ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وضعیت نامعلوم ستاره خط حمله تیم ملی


غیبت سردار آزمون در بازی ژاپن هنوز قطعی نیست.

خبر آنلاین: مچ پای ستاره جوان تیم ملی با تکل مسعود شجاعی، در تمرین روز یکشنبه آسیب دید. سردار پس از این تکل خشن، نتوانست به تمرین ادامه دهد و راهی هتل شد. البته به گفته پزشک ها مصدومیت این بازیکن چندان جدی نیست و به احتمال فراوان او به بازی روز سه شنبه می رسد.

با اینهمه امروز پزشکان نظر نهایی را درباره وضعیت مچ پای سردار آزمون می دهند. در صورتی که او در تمرین صبح امروز(دوشنبه) تیم ملی حضور داشته باشد، قطعا مقابل چشم بادامی ها به میدان می رود.


ویدیو مرتبط :
دانلود ویدئو 30 سیو دیدنی کپا آریزابالاگا ستاره تیم چلسی و تیم ملی اسپانیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زوج خط حمله تیم ملی در حاشیه خلیج فارس; گوچی به الکویت پیوست!!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی  - زوج خط حمله تیم ملی در حاشیه خلیج فارس
تیم سابق نکونام، قوچان نژاد را به خدمت گرفت/ گوچی به الکویت پیوست

مهاجم تیم ملی ایران پس از جدایی از چارلتون راهی الکویت کویت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری الجدید الیوم، رضا قوچان نژاد، ستاره تیم ملی ایران که تنها گل تیمش را در جام جهانی 2014 برزیل به ثمر رساند، دقایقی قبل با حضور در محل اردوی تیم الکویت در قاهره مصر با این تیم قرارداد بست.

تیم الکویت سه بازیکن برزیلی و یک بازیکن تونسی را هم به جز گوچی برای فصل جدید لیگ کویت خریداری کرده است. فصل قبل جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی ایران در این تیم توپ می زد که این بازیکن با جدایی از الکویت پس از جام جهانی برزیل به اوساسونای اسپانیا پیوست.

قوچان نژاد فصل گذشته را در دو تیم استاندارد لیژ بلژیک و چارلتون انگلیس سپری کرد و جالب اینکه سایت چارلتون برای فصل جدید شماره پیراهن این بازیکن ایرانی را نیز مشخص کرده بود.

چند روز پیش نیز اشکان دژاگه راهی تیم العربی قطر شده بود تا به این ترتیب زوج خط حمله تیم ملی ایران برای ادامه بازیگری خود کشورهای حاشیه خلیج فارس را انتخاب کرده باشند.
اخبار ورزشی - فارس