ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وظایف کمیته فنی پرسپولیس مشخص شد


اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بررسی چارت تشکیلاتی و شرح وظایف کمیته فنی، بر حمایت مجدد از علی دایی تاکید کردند.

خبرگزاری مهر: اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بررسی چارت تشکیلاتی و شرح وظایف کمیته فنی، بر حمایت مجدد از علی دایی تاکید کردند.

 نشست اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از ساعت 9 صبح پنجشنبه به مدت 3 ساعت در دفتر مدیر عامل باشگاه برگزار شد. در این جلسه که تمامی اعضای هیات مدیره حضور داشتند مسائل کلان باشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص این نشست اظهار داشت: تهیه و تدوین چارت تشکیلاتی باشگاه، براساس معیارهای باشگاه‌های حرفه‌ای و مشخص شدن ساختار و قوانین و چگونگی اجرای آنها یکی از موضوعات مهمی بود که در نشست امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد چارت تشکیلاتی باشگاه پس از تهیه و تدوین و بررسی همه جانبه در نشست هفته آینده هیات مدیره به تصویب برسد.

وی افزود: همچنین در این نشست درباره شرح وظایف و نوع کارکرد اعضای محترم کمیته فنی نیز مباحثی مطرح شد تا تداخلی در امور، بوجود نیاید و هر فرد و گروهی بر اساس شرح وظایف مصوب فعالیت کند. در خصوص این موضوع به آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های فیفا مراجعه شد و مورد استفاده قرار گرفت.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خاتمه اظهار داشت: در نشست هیات مدیره امروز تمامی اعضا متفق‌القول بر حمایت مجدد از علی دایی به عنوان سرمربی فصل آینده تاکید کردند.


ویدیو مرتبط :
کمیته فنی پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس مشخص شدند



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس را ۳ عضو هیئت مدیره و دو مربی این تیم تشکیل خواهند داد.

جعفر کاشانی، محمدرضا زادمهر و حسین عبدی به همراه کریم باقری و مصطفی قنبرپور اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس را تشکیل می‌دهند.

 

نشست‌های کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در صورت نیاز برگزار خواهد شد و قرار است در هر یک از این جلسات از یک یا دو پیشکسوت این  باشگاه و کارشناس فوتبال برای حضور در نشست دعوت شود.

 

جعفر کاشانی با اعلام این خبر گفت: «کمیته فنی باشگاه پرسپولیس نقش گروه مشاور را برای کادرفنی پرسپولیس دارد چرا که همه ما به برانکو اعتقاد کامل داریم. ضمن اینکه آیین نامه‌ای برای کمیته فنی در باشگاه مشخص شده و بر اساس این آیین نامه عمل خواهد شد.»

 

اخبار ورزشی - تسنیم