ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وضعیت مبهم نایب‌قهرمان لیگ برتر


گفته می‌شود سرمربی تیم فوتبال راه آهن در چهاردهمین دوره لیگ برتر یکی از گزینه‌های هدایت تراکتورسازی در لیگ پانزدهم است.

خبرگزاری فارس: برخلاف تصور تراکتورسازی این روزها شرایط خوبی ندارد و زمان برای این تیم به سرعت در حال گذر است.

عدم مشخص شدن تکلیف سرمربی تراکتورسازی همه چیز را در ابهام قراداد و کسی نمی‌داند برنامه این باشگاه برای پانزدهمین دوره لیگ برتر چیست.

در حالی که مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره تراکتورسازی از اولیویرا به عنوان گزینه اول و آخر این تیم نام می‌برند اما اخبار رسیده از تبریز گویای این مهم است که پیشنهاد بالای اولیویرا توافق نهایی را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

گفته می‌شود اولویرا برای همکاری با تراکتورسازی خواهان دریافت 800 هزار دلار شده  و این موضوع به سد بزرگی برای همکاری طرفین تبدیل شده است.

البته این موضوع به طور رسمی  از سوی سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی که کمتر علاقه به رسانه‌ای شدن مسائل تیم دارد، تائید نشده است.

هرچند باشگاه تراکتورسازی سیاست حرکت با چراغ خاموش را در پیش گرفته اما طبق اخبار واصله تماس‌هایی از تبریز با فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال راه آهن در چهاردهمین دوره لیگ برتر گرفته شده است.

این اتفاق در حالی رقم خورده که این روزها هیاهویی مبنی بر مذاکره تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی به راه افتاده است.

با توجه به اینکه قلعه‌نویی از کار در تبریز چندان خاطر خوشی ندارد احتمال حضور او روی نیمکت تراکتورسازی خیلی قوی نیست.

به هرحال این روزها اخبار مختلفی از تراکتورسازی به گوش می‌رسد. باید منتظر ماند و دید این اخبار و گمانه‌زنی‌ها در نهایت به چه اتفاقی منتج می‌شود. شاید با بازگشت اولیویرا به تبریز خط بطلانی به تمام این شایعات کشیده شود و یا اینکه ... .


ویدیو مرتبط :
عجیب ترین جشن نایب قهرمانی لیگ برتر !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هفته سی و سوم لیگ برتر/کی قهرمان میشه؟خدا میدونه که حقشه؟



هفته سی و سوم لیگ برتر/کی قهرمان میشه؟خدا میدونه که حقشه؟

این بار هم آیا جانواریو و سپاهانی ها با جام عکس می اندازند یا حاج صفی در تیم جدیدش با تبریزی ها چنین صحنه ای را رقم می زند؟

 

 لیگ برتر ایران نتایج,اخبار,اخبار ورزشی,سپاهان

 

سایت گل- بازی های نمایندگان ایران در آسیا برگزار شد و مینی کمپ تیم ملی و بازی دوستانه اش با موزامبیک هم به پایان رسید. حالا می توان یک نفس دو جرعه باقی مانده لیگ برتر را بالا کشید و پرونده یازدهمین دوره این بازی ها را بست. تا جمعه بعد و حوالی چنین ساعتی می توان تکلیف همه تیم ها را مشخص شده دانست.این که کدام تیم به قهرمانی می رسد ، سهمیه آسیا را چه تیم هایی کسب کرده اند و کدام تیم ها به دسته اول سقوط کرده اند.با هم نگاهی کوتاه داریم به بازی های هفته بیست وسوم:

 

* یکشنبه 17/2/91 ساعت 17

* پرسپولیس - راه آهن - ورزشگاه آزادی تهران

داور: محسن ترکی کمکها: حسن کامرانی فر - داود رفعتی

بحران سرخ و اعتصاب زرد. شاگردان دنیزلی برزخی ترین روزها را برای هوادارانشان رقم زده اند و علی دایی نیز می داند که روی لبه سقوط ایستاده است. باخت آنها و بردشاهین مقابل سایپا می تواند داغ ترین 90 دقیقه هفته پایانی را به نمایش بگذارد. کنکوری برای دایی و تیمش مقابل شاهین در اکباتان. تیم دنیزلی برای اعاده حیثیت می جنگد و البته روی کاغذ احتمال سقوطشان هم وجود دارد. رویارویی دایی و شاگردان فصل قبلش دیدنی است.کسی چه می داند شاید دنیزلی هم فریادعلی ی ی ی دایی را از روی سکوها شنید. درست در روزهایی که تیم شهریار هم نشان از بزرگی ندارد. طنز تلخی است این فوتبالفارسی.

 

* نفت تهران - داماش گیلان - ورزشگاه دستگردی تهران

داور: امیرحسین فتاحی  کمکها: علیرضا کهوری - فراهانی

تیم شمالی از زیر تیغ سقوط فرار کرده است و شاگردان فرکی گوشه چشمی به آسیا دارند.تقابلی که چون حساسیت زیادی ندارد می تواند دیدنی باشد. دو مربی سابقه پاسی بودن دارند و هر دو تیم همچنان اخبارهای مختلفی را دور و بر خود مخابره می کنند. یکی برای فروش و دیگری برای انتقال به اراک.

 

* ملوان بندرانزلی - فولاد اهواز - ورزشگاه تختی بندرانزلی

داور: سعید مظفری زاده کمکها: عیوض محمدی - الوندی

کامپیوتر آقا معلم مدتهاست ویروسی شده و آن تیم با نشاط و با طراوت اوایل نیم فصل دوم ، حالا مکرر می بازد و یا تن به تساوی می دهد. ملوان هم کم مشکل ندارد. بی پولی حسابی بندر را در برگرفته و اوضاعشان در جدول هم نگران کننده است. فولاد دغدغه سقوط یا صعود ندارد اما تیم شمالی می داند که اگر کار بقایش به هفته پایانی در تبریز و مقابل تراکتور کشیده شود هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. اتفاقی به قیمت نبود قوی سپید در دوازدهمین دوره لیگ برتر.

 

* شهرداری تبریز- فجرسپاسی شیراز- ورزشگاه یادگارامام(ره)تبریز

داور: البرز حاجی پور کمکها: حسین خانبان - ویشگاهی

شهرداری با تساوی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی به بقا امیدوار شده است. امیدی که اولین قربانی اش باید تیم سرهنگ باشد. یاوری هم می داند روی کاغذ خطر سقوط او و تیمش را تهدید می کند. سقوطی که اگر اتفاق بیافتد شیراز را سوت و کور می کند. دو سقوط برق و پیام مخابرات به اندازه کافی کاکوها را آزار داده است.تیم تبریزی هم نمی خواهد حضورش در لیگ برتر فقط دو ساله بوده باشد.

 

* شاهین بوشهر- سایپا - ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

داور: تورج حق وردی کمکها: فریمانی - طوری

سایپا برای ارتقا در جدول راهی بوشهر می شود و نماینده بندر برای ماندن تلاش می کند. در دیداری که شکوری و طالب لو و پتروویچ غایب هستند و در نقطه مقابل کریم انصاری فرد برای رسیدن به کفش طلا مبارزه می کند، هواداران بوشهری روی سکوها به آسمان دخیل بسته اند تا شاهین شان پرپر نشود. آنها برای ماندن کار سختی دارند. مجتبی تقوی هم تلویحا" متوجه شده که فقط 6 امتیاز دو بازی باقیمانده لیگ می تواند او را در دل مدیران تازه وارد سایپا جا کند. در مصافی که تیم کرجی استرس ندارد چه نتیجه ای رقم می خورد؟

 

* صبای قم - مس کرمان - ورزشگاه یادگار امام(ره) قم

داور: شاهین حاج بابایی کمکها: کیانی - قاسمی

پپ از بارسا رفت. عبدالله می گفت با این اتفاق کنار نیامده است. او می گوید تیمش این اواخر انگار طلسم شده است. رسیدن به آسیا مهمترین خواسته وی در لیگ این فصل است. مس تا حدودی خیالش از بقا راحت است اما نه آنقدر که این بازی را با خیال آسوده بگذراند.

 

* مس سرچشمه - تراکتورسازی - ورزشگاه شهید باهنر کرمان

داور: سعید بخشی زاده کمکها: فرح نیا - زارع

تیم سقوط کرده کویر میزبان امیر اردشیر و شاگردانش است. تراکتور گوشه چشمی به قهرمانی دارد و شرفی می خواهد ایستاده بمیرد.تقابل علی سامره و قلعه نوعی اگر چه ماجرایی بیات شده به حساب می آید اما بازهم می تواند کمی ایجاد انگیزه نماید. مسی ها در پی عدم پرداخت مطالباتشان دست به اعتصاب زده بودند. این تیم هفته بعد هم در اصفهان میهمان سپاهانی است که شاید تا آن موقع عکسش بر جام حک شده باشد. تبریزی ها حتی اگر قهرمان هم نشوند اما با تماشاگران پرشورشان فصل بعد می توانند آسیا را انگشت به دهان نمایند.

 

* ذوب آهن - سپاهان- ورزشگاه فولادشهر اصفهان

داور: یدالله جهانبازی کمکها: رضا سخندان - رسول فروغی

شاه بیت صدر جدول. دربی با طعم گز و پولکی و جام. در این باره آنقدر می توان نوشت که سطرها خسته شوند. ننوشتن و سکوت شاید اهمیت کار را بهتر نشان دهد.

 

* صنعت نفت آبادان - استقلال تهران - تختی آبادان

داور: علیرضا فغانی کمکها: داوری - نوری

انتقام. این شاید مهمترین دغدغه تیم تهرانی باشد. آنها دیگر فقط با معجزه به جام می رسند و البته رده سوم را هیچگاه از دست نمی دهند. آبادانی ها می خواهند ثابت کنند ماندن در لیگ انگیزه هایشان را خیس ونمدار نکرده است. فونیکه سی که بیقرار گلزنی است و رویارویی پرویز و همشهریانش هم می تواند جالب باشد. بازگشت او و پورحیدری به آبادان برایشان همیشه خاطره انگیز است./گل