ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وضعیت مصدومان تیم ملی والیبال


سرعتی زن و دریافت کننده تیم ملی کشورمان در آخرین تمرین ملی پوشان پیش از آغاز مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان به علت مصدومیت به طور کامل تمرین نکردند.

خبرگزاری مهر: سرعتی زن و دریافت کننده تیم ملی کشورمان در آخرین تمرین ملی پوشان پیش از آغاز مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان به علت مصدومیت به طور کامل تمرین نکردند.

آرمین تشکری و فرهاد قائمی در آخرین تمرین صبح قبل از بازی با آلمان به علت اسپاسم عضلات کمر و درد زانو تمرین را ادامه ندادند و سیامک افروزی بلافاصله به مداوای این دو بازیکن پرداخت.

دکتر افروزی در این خصوص گفت: آرمین به خاطر چرخش مهره های توراسیک عضلات کمرش اسپاسم شد. فرهاد  قائمی نیز مشکل قدیمی در زانوی چپش، سمت مینیسک خارجی  دارد که تحریک شده اما درمانش کار یکی، دو روز نیست. فعلا باید دردش را کم کنیم  و عضله اش را تقویت که در این چهار پنج روز بهتر شود. البته با فیزیوتراپی و طب سوزنی آنها را برای بازی می رسانیم و ان شالله مشکلی برای دیدار مقابل آلمان ندارند.

وی ادامه داد: خوشبختانه بقیه بچه ها مصدومیت خاصی ندارند. 24 روزی است که تیم در لهستان بسر می برد و بازیهای سنگین  در قهرمانی جهان فشار زیادی به بچه ها آورده است و آمار هم این را بیان می کند که ایران بیشترین زمان بازی را با 19 ساعت و یک دقیقه داشته است، بالاخره این خستگی ها  روی درد های زیر زانوی بچه ها و عضلات شان تاثیر می گذارد.


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار از وضعیت تیم ملی والیبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی فوتبال


دکتر خانلری، پزشک تیم ملی فوتبال آخرین وضعیت سه بازیکن مصدوم تیم ملی را تشریح کرد.

ایسنا: دکتر خانلری، پزشک تیم ملی فوتبال آخرین وضعیت سه بازیکن مصدوم تیم ملی را تشریح کرد.

دکتر پرهان خانلری، پزشک تیم ملی در این‌باره گفت: مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و هاشم بیک‌زاده در روزهای گذشته مصدومیت‌هایی داشته‌اند که البته خفیف ارزیابی شده و پیش بینی می‌شود که به بازی با لبنان برسند.

وی ادامه داد: تیم پزشکی تدابیری را اندیشیده تا روز بازی مقابل لبنان بازیکنان برسند. با توجه به اینکه دیروز بیک‌زاده و حاج صفی استراحت کردند و امروز هم تمرین تیم ملی سبک است، این بازیکنان وضعیت رو به بهبودی دارند. مسعود شجاعی هم دیروز در تمرین دچار مصدومیت شد که امروز به احتمال زیاد استراحت و آب درمانی می کند.

وی در پایان گفت: در تمرین امروز تیم ملی، تیم پزشکی هم برای هاشم بیگ زاده، مسعود شجاعی و هم احسان حاج صفی تمرینات اختصاصی در نظر گرفته تا روند بهبودی سریع‌تر باشد. باز هم تاکید می‌کنم با توجه به شرایط حال حاضر سه بازیکن، همه آنها برای بازی مقابل لبنان مشکلی نخواهند داشت.