ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وضعیت نامطلوب نیمار در بازگشت به بارسا


نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا، پس از انجام دو بازی با تیم ملی برزیل، امروز اولین تمرین خود پیش از ال کلاسیکو را با آبی اناری ها انجام خواهد داد.

ورزش سه: نیمار بهترین بازیکن و گلزن بارسلونا در دو ماه اخیر و در روزهای غیبت مسی بوده است. او پیش از رفتن به اردوی تیم ملی برزیل، شرایط فوق العاده مطلوبی داشت و با گلزنی های متوالی، ضمن تاثیرگذاری مستقیم روی بردهای بارسلونا، به صدر جدول گلزنان نیز با 11 گل صعود کرده بود ولی حالا و پس از بازگشت از برزیل، وضعیت جسمی و روحی چندان مطلوبی ندارد.

او در دور مقدماتی جام جهانی 2018، دو بازی مقابل آرژانتین و پرو انجام داد و هرگز نتوانست نمایش های درخشانش در بارسلونا را در تیم برزیل تکرار کند که این مساله باعث افزایش انتقادات به وی در رسانه های برزیل شد. در برزیل بر این عقیده اند که نیمار برای تیم ملی همانند بارسلونا بازی نمی کند.

او البته در یک هفته گذشته به دلیل درد شدید در ناحیه دندان عقل، دو بار به دندانپزشک مراجعه کرده بود تا دردش تسکین پیدا کند. نیمار حالا با خستگی ناشی از دو بازی ملی و پروازی طولانی همراه با دندان دردی مزمن، به تمرینات بارسلونا باز خواهد گشت؛ در حالیکه تنها دو روز به ال کلاسیکو زمان باقی است.

نیمار بی شک مهره ثابت بارسلونا مقابل رئال خواهد بود و باید دید که می تواند نمایش های یک ماه اخیر خود را در برنابئو نیز تکرارکند یا خیر.


ویدیو مرتبط :
دانلود کلیپ تمرینات بارسا؛بازگشت نیمار و ترشتگن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیمار به تمرینات بارسا بازگشت


ستاره جوان و برزیلی تیم بارسلونا بهبود یافته و به با تیم به تمرین پرداخته است.

طرفداری: به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، این بازیکن 22 سال در جریان مسابقه یک چهارم نهایی جام جهانی، در برخورد با زونیگا از ناحیه کمر به شدت آسیب دید و ادامه مسابقات را از دست داد.

اما حال پس از گذشت کمتر 6 هفته توان خود را به دست آورده و روز دوشنبه (امروز) به طور کامل در تمرینات تیم بارسا شرکت کرده است. ژاوی و متئو نیز بدون مشکل می توانند در تمرینات شرکت کنند.

بنابراین تنها بازیکنی که در حال حاضر مصدوم است و باید به شکل جداگانه تمرین کند، توماس فرمالن می باشد که دیروز با مبلغ 19 میلیون یورو از آرسنال به نیوکمپ آمد و فعلا باید زیر نظر فیزیوتراپ کار کند.