زمان تصدی جناب عالی محفوظ بماند.
* اخذ مالکیت مادی و معنوی برند پرسپولیس از طریق محاکم قضایی.
* اخذ مالکیت مجموعه درفشی فر از طریق دولت.
*  تاسیس دانشگاه پرسپولیس و یکصد مدرسه فوتبال.
* تاسیس صندوق سرمایه گذاری بورس پرسپولیس در سازمان بورس و اوراق بهادار.
* تاسیس شرکت های تجاری و بازرگانی و خدماتی وابسته به باشگاه پرسپولیس.
* قراردادهای مدت دار با شرکت ایرانسل و همراه اول و درآمد مستمر ماهیانه.
* فروش کالاهای با برند پرسپولیس در بازار .
* سایر موارد مستند.
برادر شما
محمد رویانیان
* رونوشت: جناب آقای دکتر امیر خادم مسئول کمیته خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس و استقلال، پیرو نامه مورخه 18/1/93 جهت اقدام لازم.
اخبار ورزشی - فارس,تسنیم